Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Rupanya Bekas Kekasih Sebarkan Video Lucah Awek Kastam

13-9-2019 03:17 PM Komen: 420
Seorang lelaki dipercayai terbabit dalam penyebaran video lucah seorang wanita yang bertugas di Jabatan Kastam Diraja Malaysia, ditahan pihak polis, semalam. 

Memetik laporan Harian Metro, suspek dipercayai merupakan bekas teman lelaki wanita terbabit ditahan di rumahnya di Telok Panglima Garang, 6.30 petang semalam. 

Kredit foto: Carian internet

"Semalam polis menahan seorang lelaki berusia 22 tahun berdasarkan aduan daripada mangsa.

Buat masa ini, polis masih menjalankan siasatan lanjut berhubung pembabitan suspek terhadap penyebaran video berkenaan di media sosial," kata Ketua Polis KLIA, Asisten Komisioner Zulkifli Adamsah.

Selain itu, polis turut merampas dua telefon pintar daripada suspek. 

Terdahulu, sebanyak sembilan klip video memaparkan aksi lucah seorang wanita berpakaian seragam tersebar di media sosial pada 6 September lalu.- CARI  


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
5
Terkejut
4
Sedih
2
Lawak
4
Bosan
1
Komen: 420
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote raxief 25-9-2019 11:06 PM
liton replied at 17-9-2019 10:20 AM
Ada tak gmbr razif si exboyfriend tu. Tepeklah kat sini..baru adil.

razif tu nama bapak dia la.. bukan boyfriend.. kat video tu, dia pakai nametag arina razif..

Lain-lain Komen

Quote zulka 13-9-2019 03:32 PM
best gak bideo dia...
ada part1, part 2
Quote Cable 13-9-2019 03:34 PM
zulka replied at 13-9-2019 07:32 AM
best gak bideo dia...
ada part1, part 2

abgbikerz ske sngt ngn awek kastam ni
Quote SWORKS27 13-9-2019 03:34 PM
aku dilit dah bideo2 tu, memang padu la jugak.....
Quote sarah82 13-9-2019 03:36 PM
Korang ni.. Kesian kat dia
Quote Loloq89 13-9-2019 03:41 PM
zulka replied at 13-9-2019 03:32 PM
best gak bideo dia...
ada part1, part 2

ade 4 part bang
Quote Loloq89 13-9-2019 03:42 PM
dgr cite bekas tunang yg sebar..ape la sebar2..tgk sorg2 dh la
Quote Victorioussss 13-9-2019 03:47 PM
zulka: best gak bideo dia... ada part1, part 2


Pm link.

For Academic Purpose
Quote Victorioussss 13-9-2019 03:48 PM
Loloq89: ade 4 part bang


PM link for philosophy testis
Quote BlueRose99 13-9-2019 03:49 PM
Loloq89 replied at 13-9-2019 03:42 PM
dgr cite bekas tunang yg sebar..ape la sebar2..tgk sorg2 dh la

Bekas tunang tu dendam kot.. sebab putus tunang! Ke macam mana..

Quote electricopop 13-9-2019 03:49 PM
Sian jugak tapi tulah bila dah cinta, semua nak diturutkan. Hmm...
Quote Cable 13-9-2019 03:52 PM
sarah82 replied at 13-9-2019 07:36 AM
Korang ni.. Kesian kat dia

mmg la sian...jd pngajaran la jngn free n bongok sngt pd generasi plapis..cukup2 la pairoparia ngn bangsa dia jd bongok kt malaysia ni
Quote johan-adx 13-9-2019 03:53 PM
ada la tu tak puas hati mana2..pstu sebarkan..
pasni hadap la tido dlm sel plak
Quote sarah82 13-9-2019 03:56 PM
Cable replied at 13-9-2019 03:52 PM
mmg la sian...jd pngajaran la jngn free n bongok sngt pd generasi plapis..cukup2 la pairoparia ngn ...

Bygkan dia trauma.. Ingat senang ka.. Nak lupa..kat opis mesti kena mengata kat belakang. Walaupun perbuatan dia salah.. Aku masih kesian. Lelaki lain.. Org x mengata.. Perempuan buat salah.. Habis 7 keturunan diceritanya.
Quote LadyCarefree 13-9-2019 03:56 PM
johan-adx replied at 13-9-2019 02:53 PM
ada la tu tak puas hati mana2..pstu sebarkan..
pasni hadap la tido dlm sel plak

Dh tngok ke video2nya bang?
Quote nenekglamer 13-9-2019 03:58 PM
Helok la putus dgn mamat tu. Species jahat suka pedajal org. N jgn la ada ppuan yg nk kt jantan xguna tu. Krg kena menda yg sama bila putus. N yg ppuan tu apehal tunjuk mcm2 n rakam?
Quote Kurex 13-9-2019 04:02 PM
Kalau abg kastam, nak jugak aku tengok.. Kalau kakak kastam aku taknak tengok, sebab aurat..
Quote fliphair8 13-9-2019 04:03 PM
Jaman smartphone ni sume benda nak dibideo kan konon atas dasar cinta dan percaya.....hmmmm penyudahnyaaa sampai kemati laaa bideo tu wujud diulang tayang dek
Quote auntyonion 13-9-2019 04:07 PM
Manooo bidioo
Quote pinksarah 13-9-2019 04:10 PM
sarah82 replied at 13-9-2019 07:36 AM
Korang ni.. Kesian kat dia

X kesian pon dkt dia..

Dia sendiri x hormat uniform yg dia pakai..

Uniform yg dia guna utk cari makan sara diri..

Memalukan jabatan..

Lihat semua komen(420)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.324017s Gzip On
To Top