Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Lelaki Gagal Rogol Mayat Wanita, Gara-gara Tak Dapat Kekal Ereksi

19-9-2019 06:07 PM Komen: 23
Bukan sahaja merompak dan membunuh, sebaliknya cuba melakukan persetubuhan dengan mayat mangsa. 

Seorang lelaki Malaysia yang memiliki status penduduk tetap Singapura dilaporkan menghadapi tiga pertuduhan tersebut, memetik laporan Astro Awani. 

Boh Soon Ho, 51 didakwa melakukan kesalahan tersebut pada Mac 2016 di rumah mangsa, Zhang Huaxiang, jururawat warganegara China. 

Kredit foto: channelnewsasia

Difahamkan, Boh mengaku tidak bersalah dan minta dibicarakan selepas pertuduhan dibacakan di Mahkamah Tinggi Singapura semalam. 

Boh didakwa memerhati mangsa selama tiga tahun sebelum berasa cemburu selepas mengetahui wanita itu mempunyai kekasih. 

Ketika kejadian, Boh cuba mengadakan hubungan intim dengan mangsa, namun selepas gagal melakukannya, Boh bertindak menjerut leher mangsa sehingga mati. 

Pakaian mangsa kemudiannya ditanggalkan, dan tertuduh cuba melakukan persetubuhan dengan mayat mangsa namun gagal kerana tidak dapat mengekalkan ereksi. 

Dia juga cuba menyembunyikan bukti dengan membungkus mayat mangsa dalam beg namun usaha itu gagal kerana badan Zhang telah mengeras. 

Lelaki ini bertindak melarikan diri ke Malaysia namun ditahan pihak polis Malaysia pada 4 April, tahun yang sama. - CARI 


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
3
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 23
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Pamelaloba 22-9-2019 05:31 PM
Simpan je la anu tak berguna ko tu. ape pun tak dapat

Lain-lain Komen

Quote crazybeach 19-9-2019 05:31 PM
untuk kesalahan persetubuhan mayat tu boleh lepas ke teh uncang boh ni nok. walaupun tak dapat tegang tapi still ada penetration kat mangsa kan. tapi untuk kesalahan membunuh memang terang2 kau yang buat kan.
Quote sukacactus 19-9-2019 05:36 PM
Xboleh bertahan tu kenapa?
Takut sgt sampai masuk dlm balik ke...padan muka!
Quote yuki812 19-9-2019 05:45 PM
malu lah kot..dah tak leh pakai..
hah...terus g bunuh..
Quote Malaysia.Doom 19-9-2019 05:51 PM
Edited by Malaysia.Doom at 19-9-2019 05:52 PM

Sape nak kekal tegang minum kopi panggung.  ....meols Ada jual

Byk lelaki sekarang Ada masalah limp dick...xpyh tipu
Quote R2D2 19-9-2019 05:53 PM
Dulu ada tagline satu produk 'dijamin patah katil'
Quote CiliPadiSedap 19-9-2019 06:21 PM
R2D2 replied at 19-9-2019 05:53 PM
Dulu ada tagline satu produk 'dijamin patah katil'

cabut lepas subuh
banjir lubuk apam
dijamin telaga perigi kering


Quote Bedah.Cun 19-9-2019 06:24 PM
Neh ker bangsa cina yang suci murni bak kata si toterpurple ngan si ^____^ toh
Quote diggerr 19-9-2019 08:33 PM
{:childlike
Quote matchstick 19-9-2019 09:23 PM
Cantik mangsa tu..kesian mati kena bunuh dek stalker tua yg loser mcm ni
Quote barfi 20-9-2019 12:40 AM
Buat malu nama Malaysia jelah cina tua ni
Quote bezita60 20-9-2019 12:46 AM
Eh Cina Malaysia buat hal lagi?
Hari tu kes psg kamera dlm pesawat. Tua bangka juga umur lebih kurg 50-an.

Tak percaya sungguh aku. Cina Malaysia sepatutnya perangai elok2 berbanding PRC. Ke yg jahat2 beli IC/passport Malaysia?
Quote -Suri- 20-9-2019 01:08 AM
Bodo punya olang
Quote underground 20-9-2019 02:54 AM
eh kaum dapig lepasan SJKC amat berdisiplin beradab dan urban.

ni mesti fake news.
Quote hanie_z 20-9-2019 08:48 AM
Elok la kena tangkap, padan muka
Quote R2D2 20-9-2019 09:01 AM
Patutlah tepi jalan byk iklan haram tulisan cina 'adult toy'
Quote Cpkay 20-9-2019 09:25 AM
hahahahha.. kelakar pulak aku bila baca tiada ereksi..
tak makan ginseng lah ni..kekekeke
Quote NBM 20-9-2019 09:32 AM
dulu masa zaman aku naik bas metro ada sekor babi tua ni selalu aku jumpa dlm bas Konon tgh baca sokabar tp sebenarnya tangan sisip kt tepi tingkap nak meraba pmpuan yg ddk kt seat depan dia. Cina tua muka busuk. skrg ni ntah2 dah mampus dok jd kayu api dlm jirat
Quote manehnya 20-9-2019 10:06 AM
kerana gagal mengekalkan ereksi.




berita yg menghiburkan aku pg ni...

bodow  nguh...lembekkkk
Quote syaz_lina 20-9-2019 11:26 AM
Pervert gila..ko guna sabun sudah hari2

Lihat semua komen(23)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.282490s Gzip On
To Top