Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Nafkah Hanya RM500 Sebulan"- Noor Nabila Dedah Antara Alasan Tuntut Cerai

11-9-2019 01:37 PM|HakirRahman| Komen: 46

Kes cerai pelakon Sharnaaz Ahmad dan isterinya Noor Nabila dibicarakan hari ini di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan. 

Lapor Bernama, dalam tuntutan cerai itu, Noor Nabila memberikan alasan antaranya mereka sudah tidak ada persefahaman dan tidak tinggal serumah sejak Februari 2018. 

Malah, Sharnaaz juga didakwa hanya memberikan wang belanja bulanan sebanyak RM500. 

Sharnaaz beri belanja RM500. Foto: Instagram

Bagaimanapun, Sharnaaz ketika ditanya hakim sama ada setuju dengan tuntutan itu, berkata "tidak setuju". 

Disebabkan itu, mahkamah mengarahkan mereka wakil Jawatankuasa Pendamai (JKP) bagi menyelesaikan kes cerai itu. 

Noor Nabila dan Sharnaaz. Foto: Instagram

Jawatankuasa Pendamai adalah orang yang ada hubungan dengan pasangan, dilantik mahkamah untuk mencari jalan penyelesaian dalam tempoh enam bulan. Jawatankuasa ini boleh memberi cadangan kepada mahkamah sekiranya pasangan tidak dapat mencari jalan penyelesaian untuk meneruskan proses perceraian. 

Noornabila memfailkan tuntutan cerai pada 27 Ogos lepas. 

Semoga mereka berjaya mencari jalan penyelesaian. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
2
Lawak
1
Bosan
2
Komen: 46
Komen

Previous : "Tak Ada Masa Untuk Lelaki"- DJ Lin Hanya Fokus Kerja Dan Anak-Anak

Next       : Neelofa Digelar 'Hajah Batu Api' Sebab Campur Tangan Hal Rumah Tangga Kakak?

Komen Terbaru

Quote wilsh10 19-9-2019 12:57 PM
bila cinta berpaling arah, esok untuk siapa

Lain-lain Komen

Quote jane_hopper 11-9-2019 01:39 PM
Perempuan kalo dh benci mmg akan tetap dgn pendirian
Quote Wiwan 11-9-2019 01:46 PM
Sabarla sharnaz. Anggap la tiada jodoh.
Quote noraidil_06 11-9-2019 02:08 PM
Masa kawin x fikir ke pelakon a.k.a artis sengkek?
Quote Nana_Man 11-9-2019 02:11 PM
Rm500 jerr???? Bini org biasa yg bkn artis gaji "besar" pun ada yg dpt nafkah 4 digit tau.. Tapi memang kalau hati dah kata taknk, ko kasi lah 5000 pun dia ckp tak cukup jgk...
Quote ais_kosong 11-9-2019 02:16 PM
Ni contoh masa cinta tak mau bagi apa-apa pun xpa.
Bila dah cemuih, 500 pun jadi alasan.
Orang tak nak bercerai la.
Dok xmau cerai pastu bermasam muka kesian kat anak
Quote LostStar 11-9-2019 02:17 PM
500 jek.. tkejuk kawe.. ingatkan artis ni kaya naw2..
Quote fliphair8 11-9-2019 02:32 PM
Dah sanaz pun, ceraikan je le. Kan dah kuar bagi rm500 jek... bella beli baju anak sehelai pun dah bape ratus...
Quote tagas 11-9-2019 02:43 PM
dpt nafkah ciput 500 dah merengsa

ini kan lagi adik nye lopah sure koman2

50k nafkah sebulan
Quote miemiecha 11-9-2019 03:16 PM
500 xckup
lipsetik heshe pong dh berapa ratuih dah,,
Quote seller6183 11-9-2019 03:19 PM
mungkin masa tu projek berlakon pun dah slow. masa sebelum kahwin projek banyak. tu yang bini rengsek tu lepas kahwin lain maciam. hahaha

adoi la nabila.
Quote Artemesiaa 11-9-2019 03:30 PM
Mungkin dia benar2 dah tak suka jumlah tu sekadar menguatkan alasan
Quote Austranesia 11-9-2019 03:36 PM
nafkah tu sekali duit dapur campur duit untuk anak ke? ke campur sewa rumah
Quote buapakperut 11-9-2019 03:52 PM
500 tu mekap lmk pun tak lepas
Quote MissVixen 11-9-2019 03:55 PM
Kalau nak riban2, kenapa kawin dengan pelakon tua.  Cari la datuk ke apa. Ni dah ada anak satu baru nak cerai.
Quote buapakperut 11-9-2019 03:55 PM
Artemesiaa replied at 11-9-2019 07:30 AM
Mungkin dia benar2 dah tak suka jumlah tu sekadar menguatkan alasan

mungkin juga campur tangan family lagi membarakan hati bella. eh 500 ja, dah supo bele nate bewok mung nim, mok dapat ke ayoh lima ribu yar seround
Quote cclina2 11-9-2019 04:10 PM
Edited by cclina2 at 11-9-2019 08:14 AM

aku, kalau laki bagi rm500 tapi semua bills, duit rumah dan kereta dia bayar..aku bersyukur ..duit makan keluar jenjalan je guna duit gaji aku takde hal la..hidup kena la bertolak ansur.
tapi aku rasa Sharnaaz ni rumah pon kau harapkan lofa n nabila yg tanggung..meme x patut..takkan bills air & tnb pon lofa  nabila yg tanggung..yg ni aku pon angin babe.

lelaki ingat ye..nak khawin kena pikir benda ni semua. Ni bukan marahhh.tapi nasihattt..
Quote kualibesi 11-9-2019 04:14 PM
ntah ler. masalah rmh tangga ni susah nk describe. tp ad ke prempuan hdup nk bercerai ajee?
Quote cclina2 11-9-2019 04:16 PM
kualibesi replied at 11-9-2019 08:14 AM
ntah ler. masalah rmh tangga ni susah nk describe. tp ad ke prempuan hdup nk bercerai ajee?

pompuan ni senang je jaga...bagi je duit bebanyakk...tak gitteww
Quote kualibesi 11-9-2019 04:17 PM
cclina2 replied at 11-9-2019 04:16 PM
pompuan ni senang je jaga...bagi je duit bebanyakk...tak gitteww

yeah. pastu anakkkk bg je maid jaga.. makk nk p mne, lepak mne pun xpe. nk lunchhh keluar berseronok ng kwn punnnn okay. mesti prempuan happy. ahhaha

Lihat semua komen(46)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.083095s Gzip On
To Top