Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Wanita Dikejarkan Ke Hospital Kerana Kemaluan Tertusuk Timun Lepas Jatuh

Oleh: Sang_Pencinta|12-9-2019 10:28 AM Komen: 56
Masih ingat kejadian pewangi semburan rumah yang tersekat di lubang dubur seorang lelaki tidak lama dahulu? Kini satu lagi kejadian hampir sama berlaku di Thailand.


Kredit foto: Carian Google

Seperti dilaporkan akhbar The Thaiger, wanita berusia 51 tahun dikejarkan ke hospital Bangkok apabila mengadu sakit di bahagian kemaluannya. 

Setibanya di wad kecemasan, pihak hospital terkejut apabila mendapati sebiji timun tersekat di bahagian alat sulit wanita itu yang dipercayai menjadi punca kepada rasa sakitnya.


Kredit foto: The Thaiger

Wanita itu memberitahu kakitangan perubatan bahawa beliau terjatuh di rumahnya dan sebiji timun kebetulan berada di tempat dia terjatuh dan tersekat di dalam kemaluannya. 

Walaupun wanita berkenaan menegaskan bahawa kejadian itu adalah satu kemalangan, pemberita Thai TV mengatakan bahawa pihak hospital tidak mempercayai penjelasannya.


Kredit foto: Carian Google

Bagaimanapun, mereka berjaya membantu mengeluarkan buah timun yang tersekat dan menyakitkan wanita itu.

Untuk menjaga privasi wanita tersebut, akhbar dan portal berita tidak dibenarkan menyebarkan nama pesakit dan hospital terbabit. Pihak hospital menasihati wanita itu agar lebih berhati-hati dengan objek timun di lain hari agar tragedi sama tidak berulang. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
5
Bosan
2
Komen: 56
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote mizkajura 17-11-2019 09:41 AM
Mereka je MLS nak bertegang urat ngan org bodo napsu Hahahaha

Lain-lain Komen

Quote EvieWanKenobi 12-9-2019 10:35 AM
macamana boleh tertusuk dengan tepat?
Quote manehnya 12-9-2019 10:36 AM
bersangka baik, timun tu dalam keadaan tegak dlm bakul masa dia jatuh... hikhik
Quote haryatie 12-9-2019 10:37 AM
haiiisshhh..ngeriiii
ntah la pelik2 jerk
Quote Boomibulat 12-9-2019 10:40 AM
Dah ada di bod lawak...
Quote Biabetik 12-9-2019 10:49 AM
manehnya replied at 12-9-2019 10:36 AM
bersangka baik, timun tu dalam keadaan tegak dlm bakul masa dia jatuh... hikhik

Klu dlm bakul pun mcm payah je nk 'ter'tusuk. Punggung pun x lepas nk masuk bakul
Quote sue_liah 12-9-2019 10:54 AM
adoi la mcm2 hahaha..ngilu mbayangkn timun besar mana la tu
Quote Loloq89 12-9-2019 11:01 AM
hahaha..

sangap ke acik?
Quote BlueRose99 12-9-2019 11:01 AM
Scary!
Quote chinta89 12-9-2019 11:02 AM
kalau jatuh tepat sekalipun, bukan senang wey nk lobos masuk dlm lubang sedalam tu mcm x-ray tunjuk weyh!

ko ingat doc dan staff hospital bodo utk dibodohkan?
Quote Sang_Pencinta 12-9-2019 11:05 AM
Kau terjatuh mengangkang ke sis???
Quote minahmanja 12-9-2019 11:07 AM
wowww.. acik umur 51 ... hehehe mcm mana boleh masuk tp tk leh klr tu acik oii.. masuk dlm sgt kot..
Quote Mrperfect2 12-9-2019 11:27 AM
ambilah timun yg telah dikeluarkan itu buat ulam...boleh jadi agen anti penuan...susah nak dpt timun dari alam rahim tu
Quote fifie_olin 12-9-2019 11:58 AM
dia ingat doktor bodo cam dia kot
ke jadahnya jatuh atas timun
adoii laaa
Quote Sang_Pencinta 12-9-2019 11:58 AM
Bau ikan sangat...
Quote Sang_Pencinta 12-9-2019 11:59 AM
Mrperfect2 replied at 12-9-2019 11:27 AM
ambilah timun yg telah dikeluarkan itu buat ulam...boleh jadi agen anti penuan...susah nak dpt timun ...

Ada bau-bauan dah
Quote makholland 12-9-2019 12:13 PM
baca balik umur 51 tahun rupanya...ooo ok
Quote saviour_09 12-9-2019 12:24 PM
amboi

tertusuk konon

ke ko yg cicah timun tu?

halah halaaahhhh
Quote zulka 12-9-2019 12:26 PM
besar mana timun tu eh? ada gambar tak
Quote abangadek 12-9-2019 12:34 PM
nasib baik takde pisau masatu

Lihat semua komen(56)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.141631s Gzip On
To Top