Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Hakim Syarie Pun Kena Tahan

11-9-2019 06:50 PM Komen: 40
Seorang hakim syarie di Ipoh dilaporkan ditahan reman selama lima hari bagi membantu siasatan selepas menerima rasuah bagi membebaskan seorang Inspektor polis yang berkhalwat.

Harian Metro melaporkan, turut direman adalah seorang anggota polis yang dipercayai bersubahat dalam kes itu. 

Difahamkan, hakim lelaki berusia 37 tahun itu ditahan oleh SPRM Perak di sebuah kedai makan dekat Ipoh, 11.30 malam tadi. 

Kredit foto: Harian Metro

Manakala, polis berusia 30 tahun berpangkat Lans Koperal diberkas di tempat kerjanya di Bukit Merah, 1.45 pagi tadi. 

Hakim itu ditahan bagi membantu siasatan membabitkan kes menerima wang suapan sebanyak RM4,000 bagi membebaskan seorang inspektor polis yang ditahan kerana berkhalwat.

Dia ditahan oleh pegawai SPRM malam tadi di sebuah kedai makan bersama sejumlah wang tunai, kata peguam Dayang Nor Emilia Azman Syah yang mewakili hakim berkenaan. - CARI 


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
2
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 40
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote rayray28 15-9-2019 05:54 PM
Wow umur tu dh naik jd hakim ye? Ditahan bersama duit..kiranya br je lepas dpt duit dh dpt report kot ye

Lain-lain Komen

Quote munchkin 11-9-2019 07:25 PM
Hmmmm


.......
Quote Kurex 11-9-2019 07:44 PM
Yg dipixelkan muka macam porno jepun tu polis tu ke? Macam hensem...
Quote giyomi 11-9-2019 08:23 PM
yg dipixelkan tu rasanya hakim syarie tu lar
Quote sarah82 11-9-2019 08:57 PM
Duit.. Lebai pakai serban besar bakul pun boleh terbang
Quote NBM 11-9-2019 09:03 PM
kalau hakim pun dah mkn rasuah apa la nk jadi ni. Bangsat betul
Quote Kurex 11-9-2019 09:07 PM
giyomi: yg dipixelkan tu rasanya hakim syarie tu lar


Dulu, ada muazzin masjid terkemuka bangsar siap ajak kurex hmhmhm dekat belakang mimbar.. Gila apa! Kurex tak rela nak cemarkan rumah Tuhan..
Quote misuke 11-9-2019 09:08 PM
ayyo... gaji hakim x cukup ke
Quote Perawankota 11-9-2019 09:11 PM
Muka polis or muka hakim tuhhh
Quote sabundettol 11-9-2019 09:13 PM
Kerana 4k {:dot
Quote sukacactus 11-9-2019 09:17 PM
Asal duit je semua on
Quote TuntungReturn 11-9-2019 09:19 PM
hakim syarie bukan malaikat. dia x telepas dri melakukan dosa
Quote Ismacun 11-9-2019 09:32 PM
Allahuakhbar...
Quote LautBiru52 11-9-2019 10:27 PM
Hakim pun tak boleh pakai
Quote missbeku 11-9-2019 11:15 PM
aiyooooo 4k ja punnn... naya
Quote Asdan 11-9-2019 11:56 PM

najis   
Quote mayakaren 12-9-2019 01:54 AM
Astaga.. Islam apa macam ni?
Quote GigaMom 12-9-2019 02:07 AM
Kurex: Yg dipixelkan muka macam porno jepun tu polis tu ke? Macam hensem...


Kuat btl gaydar kau kurex oii
Bayang lubang hidung pun x nmpk kau dh tau hensem x
{:question
Quote pyropura 12-9-2019 02:09 AM
4k aje??? Lobai murahan tul. Dia ni B40 baru naik M40 ka?
Quote pyropura 12-9-2019 02:10 AM
mayakaren replied at 12-9-2019 01:54 AM
Astaga.. Islam apa macam ni?

Realiti islam

Lihat semua komen(40)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.342927s Gzip On
To Top