Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Dia Bukan Gay, Malah Dia Bencikan Kaum Gay"- Lufya Nafi Suami Songsang

19-9-2019 09:15 AM|Myeonir| Komen: 54

Umum mengetahui bahawa Lufya Omar dan suaminya Dr. Che Muhammad Faiz sedang menghadapi kemelut rumah tangga. Selepas wanita itu mendedahkan bahawa dia dilayan dengan buruk oleh suaminya, lelaki itu mengumumkan bahawa dia sudah menceraikan Lufya menerusi aplikasi Whatsapp.

Bagaimanapun wanita itu menafikan kenyataan suaminya itu dan meminta lelaki itu menceraikannya secara berhadapan dan dengan cara yang baik.

Netizen yang mengikuti kisah rumah tangga mereka ini turut terdengar khabar angin bahawa doktor itu sebenarnya bernafsu songsang! Namun menerusi Gempak, Lufya telah menidakkan tuduhan tersebut.

Kredit foto: Instagram
"Itu semua fitnah. Saya sebagai isteri lebih mengenalinya serta tahu baik buruknya dari keluarganya sendiri.
 
"Dia bukan seorang gay, malah dia sangat bencikan kaum gay. Allah lebih mengetahui dan jauhkanlah fitnah tanpa bukti hanya kerana melihat kepada penampilannya.
 
"Jika orang cakap pasal fotonya di aplikasi gay itu, bagi saya, ramai je gambar orang lain yang digunakan bagi tujuan fitnah atau suka-suka," jelasnya.

Harapnya pergolakan rumah tangga mereka ini dapat diselesaikan secara waras dan tenang supaya anak mereka tidak terjejas dengan masalah ini. -CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
3
Bosan
1
Komen: 54
Komen

Previous : Samseng Pernah Diupah Cacatkan Muka Allahyarham Tan Sri P.Ramlee

Next       : Fizo Omar Doa Mawar Karim Jumpa Jodoh Yang Terbaik

Komen Terbaru

Quote Rhyno 21-9-2019 03:21 AM

Lain-lain Komen

Quote MadameOnion 19-9-2019 09:22 AM
haishhh tak paham aku dengan ketibas ni..hari tu beria ria dok kata laki kejam la..mencederakan mental dan fizikal la..kekejaman tak terjangkau akal fikiran la..pastu bila netizen speku ko marah pulak..kalau laki kau bukan gay, habis tu apa ketibas oiii?
Quote Cookingholic 19-9-2019 09:27 AM
Dah ko yg buka ruang bagi org speku. Kasik hint2 kt instagram. Camnerla org tak start ckp bukan2
Quote Kurex 19-9-2019 09:37 AM
Peecaya ke kau??? Sebab majoriti jantan yg kata anti pondan, anti gay, dekat belakang main pondan jugak, layan jugak gay sampai suruh cik loi
Quote shania88 19-9-2019 09:42 AM
BODOH

DIRI SENDIRI CAKAP MACAM2
BILA NETIZEN MENGATA LAKI KAU MACAM2
KAU MARAH LAK
BUDUS
Quote lotionmilo 19-9-2019 09:46 AM
Ok.                        
Quote chandrahusin 19-9-2019 09:59 AM
dah sndr memekak psl laki
salah org plk
ni mmg perangai acik2 kat luar pun sama
dh kau bising perli2 laki kat socmed
org mengata ko marah
bodoh lah!!
tapi gambar kat atas ni nmpak sgt laki kau sejenis self-centered
ada ke dia duduk kejung mcm tu
mcm dia tgh duduk nak ambik gamba sorang ko datang troll
Quote haryatie 19-9-2019 10:04 AM
bertabah la
bila bg citer yg x jelas da pasti mcam2 andaian org
pasni duk diam2 je
jgn tulis apa2 lg kat socmed
tunggu je pengesahan cerai
move on...
msih ada peluang baru
Quote kucingitam 19-9-2019 10:14 AM
dik..lain kali cakap biar terang dik..jerebu2 ni, siang hari pun kena pasang lampu dik..
Quote mieymiey 19-9-2019 10:20 AM
Dah ko yang sediakan bawang, pisau dengan tikar mengkuang sekali. Haruslah orang ramai join the crowd.
Quote auntyonion 19-9-2019 10:40 AM
Laki kata dah ceraiii, ketibas kata sbg binik sy lg kenal dia. Apooo! Dah cerai ke belom {:dot
Quote umbut 19-9-2019 10:44 AM
Mengadanya ko ni.. haritu hint x terjangkau dek akal.. netz pun imagine ler..
Quote Cyempaka 19-9-2019 10:51 AM
perangai acik kepam sangat. acik2 kepam sedeh mcm ni la.. buat status fb separuh2 bila org speku merempan marah2. kalau xmau orang speku macam2, cakaplah bagi habih atau jangan cakap lansung. senang.
sekali dua merempan orang simpati la.. masuk 3,4 orang pun menyampah malas nak layan
Quote smartaleck07 19-9-2019 11:01 AM
susah jugak jd laki muka jambu ni.. haha
Quote fliphair8 19-9-2019 11:10 AM
dia ni masih mengharap kat laki ke? haiyoooo hadapnyaaa....salah percaturan ke hape ni? bakalan meratib years to come ni....koser pompuan2 fefeeling chenta matey ni....
Quote Virus_77 19-9-2019 11:14 AM
dia ni nak apa sebenarnya ni
Quote Biabetik 19-9-2019 11:15 AM
Hari tu merempan konon2 somi nk dtg pujuk. Last2 kena cerai betul2. Ha ni citer lain plk. Sendiri bagi hint mengundang kan. Halah....
Quote nuril86 19-9-2019 11:19 AM
lain kali jangan mengada2 update ape2 kt medsos... kau gigih upload yang mengundang ...pastu kau yang gigih denied... lepas ni klw dh sendu..sendu je terus.. xpayah sebuk nak mencapab...
Quote Syuhada9066 19-9-2019 11:28 AM
Semoga d permudahkan la. Harap selesai dgn cara baik. Yg c suami tu klo dh xsuka dgn bini tu pulangkan la dgn cara baik. Time suka bcinta lautan api pun snggup renangi tp bila dah xsuka cerai pun atas msg  

Buat cara elok klo dh xsuka. Fikir anak tu sikit..
#PeringatanUtkDirisendirijuga
Quote tagas 19-9-2019 12:05 PM
dah lama tak kena isap kot

tu meragam semcm

Lihat semua komen(54)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
2.310769s Gzip On
To Top