Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Tengah Sedap Tidur, Rakan Sel Paksa Buat Seks

13-9-2019 04:06 PM Komen: 51
Polis mengesahkan menerima aduan mengenai seorang banduan diliwat rakan sel ketika dalam tahanan di Penjara Marang pada 6 September lalu.

Harian Metro melaporkan, Pemangku Ketua Polis Daerah Marang, Deputi Superintendan Amran @ Mohd Zaki Omar berkata, suspek sudah dikenal pasti dan masih berada dalam tahanan penjara itu.

Siasatan lanjut sedang giat dilakukan mengikut Seksyen 377C Kanun Keseksaan kerana melakukan persetubuhan bertentangan dengan aturan tabii tanpa kerelaan, katanya.


Gambar Hiasan

Difahamkan, detik hitam itu terbongkar pada Rabu lalu selepas lelaki berusia 28 tahun berkenaan mengadu kepada ahli keluarganya yang hadir untuk perbicaraan di Mahkamah Kuala Berang.

Kata sumber, mangsa mendakwa kejadian berlaku ketika dia sedang tidur sebelum banduan yang ditempatkan di dalam sel berkenaan tiba-tiba memaksanya melakukan seks.

Susulan itu, mangsa memaklumkan kejadian kepada ahli keluarga sewaktu berjumpa dengan abangnya di mahkamah berkenaan.

Ahli keluarga lelaki terbabit membuat laporan di Balai Polis Marang untuk tindakan lanjut kerana bimbang keselamatan adiknya yang masih berada di dalam tahanan penjara terbabit, katanya. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
2
Komen: 51
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote abangadek 18-9-2019 03:52 PM
puteribaya replied at 18-9-2019 12:47 PM
tak selamat pun ramai je yg masuk..kalu x silap i..ari tu ada artikel pasal penjara mesia..overloa ...

ye lah dh curik ayam pn sumbat dalam penjara jugek, tu tak termasuk asnaf curik telo kt kt supemaket

Lain-lain Komen

Quote chicozinn 13-9-2019 04:08 PM
dah kena liwat ke blum??dude ko jantan kot xkan xreti nak bertumbuk terajang sume?
Quote niena90 13-9-2019 04:12 PM
Mlang btol dpt rakan sel spesis gay
Quote misuke 13-9-2019 04:16 PM
kalo jerit mintak tolong xde org dengar ke. bukan ada polis guard ke
Quote Cable 13-9-2019 04:17 PM
chicozinn replied at 13-9-2019 08:08 AM
dah kena liwat ke blum??dude ko jantan kot xkan xreti nak bertumbuk terajang sume?

kalo da penumbuk penerajang si peliwat lg power...kng ckp sal peliwat dess mngamuk la nnti..dia kata aku sindir2 bos dia...tu x tmasuk pairoparia yg x leh terangkn nape pac tu bias n conflict....pyh tol kalo ramai yg bongok msuk forum ni
Quote BlueRose99 13-9-2019 04:18 PM
Kenapa tak jerit?! Bisu ke?!
Quote Perawankota 13-9-2019 04:18 PM
Seramm sejuk aku dgr.. tp mende ni dah lama kan jadi kt mana2 penjara
Quote ikanmasin 13-9-2019 04:44 PM
bagus jg dia tak diamkan .dia kene liwat dia
bgt family dia.trs buat report.kalau masa kejadian
dia jerit pun rasanya sia2 kot..terpaksa lah tahan
Quote chandrahusin 13-9-2019 04:45 PM
byk plk yg tanya bila terjadi mcm ni kenapa tak jerit
itu la panic attack, terjadi diluar dugaan
bagus la klu kita tak panik & boleh respon seperti menjerit dlm kes ni
lagi 1 yg bila dh berkali2 berlaku mcm perogolan
atau isteri yg kena pukul
org tya kenapa dh byk kali tak repot
itu plk namanya trauma bonding
- Unhealthy, or traumatic, bonding occurs between people in an abusive relationship. The bond is stronger for people who have grown up in abusive households because it seems to them to be a normal part of relationships.
Quote Cable 13-9-2019 04:48 PM
chandrahusin replied at 13-9-2019 08:45 AM
byk plk yg tanya bila terjadi mcm ni kenapa tak jerit
itu la panic attack, terjadi diluar dugaan
b ...

ko ni pandai la chandra..ko cikgu konseling skolah nengah ke?
Quote Kurex 13-9-2019 04:49 PM
Risaunya kurexxxxx{:give
Quote kualibesi 13-9-2019 04:55 PM
scary nyyaaaaaaaaa weyy
Quote chandrahusin 13-9-2019 04:58 PM
Cable replied at 13-9-2019 04:48 PM
ko ni pandai la chandra..ko cikgu konseling skolah nengah ke?

tak lah.. byk membaca je
ni antara ilmu yg aku dapat
Quote LadyCarefree 13-9-2019 05:00 PM
Cable: kalo da penumbuk penerajang si peliwat lg power...kng ckp sal peliwat dess mngamuk la nnti..dia kata aku sindir2 bos dia...tu x tmasuk pairoparia yg x ...



Diorang xberada dlm situasi tu senang la cakap.
Quote LadyCarefree 13-9-2019 05:02 PM
chandrahusin replied at 13-9-2019 03:45 PM
byk plk yg tanya bila terjadi mcm ni kenapa tak jerit
itu la panic attack, terjadi diluar dugaan
b ...

Mcam stockholm syndrome. Orng boleh persoal kenapa xlari atau cuba lepaskan diri? Kalau dah lama kena kurung lain jadinya kekadang
Quote Vokuro 13-9-2019 05:03 PM
bapok nya kau dek
Quote yuki812 13-9-2019 05:07 PM
dalam penjara pon x selamat rupanya..
alahai..
Quote sarah82 13-9-2019 05:13 PM
Aku kesian la bila kena liwat.. Tapi kalau pedo kena liwat dlm penjara aku x kesian.
Quote minguk 13-9-2019 05:16 PM
jahat punya banduan!
Quote R2D2 13-9-2019 05:23 PM
silap2 yg sebarkan cite ni yg kena tahan dulu
Malaysia Baru

Lihat semua komen(51)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.301303s Gzip On
To Top