Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Mahu Buat 'Suprise', Sekali Ditembak Emak Sendiri

HakirRahman|13-9-2019 02:39 PM Komen: 28
Kadang-kadang bila tengok orang lain buat "suprise" kepada keluarga, video yang dirakam adalah kejutan gembira sampai menangis-menangis. Terutama sekali kalau sudah lama tidak berjumpa. 

Tetapi, perkara itu tidak berlaku kepada seorang gadis yang cuba mengejutkan emaknya dengan balik ke rumah tanpa memberitahu terlebih awal. Hannah belajar di universiti yang agak jauh dari rumahnya. 

Dilaporkan New York PostHannah Jones, 18, meluru masuk ke dalam rumahnya selepas berbulan-bulan tidak balik untuk mengejutkan emaknya. 

Hannah Jones di hospital. Foto: New York Post

Malangnya, emaknya, Renee Jones, terkejut dengan tindakan itu. Menganggap ada penceroboh ke dalam rumahnya, dia menembak anaknya sendiri! 

Tembakan itu dilepaskan ketika Hannah meluru masuk melalui pintu sehingga menyebabkan dia menyembunyikan diri. Tak bagi salam agaknya.
 
Tak pasal-pasal kena tembak. Foto: Google

Disebabkan itu, tangah Hannah patah tiga dan terpaksa menerima rawatan di hospital. Tak pasal-pasal. 

Ada sesiapa yang emak dan ayahnya tak suka kejutan-kejutan ni? Atau anda sendiri tak suka kejutan-kejutan ni sebab lemah semangat? - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 28
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote anastasia7 19-11-2019 12:10 AM
Cerita2 prank yg banyak sekarang ni pun x patut ada.
Parang belakang pintu? Nenek iols parang bawah bantal. Huhu

Lain-lain Komen

Quote Artemesiaa 13-9-2019 02:54 PM
Dah tahu maknya ada simpan senjata api tak perlu ler gigih nak buat surprise segala kan dah menyusahkan diri
Quote BlueRose99 13-9-2019 03:14 PM
Seriau plk rasa!
Hakak pun last balik kampung masa Raya Haji.. ingat nak juga buat suprised kat Mak.. tak jadi lah!
Quote Boomibulat 13-9-2019 03:16 PM
BlueRose99 replied at 13-9-2019 03:14 PM
Seriau plk rasa!
Hakak pun last balik kampung masa Raya Haji.. ingat nak juga buat suprised kat Mak ...

Mak kaka ada pistol jgk ke...?
Quote CiliPadiSedap 13-9-2019 03:18 PM
BlueRose99 replied at 13-9-2019 03:14 PM
Seriau plk rasa!
Hakak pun last balik kampung masa Raya Haji.. ingat nak juga buat suprised kat Mak ...

orang tua dulu dalam penyapu lidi ada simpang dua perisa satu parang, kedua air longkang. parang ni untuk lawan penjenayah, air longkang ni ubat lawan pukau atau sihir yang masuk.

sebab tu kt tepi pintu bilik rumah kayu orang lama memang ada simpan penyapu lidi, penjenayah kena pukul penyapu lidi gelak je sekali putus urat darah memancut mati.

kalau nak prank kat mak pastikan kt rumah tiada penyapu lidi ada parang.
Quote BlueRose99 13-9-2019 03:22 PM
Boomibulat replied at 13-9-2019 03:16 PM
Mak kaka ada pistol jgk ke...?

Takde.
.. tapi Mak Hakak kat sebalik pintu semua ada parang!

Quote BlueRose99 13-9-2019 03:22 PM
CiliPadiSedap replied at 13-9-2019 03:18 PM
orang tua dulu dalam penyapu lidi ada simpang dua perisa satu parang, kedua air longkang. parang n ...

Mak Hakak kat sebalik pintu semua ada parang.
Quote diggerr 13-9-2019 03:24 PM
Quote mizruncing 13-9-2019 03:24 PM
dasat siap ade pistol dlm umah
Quote Cable 13-9-2019 03:33 PM
padan muka
Quote ikanmasin 13-9-2019 04:16 PM
suprise yg memudaratkan pl.
Quote Perawankota 13-9-2019 04:27 PM
Hebatnya mak dia ada pistol..
Quote minguk 13-9-2019 04:38 PM
jangan bermasam muka pula dengan mak lepas ni ye hahah
Quote moonbug 13-9-2019 07:35 PM
Tak semua orang suka surprise
Quote Skuau 13-9-2019 07:42 PM
moonbug replied at 13-9-2019 07:35 PM
Tak semua orang suka surprise

kalo ko surprise kan mak ko dgn masukkan RM2.6B......ke dlm akaun peribadinya...x mngkin mak ko parangkan ko...kihkihkih....
Quote Bunga88 13-9-2019 07:49 PM
Nasib baik x melayang nyawa {:give
Quote kemaruk 13-9-2019 07:52 PM
Dia ada jerit its a prank its a prank tak
Quote jalfa 13-9-2019 07:56 PM
Iols gigih balik kg x bgtau mak nak seprais tapi dgr bunyi keta je ayah aku dah buka lampu pintu segala....seprais gitu je la..hhaha....BTW mak budak ni pon main tembak je..xkan anak sendiri x kenal...drama sangat
Quote Victorioussss 13-9-2019 08:56 PM
Untuk la mak dia ada dua pistol

1. Pistol betul
2. Pistol air suami dia
Quote dramaking007 13-9-2019 08:58 PM
BlueRose99: Seriau plk rasa!Hakak pun last balik kampung masa Raya Haji.. ingat nak juga buat suprised kat Mak.. tak jadi lah!


hahahahahaha..tula pasal.tapiiiiiii jangan la terus serbu masuk rumah kak.bunyi hon keta bila smpai.suprize jugaaaak tu.  {:shy

Lihat semua komen(28)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.275800s Gzip On
To Top