Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Video Semburit Kembali Lagi, Katanya Kali Ini Lebih Jelas

6-9-2019 12:25 PM Komen: 38
Selepas beberapa ketika video semburit yang mirip dengan Menteri Hal Ehwal Ekonomi, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali 'senyap' daripada diperkatakan, kini nampaknya isu tersebut kembali hangat. 

Memetik laporan Utusan Malaysia, enam klip video berdurasi tiga minit setiap satu diedar kepada kira-kira 80 penghamal media dan ahli politik.

Pun begitu, difahamkan cuma satu video sahaja yang baharu manakala selebihnya merupakan versi lama yang tersebar sebelum ini, seperti dilaporkan Malaysia Gazette. 



Menerusi video baharu itu, dipercayai ia memaparkan permulaan kepada video seks sebelum ini. 

Dapat dilihat bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Santubong, Haziq Abdullah hanya berseluar dalam rona putih dalam video berkenaan pada minit 1.50. 

Kemudian aksi 'belai-membelai' berlaku selepas pasangannya yang hanya memakai jubah mandi beradi di katil. 


Terdahulu, video semburit yang didakwa berlaku antara Haziq dan Azmin Ali tersebar sejak 13 Jun lalu. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
2
Komen: 38
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote ekmal_sorrow 10-9-2019 04:32 PM
Musim orang tebuk ikut belakang.

tak main la racun bunga [expletive].....

Lain-lain Komen

Quote mizruncing 5-9-2019 04:23 PM
uishhhhh mana mau lari hahhh
Quote tapirbiru 5-9-2019 04:26 PM
ada link tak? aku nak buat kajian...betol ke wak jemin
Quote manehnya 5-9-2019 04:27 PM
Mana nk tgk
Quote hitam_manis 5-9-2019 04:27 PM
Kisah penyemburitan berterusan.
Makin panas la perbalahan antara kem jimin dan kem nuar penjubor.

Harap sgt akan keluar video penyemburitan antara nuar penjubor dan budak indon. Harap2 betul la.
Quote jazaa100 5-9-2019 04:40 PM
tapirbiru replied at 5-9-2019 04:26 PM
ada link tak? aku nak buat kajian...betol ke wak jemin

Nak tau betul ke tak betul...tanya Tun...klu tun kata betul, memang betul lah tu....
Quote Modngengade 5-9-2019 04:45 PM
jemin bottem kan?   abg non top ke bottem?
Quote R2D2 5-9-2019 05:01 PM
yg sebar yg kena siasat, tahanan reman etc
Quote kualibesi 5-9-2019 05:08 PM
OKT elokk aje buat kerja. patut knee quarantine oiiii. ni xdeeeee ap conclusion kan
Quote harizs 5-9-2019 05:11 PM
Video tulen, muka x cam kata ketua polis.  Walau satu msia cam muka siapa tu
Quote Modngengade 5-9-2019 05:15 PM
harizs replied at 5-9-2019 05:11 PM
Video tulen, muka x cam kata ketua polis.  Walau satu msia cam muka siapa tu

Video yg dulu tu ada ke aktiviti menyemburit?  Yg akak tgk haziq blowj*b jemin....pastu haziq jilat2 jub*  jemin

Quote harizs 5-9-2019 06:13 PM
Modngengade replied at 5-9-2019 05:15 PM
Video yg dulu tu ada ke aktiviti menyemburit?  Yg akak tgk haziq blowj*b jemin....pastu haziq jila ...

X geli ke jilat jubo. Tempat keluar tahi
Quote noradaniez 5-9-2019 06:57 PM
takde video ke tt,camana nak buat kajian ni?
Quote dino 5-9-2019 06:59 PM
harizs replied at 5-9-2019 06:13 PM
X geli ke jilat jubo. Tempat keluar tahi

sedap la.. perisa kunyit haha
Quote adm7 5-9-2019 07:08 PM
dino replied at 5-9-2019 06:59 PM
sedap la.. perisa kunyit haha


Hahaha celaka. Pernah rasa ke
Quote dino 5-9-2019 07:24 PM
adm7 replied at 5-9-2019 07:08 PM
Hahaha celaka. Pernah rasa ke

hbis tu org ckp tahi hidung masin... pernah rasa ke? haha
Quote matamata 5-9-2019 07:32 PM
deep2 fake
tak baik sebarkan benda aib...hadis ada menyebut bla..bla....bla....
Quote mizzmimi 5-9-2019 08:50 PM
dino replied at 5-9-2019 06:59 PM
sedap la.. perisa kunyit haha

Euwww.. Wakloo...!
Quote RatuDunia94 6-9-2019 12:54 PM
Video please for research purpose....
Quote cclina2 6-9-2019 01:11 PM
so what??????? lantak dia la nak main dgn siapa ..dosa sendiri kot..politician malaysia ni xde keje lain ..ni jela modal nak jatihkan org...

Lihat semua komen(38)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.169334s Gzip On
To Top