Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

'Anu' Dibaham Pitbull Sebab Rogol Wanita

10-9-2019 12:27 PM Komen: 40
Sekumpulan lelaki dengan kejam membiarkan seekor anjing jenis Pitbull membaham kemaluan seorang lelaki sambil merakamnya.

Menurut laporan media tempatan Mexico seperti dipetik dari METRO, lelaki itu dipegang lima lelaki dipercayai kumpulan sindiket dadah ketika haiwan berkenaan menyerang alat kemaluannya.


Kredit foto: ViralPress/METRO

Kumpulan terbabit kemudian menyebarkan video mengerikan itu dan polis percaya ia bertujuan memberi amaran kepada perogol lain.

Menerusi video itu, mangsa dibogelkan dan tangannya digari sambil dipegang lima lelaki sebelum mereka membiarkan anjing terbabit menyerangnya.


Kredit foto: ViralPress/METRO

Kedengaran lelaki itu menjerit dalam bahasa Sepanyol; "Berhenti, tinggalkan saya, pergi!"

Salah seorang daripada suspek kemudian menyumbat gumpalan kain ke dalam mulut mangsa. 

Difahamkan, dendam dipercayai menjadi motif utama serangan itu selepas mangsa didakwa merogol seorang wanita di Mexico City, bulan lalu. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 40
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Cumi2 13-9-2019 07:21 PM
Ngeri ooo video nya...

Lain-lain Komen

Quote Cable 10-9-2019 12:37 PM
bkn negara2 kapir x de kes rogol ke? kt Malaysia je ada..kata kapir2 bongok dlm forum ni la..tu yg aurora graviti tu
Quote Kurex 10-9-2019 01:06 PM
Sindiket dadah pun patut digigit anjing polis tu
Quote famri7 10-9-2019 01:08 PM
Semoga dipermudahkan
Quote Foxey 10-9-2019 01:11 PM
Kalau hukuman macam ni dijalankan, mungkin boleh deter rapists dari memperkosa
Quote Asdan 10-9-2019 01:41 PM

tanya sikit, kenapa manusia byk rogol, kenapa haiwan hampir tiada rogol ?

adakah maknanya sebetulnya haiwan jauh lebih baik dari manusia ?
Quote matchstick 10-9-2019 01:42 PM
patut buat kt india macam ni..
Quote matamata 10-9-2019 01:44 PM
Ada dlm bestgore....habis hilang dgn telur pun kena baham pitbull
Quote dua_chzy 10-9-2019 01:59 PM
Edited by dua_chzy at 10-9-2019 02:01 PM
Asdan replied at 10-9-2019 01:41 PM
tanya sikit, kenapa manusia byk rogol, kenapa haiwan hampir tiada rogol ?

adakah maknanya sebet ...


Bila masa hewan tiada merogol? Seringkali sajork sy melehat anjing or kucing betina sedang sedap tidur/duduk2 santai dan malangnya tiba2 diterkam/digigit lalu dipaksa mengesek oleh si jantan walau si betina mengongoi2 sambil lari tak mau.
Quote Simunggu 10-9-2019 02:06 PM
semua org marah perogol lebih lebih lagi perogol budak budak...
Quote Artemesiaa 10-9-2019 02:34 PM
Mendapat sudah
Quote Bedah.Cun 10-9-2019 02:44 PM
Hijo de puuutaaa. cabronnn
Quote umbut 10-9-2019 03:08 PM
Bagus.. harap malaysia buat camni..
Quote Asdan 10-9-2019 03:18 PM
dua_chzy replied at 10-9-2019 01:59 PM
Bila masa hewan tiada merogol? Seringkali sajork sy melehat anjing or kucing betina sedang sedap ...

hampir tiada
Quote iwansa 10-9-2019 03:25 PM
Asdan replied at 10-9-2019 01:41 PM
tanya sikit, kenapa manusia byk rogol, kenapa haiwan hampir tiada rogol ?

adakah maknanya sebet ...

ketahian apakah ini soalan, sy membacanya dengan tiada niat memahaminya .. soalanya begini, binatang apa yg anda nak jadi ?
Quote dua_chzy 10-9-2019 03:28 PM
Asdan replied at 10-9-2019 03:18 PM
hampir tiada

Ekceli, banyak saja. Bukannya hampir tiada. Bela la anjing, kucing, ayam, kat rumah ko. Ko akan nampak. Gay lgbtq pon hada.
Quote Bedah.Cun 10-9-2019 03:28 PM
Dame culooo paaapiii. Queee rricooo paaapi aghh aughhstttt ssss
Quote Fleur81 10-9-2019 03:44 PM
Ngeri betul pembalasannya
Quote Asdan 10-9-2019 04:02 PM
dua_chzy replied at 10-9-2019 03:28 PM
Ekceli, banyak saja. Bukannya hampir tiada. Bela la anjing, kucing, ayam, kat rumah ko. Ko akan na ...

kucing tak ada pun meronta-ronta jika rogol
Quote rainbowrainz 10-9-2019 04:07 PM
Iols udah tengok video yinnih sangatlah ngeri

Lihat semua komen(40)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.150870s Gzip On
To Top