Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Melayu Guna Minyak Lintah, Mat Saleh Guna Ubat Gigi Untuk 'Tahan Lama'

11-9-2019 03:07 PM|Oleh: HakirRahman| Komen: 22

"Perjuangan" mencari kaedah terbaik untuk "bertahan lama" atas ranjang memang menjadi kegilaan lelaki seluruh dunia. Pendek kata, setiap masyarakat ada teknik sendiri untuk memastikan kejantanan mereka tidak mudah tewas. 

Kalau orang Melayu ada minyak lintah, tongkat ali dan pelbagai lagi ubat, mat saleh pula dilaporkan menggunakan ubat gigi untuk bertahan lama. 


Ubat gigi untuk bertahan? Foto: Google

Dilaporkan Daily Mail, fenomena menyapu ubat gigi di alat sulit lelaki ini mula mendapat perhatian selepas sebuah video YouTube tular kononnya ia dapat memastikan lelaki bertahan 30 minit lebih lama atas katil dan sentiasa "keras". 



Video yang sudah ditonton lebih sejuta kali itu mendakwa dengan menyapu ubat gigi di alat sulit lelaki, ia boleh mengelakkan penyakit lemah tenaga batin dan mati pucuk serta membuatkan lelaki bertahan lebih 30 minit atas katil. Wah! 


Apa sahaja untuk bertahan lama. Foto: Google

Tetapi, pakar perubatan memberi amaran yang ia tidak berkesan. Kandungan bahan kimia dalam ubat gigi boleh menyebabkan jangkitan dan ruam di alat sulit lelaki! Malah, tidak ada kajian saintifik membuktikan ia berkesan. 

Macam-macam lelaki mahu kukuhkan tenaga batin mereka. Anda berani cuba? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 22
Komen

Previous : Usia Sekadar Nombor, Penyelam Skuba Tertua Di Dunia Pecah Rekod Sendiri!

Next       : Pemuda Ini Kongsikan Tips Naikkan Berat Badan Hanya Dalam Tempoh 4 Bulan. Mudahnya!

Komen Terbaru

Quote gideoncross 19-9-2019 01:00 AM
puteribaya replied at 18-9-2019 09:14 AM
opss sori..sbb avi anda..mengundang kewanitaan saya

HAHAHAHA.

Lain-lain Komen

Quote tagas 11-9-2019 03:28 PM
gambir sarawak kan aje
Quote kualibesi 11-9-2019 04:25 PM
kalau artikel dkt fb nie, rmi daa netizen duk tagged laki hahahha
Quote helicornia 11-9-2019 04:44 PM
tak sejuk ke pepek haha
Quote CiliPadiSedap 11-9-2019 04:50 PM
nak lebih lama guna sos cili
Quote Lelli 11-9-2019 07:56 PM
Myb blh cuba serbuk lada hitam dicampur dgn minyak kelapa dara
Quote najib888 11-9-2019 11:34 PM
Tak pernah dengar minyak lintah untuk ketahanan. Selalunya, guna minyak lintah untuk urut bagi besar panjang.
Untuk tahan lama, guna gambir sarawak.
Quote fyna84 12-9-2019 09:46 AM
wow, orang malaysia lagi hebat penemuan berbanding negara barat ni!!!
mohon semua founder2 ubat kuat malaysia luaskan empayar ke barat!!!
Quote awanysss 12-9-2019 10:11 AM
fyna84 replied at 12-9-2019 09:46 AM
wow, orang malaysia lagi hebat penemuan berbanding negara barat ni!!!
mohon semua founder2 ubat kua ...

hahahahahahaha
Quote chinta89 12-9-2019 10:51 AM
yg tag nama pasangan msg2 tu... ak syak laki korang x kuat. sekian.
Quote shernazz 12-9-2019 01:17 PM
Mak.aih..
Sejuk.la wei
Quote puteribaya 12-9-2019 03:23 PM

sejuk x pe lagi..kalu tengah maju mundur tu sekali berbusa2 buih keluar..pas tu kalu guna yg enamel protection..mau keras miss Labia majora tu..haaa sapa nak jawab
Quote shernazz 12-9-2019 07:12 PM
puteribaya replied at 12-9-2019 03:23 PM
sejuk x pe lagi..kalu tengah maju mundur tu sekali berbusa2 buih keluar..pas tu kalu guna yg ename ...

Terkaku jelah situ
Hahahahahaha
Kena plak peppermint cm darlie tu
Hahahhahaha
Kang silap pakai polident..melekartt
Quote puteribaya 13-9-2019 09:34 AM
shernazz replied at 12-9-2019 07:12 PM
Terkaku jelah situ
Hahahahahaha
Kena plak peppermint cm darlie tu

babsss sgt komen tu..
Quote gideoncross 14-9-2019 04:01 PM
puteribaya replied at 12-9-2019 03:23 PM
sejuk x pe lagi..kalu tengah maju mundur tu sekali berbusa2 buih keluar..pas tu kalu guna yg ename ...

Gambar u dgn komen u mmg seiring.
Quote puteribaya 17-9-2019 02:15 PM
gideoncross replied at 14-9-2019 04:01 PM
Gambar u dgn komen u mmg seiring.

x de kena mengena abang sayang..gamba saya ikhlas makan pisang yg kaya potassium..jgn luc** bang
Quote bobo_beck 17-9-2019 02:20 PM
Quote Loloq89 17-9-2019 03:54 PM
sume tu kt otak..fikir nak cpt,cpt la kua nye
Quote gideoncross 18-9-2019 02:27 AM
puteribaya replied at 17-9-2019 02:15 PM
x de kena mengena abang sayang..gamba saya ikhlas makan pisang yg kaya potassium..jgn luc** bang

Btw sya buknnya bang tpi akak haha.
Quote puteribaya 18-9-2019 09:14 AM
gideoncross replied at 18-9-2019 02:27 AM
Btw sya buknnya bang tpi akak haha.

opss sori..sbb avi anda..mengundang kewanitaan saya

Lihat semua komen(22)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
     CARI App
    Get it FREE Google play
     Twitter
     Instagram
    cari_infonet
    FOLLOW
    Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
    0.075005s Gzip On
    To Top