Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"PU Abu Kena Belasah?" - Upload Gambar Tangan Kena Hiris, Warganet Bukan Kesian Tapi Melahar

11-9-2019 12:58 PM|SakuraJo| Komen: 112

Pendakwah bebas PU Abu Sufyan yang sebelum ini dihimpit kontroversi nampaknya memuat naik gambar terbaharunya.

Kali ini, ia memang mendapat perhatian ramai kerana tangannya dilihat penuh kesan calar dan luka. Apa sudah jadi?

Malah, menerusi kapsyen yang diserakan, dia menggambarkan dirinya seolah-olah telah diserang oleh individu lain. 


Katanya, dia bersyukur kerana tiada kecederaan teruk atau pun serius yang berlaku.

"Alhamdulillah aku diuji lagi. Aku bersyukur kerana tidak ada apa-apa yang berlaku hanya sekadar calar-balar di tangan.

"4-5 orang bilangan yang tak cukup untuk menumbangkan aku sebab aku yakin Allah sentiasa ada dengan aku.

"Allah adalah sebaik-baik pelindung. Ujian didik jiwa kita untuk lebih kuat dari siapa kita hari ini, kuncinya hanya satu sabar," tulisnya di laman IG. 

Ramai para follower yang terkejut dengan keadaan itu dan berdoa agar PU Abu segera pulih.

Pun begitu, ada juga yang memberikan kata-kata pedas dan menganggap ia merupakan balasan kepada perlakuan dirinya sebelum ini terhadap bekas isteri.





Apa pula pendapat anda?- CARI 


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
2
Komen: 112
Komen

Previous : Anak Kembar Zizie Izette Disamakan Dengan Bintang Cilik Korea, Gunhoo

Next       : "Berapa Gaji Daddy Sejam?" - Anak Aaron Aziz Sedih Tak Mampu Bayar Masa Bersama Ayahnya

Komen Terbaru

Quote anilanil 17-9-2019 10:59 AM
Kesian. Dah dapat kahwin dgn crush pon still tak bahagia..kesian.

Lain-lain Komen

Quote Asdan 11-9-2019 01:09 PM

pencetus ummah terbaik sepanjang zaman, pu lain patut ikut
Quote kualibesi 11-9-2019 01:10 PM
memang ptt kne laharrr la bu
Quote Boomibulat 11-9-2019 01:13 PM
Kacau janda mana plk ni..
Quote Pink_Purple 11-9-2019 01:15 PM
sapa cakar                           
Quote Abg_Zek 11-9-2019 01:17 PM
Aduh...ayat punnn...bukannya nak insaf tapi berbaur keangkuhan.....
Quote wordlife 11-9-2019 01:18 PM
lain macam caption
Quote Cable 11-9-2019 01:18 PM
Asdan replied at 11-9-2019 05:09 AM
pencetus ummah terbaik sepanjang zaman, pu lain patut ikut

cina bongok x yh msuk cmpur hal orng la bongok
Quote mieymiey 11-9-2019 01:27 PM
Gitchuuuuu, 4, 5 orang tu memang aim kat bahagian tangan jer ker?
Quote misuke 11-9-2019 01:27 PM
takziah le bu.... next
Quote cikatilia 11-9-2019 01:28 PM
xcukup lagi tuhelok tikam brg 2-3
kelar lebih2 dalam sikit sampai ke tulang

Quote Cpkay 11-9-2019 01:40 PM
sombong dan riak caption..
Quote Kurex 11-9-2019 01:53 PM
Cantik badan pu abu
Quote chooper 11-9-2019 01:55 PM
Ke dia ni lukis kat tangan.  Sbb nk attention seeker
Quote ruffboyz 11-9-2019 02:19 PM
kemain mendonia sembang
Quote Sachacha 11-9-2019 02:25 PM
Penunggang agama sangat
Quote akuMNdia 11-9-2019 02:34 PM
gigih gak la aku baca caption dia kot la ada ayat kifarah bagi sebahagian dosa2 dia tapi..hurmmm..
Quote akuMNdia 11-9-2019 02:35 PM
mohon abu buang PU kat nama akaun dia tu..
Quote Mleeen82 11-9-2019 02:37 PM



Quote prettyuglybabe 11-9-2019 02:52 PM
tak boleh nak husnuzon dengan beliau ni..

Lihat semua komen(112)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
3.313974s Gzip On
To Top