Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Terdesak Agaknya, Asnaf Dalam Proses Cerai Ditangkap Mencuri Ayam

11-9-2019 11:46 AM Komen: 42
Seorang wanita yang dikatakan merupakan asnaf ditahan kerana didapati mencuri pelbagai barangan termasuk ayam di sebuah pasar raya di Seri Iskandar semalam.

Harian Metro melaporkan wanita berusia 31 tahun itu sedang dalam proses bercerai dan mempunyai anak kecil ditahan pengawal keselamatan pasar raya itu bersama barangan yang dicuri bernilai kira-kira RM80. 

"Barang curi yang ditemui dan dirampas semula adalah satu bungkusan pek isian semula krim mandian, satu bekas serbuk lada hitam, krim muka, dua bungkus ayam BBQ dan satu paket kiub tulang ayam.

Foto: Mstar

Pemeriksaan mendapati wanita terbabit tiada rekod jenayah lampau serta dalam proses perceraian bersama suami yang berusia 35 tahun, kata Ketua Polis Daerah Perak Tengah.

Superintendan Barudin Wariso juga berkata siasatan sudah pun dijalankan dan wanita itu akan dituduh di Mahkamah Majistret Parit hari ini. 

Difahamkan sudah banyak kali kejadian seumpama ini (kecurian) berlaku di pasar raya berkenaan.

Hari ni pun saya sudah arahkan anggota saya ke rumah wanita terbabit untuk buat lawatan atas dasar kebajikan," katanya lagi.  - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 42
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote HannahMontana 15-9-2019 10:00 PM
Pink_Purple replied at 15-9-2019 09:57 PM
tapi barang yang dicuri pun bukan barang2 asas yang benar2 untuk mkn bagi kenyang dia dan anak2..
...

Itu lah.

Mencuri tetap lah salah .

Lain-lain Komen

Quote CARI-MAMS 11-9-2019 11:46 AM
Seorang wanita yang dikatakan merupakan asnaf ditahan kerana didapati mencuri pelbagai barangan termasuk ayam di sebuah pasar raya di Seri Iskandar semalam.


Harian Metro melaporkan wanita berusia 31 tahun itu sedang dalam proses bercerai dan mempunyai anak kecil ditahan pengawal keselamatan pasar raya itu bersama barangan yang dicuri bernilai kira-kira RM80.


"Barang curi yang ditemui dan dirampas semula adalah satu bungkusan pek isian semula krim mandian, satu bekas serbuk lada hitam, krim muka, dua bungkus ayam BBQ dan satu paket kiub tulang ayam.

Foto: Mstar



Pemeriksaan mendapati wanita terbabit tiada rekod jenayah lampau serta dalam proses perceraian bersama suami yang berusia 35 tahun, kata Ketua Polis Daerah Perak Tengah.


Superintendan Barudin Wariso juga berkata siasatan sudah pun dijalankan dan wanita itu akan dituduh di Mahkamah Majistret Parit hari ini.


Difahamkan sudah banyak kali kejadian seumpama ini (kecurian) berlaku di pasar raya berkenaan.


Hari ni pun saya sudah arahkan anggota saya ke rumah wanita terbabit untuk buat lawatan atas dasar kebajikan," katanya lagi.  - CARI
Quote gaara_X 11-9-2019 11:47 AM
Moga pihak yang berwajib boleh membantu...
Quote monreyes 11-9-2019 11:54 AM
setau aku...
sekarang ni masjid2 mostly dah buat Gerobok Rezeki..
penyumbang pun ramai...
ada beras minyak bihun sardin sos dll...
kena warwarkan..jgn sampai mencuri sebegini...
Quote helicornia 11-9-2019 12:02 PM
kalau terdesak utk keperluan hidup tak perlu la.krim muka tu segala.kalau tkde krim muka ko kebuluran ke? iols rasa mcm suka mencuri je
Quote pearl.silver 11-9-2019 12:04 PM
Barang curian dia... Emm.. Untuk ank ke untuk diri sendiri..
Quote Artemesiaa 11-9-2019 12:10 PM
Bila terdesak nak kan sesuatu mencuri pun mereka sanggup.  Komuniti setempat kenalah main peranan kadang mereka ni tak tahu kat mana nak dapatkan bantuan.
Quote matchstick 11-9-2019 12:13 PM
xde pulak dia curi susu anak..ke sebelum ni dh penah curi

tapi krim muka xlupa beli.
Quote Cable 11-9-2019 12:16 PM
pairoparia klo msok thread ni msti dia ckp ni salah kerajaan bn...bongok ni bila nk jlskn kt kita pac bias n conflict tu cne citer dia
Quote palmolive 11-9-2019 12:25 PM
matchstick replied at 11-9-2019 12:13 PM
xde pulak dia curi susu anak..ke sebelum ni dh penah curi

tapi krim muka xlupa beli.

sus anak ada lagi..jgn tamak..
krim muka dah abis..mana aku nak letak muka aku
Quote Kurex 11-9-2019 01:08 PM
Krim muka mesti jenama yg paling mahal
Quote Asdan 11-9-2019 01:15 PM

aku dah kata, jangan makan daging
Quote Cable 11-9-2019 01:15 PM
Asdan replied at 11-9-2019 05:15 AM
aku dah kata, jangan makan daging

mkn syur pn jd cina bongok cm ko wtpe kn?
Quote singajantan 11-9-2019 01:15 PM
masjid kena proaktif

duit sumbangan x perlu lah beli aircond banyak ...kipas kecil ada kipas gedabak pun ada....bantu laa orang yg miskin

masjid kat tempat aku pun macam tu....susah beno nak bantu asnaf.... tp kalau bayar ustaz selebriti tak kisah pun
Quote Cable 11-9-2019 01:16 PM
singajantan replied at 11-9-2019 05:15 AM
masjid kena proaktif

duit sumbangan x perlu lah beli aircond banyak ...kipas kecil ada kipas geda ...

buat mse ni..x bnyk masjid wat cmtu
Quote kualibesi 11-9-2019 01:18 PM
kesian. terdesak sangat kot. smpi sanggup mencuri tu
Quote Foxey 11-9-2019 01:26 PM
Kesian juga. Kalau mencuri sebab nak bagi makan anak2 lagi kesian
Quote Gomea 11-9-2019 06:08 PM
Mungkin dia bercadang nak buat sup ayam kot. Tapi dia baru teringat yang dia tak mandi lagi ,tu yg curi krim mandian dgn pencuci muka tu
Quote glump 12-9-2019 11:39 AM
Antara masjid tak cakna atau penduduk tak pernah ke masjid.
Quote Simunggu 12-9-2019 11:41 AM
aduh kasian...mana badan zakat...banyak duit simpan buat apa???

Lihat semua komen(42)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.150887s Gzip On
To Top