Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Nak Jadi Macam Kylie Jenner, Tapi Bibir Pete Burns Yang Dapat!

20-9-2019 10:57 AM|Oleh: LilRose| Komen: 11

Kredit foto: IG


Nak sangat jadi macam Kylie Jenner punya pasal, remaja 12 tahun terpaksa menanggung malu pergi ke sekolah dengan 'bibir besar'.

Semuanya gara-gara Lily Greenland, 12, melakukan Cabaran Bibir Kylie Jenner.

Untuk mendapatkan bibir seperti Kylie, mereka perlu menggunakan gelas kaca kecil.


Kredit foto: METRO

Namun, menurut ibunya, Danni Greenland, 30, hasilnya sangat tidak diduga.

Dah macam rupa penyanyi Pete Burns!




Kata Danni, pada mulanya Lily memasukkan bibirnya ke dalam gelas dan menyedut udara selama beberapa minit.

Namun, tidak lama kemudian matanya mula berair dan dia mengadu kesakitan.

Apabila disuruh mencabut gelas berkenaan, tawa Danni pun meledak melihat rupa anaknya itu dengan bibir terjuih membengkak.


Kredit foto: METRO

Mana tidaknya, bibir remaja dari Cheshunt, Herts itu membengkak dan terjuih seperti Pete Burns!

Kata Danni, keadaan bibir anaknya itu berterusan selama dua hari berturut-turut, namun tidak menjadikannya alasan untuk Lily ponteng sekolah.

Remaja itu terpaksa menahan malu apabila menjadi perhatian di sekolahnya hingga digelar 'donat'.


Macam pembedahan bibir tak menjadi!



Danni berharap agar insiden itu menjadi pengajaran buat anaknya yang ingin melakukan pembedahan bibir dewasa kelak. - CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
3
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
2
Komen: 11
Komen

Previous : Paha Besar Lebih Baik Dari Perut Buncit!

Next       : Wanita Kata 'Papa Buncit' Lebih Umphhh Berbanding Lelaki Sado, Ye Ke?

Komen Terbaru

Quote mata.kail 22-10-2019 09:29 PM
apelah nak ikut2 kylie jenner tu sah2 dia buat bibir nak ikut sangat...

Lain-lain Komen

Quote Cpkay 20-9-2019 11:09 AM
selamat duit mak dia tak perlu nak ikut kehendak anak kalau nak buat pembedahan .
kekekkee
Quote Artemesiaa 20-9-2019 01:01 PM
Terus jadi flowerhorn dek sesia je
Quote mieymiey 20-9-2019 04:48 PM
Spesis yang besarkan bibir ni memang tak sedar gamaknya yang bibir diorang tu huduh.
Quote Cable 20-9-2019 06:12 PM
ni kan evolusi..kata kapir2 bongok...pffffffffffffffffffffffffffffffffght
Quote ikanmasin 20-9-2019 06:46 PM
senang mcm ni.dah tau kesannya kalau nak
buat bibir.fikir dl..gelak sakan maknya
Quote Perawankota 20-9-2019 07:00 PM
Haha ah. Maknanya mmg menjadi lah ek, buat pakai menatang tu
Quote MsPercy 20-9-2019 08:51 PM
hahaha...kelakar dgr mak die gelak
Quote coco 23-9-2019 10:23 AM
at least tak kekal.    oklah kan.
Quote chinta89 23-9-2019 02:25 PM
eh yeke kejap tu je buat terus jd gtu siap berhari2 plk kesannya...
Quote iznanaziz 23-9-2019 04:34 PM
makkkk...menakutkan
Quote mata.kail 22-10-2019 09:29 PM
apelah nak ikut2 kylie jenner tu sah2 dia buat bibir nak ikut sangat...

Lihat semua komen(11)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.083156s Gzip On
To Top