Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Kerja Asyik Nak Complain Pada Mama Dia Je!" - Suami Elfira Loy

17-9-2019 01:33 PM|Oleh: Saiful| Komen: 413

Hubungan cinta Elfira Loy memang selalu jadi perhatian sejak dulu lagi.

Dari kisah bercinta, putus tunang dan sampai sekarang dah kahwin, ada sahaja warganet nak kritik.


Foto: IG

Satu video tentang Elfira Loy menelefon suaminya yang dimuat naik di media sosial baru-baru ini, sekali lagi mengundang reaksi negatif daripada warganet.

Tengok di sini:



Dalam rakaman tersebut Elfira kata dia mengidam nak makan sabun. Tanpa disangka suaminya, Faris jawab, "Makanlah".

Eh, tak sayang ke sampai benarkan isteri sendiri makan sabun? 

Satu hal lagi bila Elfira kata, dia nak mengadu pada ibunya disebabkan Faris tak nak ikut kehendaknya.



"Kerja complain je kat Mama. Hah, complain, complain," kata Faris.

Disebabkan itu, mulalah ramai yang kata mengutuk. Kata mereka, suami Elfira macam malas nak layan je. Dengar suara pun tahu!



Aduhai, tuduh macam-macam pula. Agaknya memang macam tu cara suami Elfira bercakap. Tak begitu? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
3
Bosan
1
Komen: 413
Komen

Previous : Samseng Pernah Diupah Cacatkan Muka Allahyarham Tan Sri P.Ramlee

Next       : "Panggil Saja Dia Sebagai R" - Haqiem Rusli Bercinta Gadis Mat Saleh?

Komen Terbaru

Quote kerusikayu 24-9-2019 12:59 PM
semua benda hal laki bini nak ngadu dekat mak, siapa tak rengsa?..
tu yang tone laki dia pun macam malas nak layan

Lain-lain Komen

Quote Kurex 17-9-2019 01:42 PM
Bulu, kau kena ingat, kau buat perangai, laki pun naik bosan.. Silap2 laki kau datang dekat kurex
Quote mieymiey 17-9-2019 01:44 PM
Perlu ker nak upload pun?
Quote umie 17-9-2019 01:47 PM
Laki ko pun dah malas nak layan. Tu belum ada anak...dah ada anak nanti xtaulah camana
Quote fahima80 17-9-2019 01:49 PM
Iols tertengok ni hari tu. Actually dari rancangan Trek Selebriti. Host tu suruh el bulu call hubby dia dan cakap mengidam macam2. Nampak dingin jek cara si laki el bulu ni bercakap. Mcm rengsa el asyik2 mengadu mcm2 kat mak dia
Quote apedehal 17-9-2019 01:51 PM
Apo mengidam mkn sabun..ada la tu ko kekurangan apa2 vitamin bulu tu yg ngidam mkn yg bukan2..masa mengandung mkn la mknn yg berkhasiat cukup vitamin cukup mineral kalau x tu yg ngidam nk mkn ngarut2 tu
Quote Boomibulat 17-9-2019 01:52 PM
Semoga nilofa x mengidam mcm2 nti...
Quote amyza82 17-9-2019 01:54 PM
el bulu sekarang nampak kepam. takde seri ibu mengandung ..anak laki kot.
Quote epal_ijau 17-9-2019 01:55 PM
mieymiey replied at 17-9-2019 01:44 PM
Perlu ker nak upload pun?

Ni masa trek selebriti si alif farhan suruh el prank laki dia. Ckp ngidam bukan2.. tp mmg nmpk jujur sgt laki si el ni mcm mls nak layan bini dia.. yg dia ckp asik nak ngadu kat mak tu mmg nmpk la laki dia ni mmg rengsa sgt ngan mak mertua. Mcm selalu sgt kena bebel..
Quote Lelli 17-9-2019 01:59 PM
fahima80 replied at 17-9-2019 01:49 PM
Iols tertengok ni hari tu. Actually dari rancangan Trek Selebriti. Host tu suruh el bulu call hubby  ...

Mst kt luar El cmtu..tu yg faris dh rengsek nk layan..
Eee malunya,x pasal2 keluar sisi sbnr hubungan 'kebahagiaan' yg El cuba tonjolkn sblm ni..
Quote mirandanicky1 17-9-2019 02:01 PM
Menyampahkan semua benda camtu pun nk tunjuk ke.. boring.. next pls.
Quote Cpkay 17-9-2019 02:03 PM
mak mertua kaki control juga ni,
tabahlah faris ooooiiii
Quote doubleA 17-9-2019 02:07 PM
Nampak lain gak muka el hujung2 tu bertabahlah
Quote ketambangkang 17-9-2019 02:07 PM
sebulan dua lps kawin bole la kau dilayan mcm permaisuri...dh lama2 kawin mmg tu lah realiti dia
Quote msdummy.2018 17-9-2019 02:09 PM
ketambangkang replied at 17-9-2019 02:07 PM
sebulan dua lps kawin bole la kau dilayan mcm permaisuri...dh lama2 kawin mmg tu lah realiti dia

betul tuh sis
Quote lalalxlx 17-9-2019 02:09 PM
annoying nya...
Quote haryatie 17-9-2019 02:11 PM
kalau da smua hal nak ngadu siapa2 pun akn rimas
tp maybe suami dia gurau2 kut
org ngandung selalu nya sensitif
Quote darkchoc 17-9-2019 02:12 PM
Bila dgr cara suami el ni respon terkejut jgk la sbb nampak sgt malas nak layan el. Ingatkan romantik
Quote fa1982 17-9-2019 02:12 PM
Hmmmmmmm dia ni lagiiiii...tulunnnnlaaaa
Quote chekacheku 17-9-2019 02:17 PM
Lakonan je tu..dorg semua ni lapar perhatian..idup dlm dunia khayalan..

Lihat semua komen(413)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.130627s Gzip On
To Top