Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Datuk Seri Vida Dedah Ada Yang Cuba Godam Akaun Instagramnya

8-9-2019 10:09 AM|Oleh: top5complete| Komen: 21

Datuk Seri Vida hari ini mendedahkan ada pihak mencuba untuk menggodam akaun Instagramnya berkali-kali sejak semalam. 

Perkara itu membuat dia risau kerana akaun IGnya kini mempunyai 2.3 juta pengikut dan bukannya senang untuk meraih jumlah pengikut sebegitu banyak.



Melalui sebuah posting, DSV mendakwa kerap menerima kiriman mesej menyatakan akaun media sosialnya yang kini mencecah 2.3 juta pengikut cuba digodam.

"Tak habis-habis kacau. Macam mana nak buat ya. Jangan terpengaruh!

"Hampir 10 mesej diterima sehari. Macam-macam nombor datang lebih daripada 20.

"Ni nak godam tahap gaban ni.

"Saya hampir buka pautan nak masukkan kata kunci, berhati-hati terutama yang banyak pengikut," katanya dalam video tersebut.




Penulis berpendapat itu hanyalah taktik penggodam yang cuba mendapatkan akaun IG secara rawak. Datuk Vida dinasihatkan supaya menyekat nombor-nombor terbabit untuk mengelak perkara tidak diingini berlaku kelak. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 21
Komen

Previous : Anak Kembar Zizie Izette Disamakan Dengan Bintang Cilik Korea, Gunhoo

Next       : "Sapu Minyak Ke Kulit Untuk Kawal Nafsu Makan"- Hanis Zalikha Diselar Syok Sendiri?

Komen Terbaru

Quote Keisha-Belle 14-9-2019 01:07 AM
Sapo la nak hack.

Lain-lain Komen

Quote najib888 8-9-2019 11:06 AM
Cubaan nak up diri akibat dah sendu ke bagaimana?
Quote unguaurora 8-9-2019 11:08 AM
Elok la godam dari sheols terus mengilai dlm ig sheols
Quote slyfynx 8-9-2019 12:04 PM
So, kene rase simpati ke hape ni?
Quote sleepandream 8-9-2019 12:40 PM
scammer mestila mengenali ciri2 scammer yang lain
Quote diggerr 8-9-2019 01:44 PM
{:laugh{:laugh
Quote Buritan 8-9-2019 01:51 PM
unguaurora replied at 8-9-2019 11:08 AM
Elok la godam dari sheols terus mengilai dlm ig sheols

Aku setujukk scammer scam dia nehh.. kira scsmmer scam scammer.. atau bahasa ingeerisnya buku beetemu ruas
Quote unguaurora 8-9-2019 05:27 PM
Buritan: Aku setujukk scammer scam dia nehh.. kira scsmmer scam scammer.. atau bahasa ingeerisnya buku beetemu ruas

Hahaha.. hahaha
Quote Cable 8-9-2019 08:34 PM
najib888 replied at 8-9-2019 03:06 AM
Cubaan nak up diri akibat dah sendu ke bagaimana?

org bisnes cam tu la
Quote Itzy 9-9-2019 02:30 AM
Semoga dato vida ni berubah la jadi ikhlas dan baik melayan peminat dan pengikut dia. Aamiin Sebab aku rasa sedih dan jijik tengok cara dia layan asiyah dan kaedah tak semenggah dia pulangkan balik berlian tu guna keropok jualan anak dia sambil diuar2kan dalam social media. Makin menjadi2 manusia akhir zaman ni. Patut cabut tudung di kepala tu sebab dengan pemakaian islamik yang tak langsung mencerminkan sikap dan peribadi beliau, ia hanya akan buat golongan munafik dan liberal mencaci hina islam kerana sikap beliau yang sama cam golongan dua ekor ni.
Quote Cumi2 9-9-2019 09:30 AM
{:nose{:nose
Quote ieta_86 9-9-2019 10:37 AM
Dato alif kot..{:childlike
Quote duricinta 9-9-2019 11:33 AM
Nk up kn dri sndri la tu...dh2 la tu, tlg lenyapkn dri sendri, muak tgk.
Quote giyomi 9-9-2019 06:54 PM
tak tergamak akak nk kemurungan sepanjang hayat scam ig dia. scammer mana lar bodo sgt nak scam dia ni.
Quote Madel 9-9-2019 07:06 PM
Sujud syukur kalau betul kena scam
Quote nono86 10-9-2019 04:13 PM
Datuk o datuk. Retis la kot datuk ni, sebab keluar lagu kan
Quote hanglipolopo 10-9-2019 05:57 PM
aku komen sebab nak panjat tangga rumah sebelah je.. hahahaa
Quote mata.kail 10-9-2019 06:11 PM
Terima kasih infonya
Quote qusairy 10-9-2019 06:42 PM
syukoorrr
Quote kualibesi 11-9-2019 04:36 PM
spe laa tu nk hacked.. dpt apooooo

Lihat semua komen(21)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.099808s Gzip On
To Top