Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Bagi Peluang Kepada Artis Baru"- Aiman Tino Nak Bertenang Lepas Video 'Bebird' Tersebar

7-9-2019 09:58 AM|Oleh: HakirRahman| Komen: 51

Selepas video "bebirdnya" tular, penyanyi jambu Aiman Tino mahu mengambil masa bertenang untuk menyusun kembali hidupnya. 


Video panas Aiman Tino beri kesan
Foto: Twitter

Dilaporkan mStar, Aiman berkata, buat masa sekarang dia hanya mahu memerhati industri dari jauh sahaja selain memberi "peluang" kepada penyanyi baharu lain. 

"Boleh dikatakan sekarang ini sebagai tempoh bertenang, saya nak perhatikan dahulu bagaimana keadaan industri hiburan dari jauh. Malah, sekarang makin ramai artis baru yang nak bina nama, apa salahnya bagi peluang kepada mereka," katanya. 


Mahu bertenang dahulu
Foto: Instagram

Dia juga menafikan skandal video panas itu menjejaskan penajanya. 

"Bab penajaan itu Alhamdulillah semuanya masih baik seperti sedia kala, tiada pula penaja tarik diri seperti didakwa orang luar.


"Cuma, yang terkesan mungkin dari segi pandangan serong terhadap saya. Namun, sedikit demi sedikit saya cuba dapatkan kembali kepercayaan daripada mereka," tambahnya.


Baguslah dik, ambillah masa bertenang. Jangan mudah percaya dan kongsi benda bukan-bukan lagi! - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 51
Komen

Previous : Samseng Pernah Diupah Cacatkan Muka Allahyarham Tan Sri P.Ramlee

Next       : "Hodoh Mengandung Pakai Ketat-ketat! Nina Iskandar Nak Tunjuk Siapa Perut Tu?"

Komen Terbaru

Quote biozipstar 15-9-2019 04:50 PM
kesiannya lah dia ada gusip mcm ni... padahal sorg bbnu yg acik2 ramai suka slepas khai bahar...

Lain-lain Komen

Quote Pamelaloba 7-9-2019 10:19 AM
So dah bertenang ke belum?
Quote missycutie 7-9-2019 10:44 AM
So..mmg betul la dia kan.. {:run
Quote Xim 7-9-2019 10:50 AM
Kalau sape2 ade cita2 nk jd artis hentikan la diri drpd nk vc bogel dgn org . Kalau x , gini la jadiknye
Quote diggerr 7-9-2019 11:03 AM
Quote MoonRise 7-9-2019 11:14 AM
tak faham betul yang jenis suka rakam diri sendiri.\

Quote Boomibulat 7-9-2019 11:17 AM
So menaku la ni yer...
Quote masnona 7-9-2019 11:51 AM
Oh gitu kisahnya
Quote bakingsoda 7-9-2019 12:55 PM
ko bukan penyanyi legend pon nak bagi peluang kat penyanyi baru bagai choiii
Quote natrahn 7-9-2019 01:19 PM
aiyoooooo ramainya bebird berterbangan
Quote RatuDunia94 7-9-2019 01:56 PM
Yg sebenornya heols dh x boleh menyanyi live.. suara dh pecah..
Quote giyomi 7-9-2019 02:19 PM
aritu, ye ye menafikan, tp akhirnya terpaksa akur khennn
Quote Kurex 7-9-2019 02:48 PM
Jgn kutuk eman lagi, maafkan eman... Ohhh eman
Quote che_gaia 7-9-2019 02:51 PM
Da kompom la die pnya vid eh,tu yg nak bertenang bagai
Quote AbukRokok 7-9-2019 02:54 PM
Aiman tak kesahhhhh
Quote cicicumel 7-9-2019 03:55 PM
Kesian... kontrak dia dgn Toyota Racing pon x sambung kan? diganti dgn Syafiq Kyle yg juga ada video burung.
Quote danieladam 7-9-2019 04:13 PM
cicicumel replied at 7-9-2019 03:55 PM
Kesian... kontrak dia dgn Toyota Racing pon x sambung kan? diganti dgn Syafiq Kyle yg juga ada video ...

Aah la..baru iols perasan. Dek manno dh takde dlm toyota racing tu. Tp kelibat akim pon mcm dah xde. Akim pon ada burung berterbangan ke?
Quote danieladam 7-9-2019 04:15 PM
RatuDunia94 replied at 7-9-2019 01:56 PM
Yg sebenornya heols dh x boleh menyanyi live.. suara dh pecah..

Iols rasa betol lah..heols dah pecah suara dan x boleh menyanyi lagu lama. Heols kena tunggu smpai suara dah betol stabil baru leh buat lagu baru dan nyanyi semula.

Tp kecomelan dek manno belom pudar yach!
Quote unguaurora 7-9-2019 04:27 PM
Lambat jugak ek suara heols pecah. Baya2 heols semua dh lama garau.
Quote awexgaban7 7-9-2019 04:28 PM
Bertabahlah dek manno...

Lihat semua komen(51)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.161285s Gzip On
To Top