Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Ditangkap Dalam Bilik Sewa Bersama Dua Wanita, Lelaki Beri Alasan Takut Cicak

Oleh: Myeonir|10-9-2019 10:03 AM Komen: 24
Seorang lelaki memberi alasan tidak munasabah apabila ditangkap bermalam dalam sebuah bilik sewa yang didiami dua wanita lain, lapor Harian Metro.

Lelaki berusia 20-an itu memberikan alasan 'takut cicak' untuk menumpang tidur di bilik rakan wanitanya itu di sebuah chalet di Pulau Perhentian, Besut.


Ditangkap Dalam Bilik Sewa Bersama Dua Wanita, Lelaki Beri Alasan Takut Cicak


Tidak termakan dengan alasan bodoh itu, mereka semua ditahan oleh Jabatan Hal Ehwal Agama Terengganu (JHEAT) sempena operasi cegah maksiat jam 3.30 pagi pada Jumaat lalu.

Turut mngejutkan apabila didapati salah seorang daripada wanita yang ditahan itu berstatus isteri orang.

Ketua Penolong Pesuruhjaya (Penguatkuasaan) JHEAT, Nik Zuhaiza Ismail berkata, semasa serbuan dilakukan tiga individu tersebut yang bukan muhrim tidur di dalam satu bilik.

"Siasatan mendapati lelaki berusia 20-an itu menyewa bilik lain, namun membiarkannya kosong dan tidur di bilik dua rakan perempuannya yang terletak bersebelahan. 

"Dalam soal siasat, lelaki itu beri alasan tak masuk akal kononnya terpaksa menumpang tidur bilik dua wanita itu kerana takutkan cicak besar di dalam biliknya," jelasnya.

Tambahnya, ketiga-tiga mereka ditahan untuk tindakan lanjut.

Para netizen yang membaca cerita ini rata-ratanya memerli ketiga-tiga individu tersebut kerana cuba menipu dengan alasan yang tidak logik.


Kredit foto: Twitter

Macam-macam betul. - CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
2
Sedih
1
Lawak
9
Bosan
1
Komen: 24
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Gomea 14-9-2019 05:58 PM
Kenapa diaorang kene tangkap? Atas alasan ape?

Lain-lain Komen

Quote Kurex 10-9-2019 10:20 AM
Gayah ke? Selalunya kawan memang lepak dekat bilik malam2 sebelum tido bilik sendiri.. Tapi tengok gaya laki ni ada macam rempitan
Quote Kurex 10-9-2019 10:20 AM
Gayah ke? Selalunya kawan memang lepak dekat bilik malam2 sebelum tido bilik sendiri.. Tapi tengok gaya laki ni ada macam rempitan
Quote AbukRokok 10-9-2019 10:26 AM
cicak man
Quote delsmomm 10-9-2019 10:28 AM
plan nak threesome skali kantoi kah..???
Quote haryatie 10-9-2019 10:51 AM
x logik betul alasan
da panik sgt ke..smpai x tahu nk bg alasan apa
Quote zuuu 10-9-2019 11:34 AM
Alasan ko pon....apa cicak kt bilik ko tu sebesar anaconda ke???
Quote chinta89 10-9-2019 11:54 AM
takut cicak tp ngn kerang on aje.. dua plk tu ahahaha
Quote misuke 10-9-2019 11:55 AM
sian.. cicak jugak disalahkan
Quote kakyungpilah85 10-9-2019 12:07 PM
yela tu...cicak kecik terus jadi ular sawa laa dalam bilik perempuan tu kan...ye dak??
Quote electricopop 10-9-2019 12:26 PM
Ye ye je cicak. Hahahaha.
Quote Artemesiaa 10-9-2019 02:48 PM
Dah kantoi mulalah beralasan
Quote bobo_beck 10-9-2019 03:13 PM
Quote palmolive 10-9-2019 03:33 PM
aik, pejabat agama tak kena kecam??? pelik...
Quote nono86 10-9-2019 04:07 PM
Alasan muuu
Quote BlueRose99 10-9-2019 04:10 PM
delsmomm replied at 10-9-2019 10:28 AM
plan nak threesome skali kantoi kah..???

Kesiannn..
Quote puteribaya 10-9-2019 04:48 PM
chinta89 replied at 10-9-2019 11:54 AM
takut cicak tp ngn kerang on aje.. dua plk tu ahahaha

Fonen kot..ada jer fonen yg close sgt ngan pompuan..tapi hukum allah tetap haram..walau fonen..awwww cicak iols takuttt
Quote chinta89 10-9-2019 04:55 PM
eh dgr cite salah sorang perempuan tu dh kawin?
Quote giyomi 10-9-2019 07:14 PM
macam2 kejadian yg berlalasan tak munasabah. ko rasa ko akan terlepas ker dgn alasan bodo ko tu
Quote ReginaGeorge 10-9-2019 09:42 PM
Cicak tu patut disoal siasat sebab sengaja menimbulkan kacau bila pada baby boy tu..

Lihat semua komen(24)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.095276s Gzip On
To Top