Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Atas Kereta Pun Jadi, Kak KM Dilahar Bernafsu Kuda Suka Menonggeng

Oleh: LilRose|6-9-2019 02:41 PM Komen: 88
"Sampai bila nak berniaga macam ni Kak KM?"


Kredit foto: IG Kak KM

Nampaknya, ramai terganggu dan meluat dengan anak pelakon Normah Damanhuri, Liana Rosli yang sering menggunakan aksi erotik untuk mempromosikan produknya.

Dalam kemas kini terbaru di Instagram, Liana atau Kak KM memuat naik dua video sedang mencuci kereta dengan berpakaian seksi.



Malah, dia sanggup 'melompat' atas kereta yang panas ketika menunjukkan cara memikat suami kepada pengikutnya.



Walaupun ramai yang melayan sikap 'gila-gilanya' itu, ramai juga yang sudah meluat dengan taktiknya melariskan produk.

Sampai ada yang menyifatkan Kak KM bernafsu kuda kerana 'asyik nak menungging je'.

Modal pemasarannya yang seolah-olah berkahwin hanya untuk satu tujuan sahaja juga dipertikaikan warganet.


Kita kahwin ni tujuan nak memant#t je ke hari-hari?


Kredit foto: IG Kak KM

Bagaimanapun, ada juga pengikutnya bersetuju dengan tindakan Kak KM, namun ditempelak warganet lain.


Kredit foto: IG Kak KM

Betul juga kata mereka, sampai bila nak berniaga macam tu? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
3
Komen: 88
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote -Suri- 20-9-2019 01:32 AM
Aku yg takde kaitan dgn dia pun malu tgk video2 dia

Lain-lain Komen

Quote kentel 6-9-2019 02:59 PM
korg tau ape...makpak dia ckp dia lg tau anak dia kot
Quote Boomibulat 6-9-2019 03:05 PM
Edited by Boomibulat at 6-9-2019 03:18 PM

Kurang2 kita beli brg org melayu islam kita...dia nk bogel biar la tu urusan dia dgn tuhan

#supportbmf
Quote manehnya 6-9-2019 03:21 PM
Anggap ja lah dia Ni Ada sakit mental
Quote adeqbun 6-9-2019 03:23 PM
mmg dh xde maruah dan rs malu ke die ni
Quote sfrnna 6-9-2019 03:37 PM
Perempuan ni mmg xda cerita lain. Balik2 dgn gaya2 mengeseks dia sekali package bontot goyang2, tayang lurah, buat bunyi ah ah.
Quote crazybeach 6-9-2019 03:53 PM
gilo. dalam berlucah2 boleh gak yach selit2 doa gituh

[ig]https://www.instagram.com/p/B1D1xoKnrUK/[/ig]
Quote mawar_pink 6-9-2019 03:56 PM
dia ni mmg dah xde rs malu...kalo ada lg sisa rasa malu xkan snggup buat mcm ni...
Quote msdummy.2018 6-9-2019 03:56 PM
kentel replied at 6-9-2019 02:59 PM
korg tau ape...makpak dia ckp dia lg tau anak dia kot

hahahahhaha...ko pun tgk ek bonda bonding tuh....
Quote kualibesi 6-9-2019 03:58 PM
siapa lah yg bongok3 membeli benda2 produk cmtu.
Quote Biabetik 6-9-2019 04:00 PM
So? Dah terliuk terkinja tergeliat camni berapa botol dah laku jamunya org beli?
Quote haryatie 6-9-2019 04:02 PM
selama ni xde la ambil kisah sgt dia ni
semlam teringin pulak tengok IG dia
nak la jugak kan tengok apa kes dgn dia ni
bila da tengok....makaihhh...malu nya tengok aksi2 dia
ramai pulak prempuan yg mcam sma kepala dgn dia
ada jerk yg bertanya ttg jamu/apa yg dia guna
makna nya ramai jugak la kt luar ni maybe istri org kut
yg percaya abis jamu / ntah apa yg dia pakai tu
kalau lelaki x heran la..org lelaki mmg suka tengok yg pelik2 ni
ni prempuan pun melayan jugak
Quote bbasir 6-9-2019 04:07 PM
ish... dah la x cantik... buncit pula tu..
Quote Sazida 6-9-2019 04:08 PM
kualibesi replied at 6-9-2019 03:58 PM
siapa lah yg bongok3 membeli benda2 produk cmtu.

Ramai je. Klau tak, xkn mmpu pakai Mercedes
Quote leylapple 6-9-2019 04:11 PM
apa produk dia? produk seks ker?

Quote Kurex 6-9-2019 04:13 PM
Boomibulat replied at 6-9-2019 03:05 PM
Kurang2 kita beli brg org melayu islam kita...dia nk bogel biar la tu urusan dia dgn tuhan

#suppo ...


Semoga boomibulat dapat terjatuh atas kerak kak km.. Hahahahaha
Quote diss69 6-9-2019 04:17 PM
Muka dia ok laa jugak... Tp perangai xsemenggah..
Quote kualibesi 6-9-2019 04:22 PM
Sazida replied at 6-9-2019 04:08 PM
Ramai je. Klau tak, xkn mmpu pakai Mercedes

untung laaa reramai nk memuaskan nafsu laki so beli produkkkk. ahahhahaa
Quote Boomibulat 6-9-2019 04:25 PM
Kurex replied at 6-9-2019 04:13 PM
Semoga boomibulat dapat terjatuh atas kerak kak km.. Hahahahaha

Kerak ke kerang..
Quote kaklong32 6-9-2019 04:32 PM
kesiannnnnn

Lihat semua komen(88)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.095692s Gzip On
To Top