Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Macam Dia Je Hitam" - Netizen Jelak Dengan Modal Kulit Gelap Haneesya Hanee

11-9-2019 10:54 AM|Oleh: Myeonir| Komen: 80

Selepas kesnya tular baru-baru ini, Haneesya Hanee terpaksa melepaskan title yang dipegang iaitu Juara Dewi Remaja 2018/2019. 

Gadis itu mula dikenali kerana dia banyak memberi semangat kepada gadis lain yang berkulit gelap sepertinya supaya yakin dan sentiasa bersyukur dengan anugerah Tuhan.

Pun begitu, Haneesya ini seperti tiada modal lain untuk mempromosikan dirinya. Asyik menggunakan taktik sama iaitu 'menjual' kulit gelapnya kepada orang ramai seperti entri Twitternya baru-baru ini.


Kredit foto: Twitter

Kebanyakan netizen berasa menyampah kerana Haneesya asyik memuat naik gambar dengan kapsyen yang menekankan warna kulitnya yang gelap. Selalu sangat dengar sampai naik bosan!


Kredit foto: Twitter

Namun, ada juga segelintir netizen yang menyokong entri gadis itu dan menganggap dia hanya cuba meningkatkan keyakinan diri sendiri selain membantu gadis di luar sana yang mempunyai kerisauan sama sepertinya.

Awak cantik Haneeysa, tak perlu risau. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 80
Komen

Previous : Anak Kembar Zizie Izette Disamakan Dengan Bintang Cilik Korea, Gunhoo

Next       : "PU Abu Kena Belasah?" - Upload Gambar Tangan Kena Hiris, Warganet Bukan Kesian Tapi Melahar

Komen Terbaru

Quote HannahMontana 16-9-2019 09:40 PM
LadyCarefree replied at 16-9-2019 09:25 PM
Mak dia pulak ghaser anak dia supermodel level naomi

Hitam tu xberdosa ,xpe  tetapi perangai kena elok lah
Tp ini kan Malaysia ,mak mak mertua banyak ketuat suka pada bakal menantu yg cerah puti melepak sahaja, yg hitam tu  selalunya tidak terpilih.

Bagus sebab dia bangga dia hitam ,dia xkisah .

Tp yg xbagus tu dia perasan hot ,ye lah ko hot ,hot mcm bontot kuali atas dapur api  !!!!!!!!!!!

Lain-lain Komen

Quote Melopan 11-9-2019 10:59 AM
Minta puji juga {:dot
Quote Madel 11-9-2019 11:01 AM
Cubaan minta simpati nak org sponsor kereta baru tak menjadi ke
Gigih lagi mencuba modal yg lain..
Dasar
Quote Boomibulat 11-9-2019 11:04 AM
Harap DSV sponsor haneesya quputih..tgk menjadi ke tak
Quote TerataiMelur02 11-9-2019 11:05 AM
Ulang2 sampai abg jami mamposs..
Quote messymimi 11-9-2019 11:10 AM
TerataiMelur02 replied at 11-9-2019 11:05 AM
Ulang2 sampai abg jami mamposs..

bila abg jamil nk mamposs ni
Quote laksmanabentan 11-9-2019 11:11 AM
messymimi replied at 11-9-2019 11:10 AM
bila abg jamil nk mamposs ni

bang jamil gagah perkasa tu yg tak mampus2...
Quote awexgaban7 11-9-2019 11:17 AM
acah2 la hang..

ni sejenis geng kurus pastu caption dah gemok... hapo...???!!!!
Quote Meiizu 11-9-2019 11:19 AM
ha ahhh yelah..nyampah plak, mcm kan dia sorang hitam.
sekian
dari kakak putih melepak
mix mexico rosalinda
Quote sarah82 11-9-2019 11:19 AM
Hitam ka putih ka.. Semua Allah bagi.. Tak yah over sgt terasa diri tu hitam.
Quote meow_tompok 11-9-2019 11:30 AM
awak duduk kat Malaysia, apa nak heran pun awak kulit agak gelap, ada yg lagik gelap dari awak pun ada
lainlah duduk kat negara China sana nun... semua putih2... tetiba awak sorang je gelap
yes start la kempen... stand for your right, black is beautiful, do not let yourself down.. .bla bla bla (sampai abg jamil mampus bak kata forumer)

Quote Biabetik 11-9-2019 11:35 AM
Abis?? Nk kena bagi anugerah bintang paling hitam la ni???
Quote Cpkay 11-9-2019 11:49 AM
Boomibulat replied at 11-9-2019 11:04 AM
Harap DSV sponsor haneesya quputih..tgk menjadi ke tak

berapa botol nak kene minum tu ? kekkekeke
Quote EvieWanKenobi 11-9-2019 11:56 AM
damage control?
Quote Kurex 11-9-2019 12:01 PM
Designer malaysia panggil cikki ni SUPERMODEL!!
Quote electricopop 11-9-2019 12:36 PM
Tau xpe, bosan dh cite kau, bukannya gelap sangat mcm Alek Wek tu.
Quote chinta89 11-9-2019 12:46 PM
biarlah, dh tu cara dia.

sb korang x duk kat tempat dia. cuba korang yg gelap mcm afrika, lps tu jd model. kena kutuk. mesti la korang akan terus 'bangkit' perjuang soal warna kulit korang yg legam tu untuk letakkan kulit hitam as setaraf si kulit putih founder produk timbang kilo.


dia x dpt jd Dayang Norfaizah atau Nabila Huda yang tak gunakan alasan kulit hitam utk berjaya dlm industri. Dia nk gunakan cara modal kulit hitam dia, biarkanlah. ke korang sakit hati sb kes Dewi Remaja dia hri tu?
Quote bambimbom 11-9-2019 12:51 PM
attitude tu yg org pandang dik oi.. kalau ko OK tak kisah la kaler kulit ko..
hero tamil hitam2 pun berpusu2 org g wayang tau..
Quote Perk77 11-9-2019 12:52 PM
Kau saje Kan ckp hitam bagai ni..padahal ko tau ko boleh putihkan ..inject semua Tu.....saje nk up2 citer ..cth..ko tau Rupa ko kusam kalau tk makeup..tp ko takmo nampak kusam...ko makeup ..see..terus glowing ....pasal tk buat kat kulit ko Tu Dr dok merentan hitam2...apa tk bersyukur apa Allah bg ko ke selama ni...ke ko nk ke eczema br reti diam?
Quote Cable 11-9-2019 01:05 PM
mmg ada yng kulit hitam ni lawa...tp bdk ni x lawa lgsung....tngk muka dia je tbayang gelas arak tinggal sisa n nmpk habuk rokok bersepah atas meja..x tau npe..mngkin sbb aku cable dri msa depan kot

Lihat semua komen(80)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.076550s Gzip On
To Top