Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Isteri Merajuk Keluar Rumah, Lelaki Terjun Tingkat 19

5-9-2019 01:03 PM Komen: 29
Lelaki mengambil jalan singkat dengan terjun bangunan akibat tertekan dipercayai kerana isteri merajuk dan keluar meninggalkannya.

Harian Metro melaporkan, mangsa terjun dari tingkat 19 rumahnya di Kondominium Mutiara Bandar Perda, di Bukit Mertajam, kira-kira 8.30 malam tadi.


Foto: Harian Metro

Menurut laporan, mayat mangsa berusia 46 tahun itu ditemui penduduk yang berada di kawasan parkir motosikal kondominium berkenaan dalam keadaan terlentang dan kepalanya pecah.

Berdasarkan siasatan awal, mangsa didapati berselisih faham dengan isterinya sebelum kejadian.

Menurut saksi, lelaki itu menjadi tertekan selepas isterinya keluar dari rumah itu bersama anak mereka berusia 12 tahun jam 2 petang semalam.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Seberang Perai Tengah, Asisten Komisioner Nik Ros Azhan Nik Ab Hamid berkata, lelaki terbabit yang dikatakan tidak dapat mengawal perasaan mengambil tindakan nekad dengan terjun melalui tingkap kira-kira enam jam selepas isteri dan anaknya keluar dari rumah berkenaan.

Tambah Nik Ros, pihaknya terpaksa memecahkan pintu rumah lelaki terbabit yang berkunci.

Siasatan bagaimanapun mendapati tiada sebarang unsur jenayah di lokasi kejadian.

Keadaan rumah mangsa dikatakan tidak berselerak dan tingkap di dalam rumah pula didapati dalam keadaan terbuka, di mana lelaki berkenaan dipercayai terjun melalui tingkap itu.

Kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 29
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote want2bhappy 22-11-2019 04:57 PM
yuki812 replied at 5-9-2019 12:17 PM
dah tua bangka tuh..
merajuk ngn bini..sampai gini skali..
andropause ke apa ko ni...

u know what, kadar bunuh diri tinggi di kalangan lelaki sebab apa.. laki ni 9 akal tapi 1 emosi.. pompuan ni 9 emosi, 1 akal.. nak terjun kang dia ingat anak la suami la ibu bapa la... tu pompuan ... laki? dia terus terjun je...

Lain-lain Komen

Quote BlueRose99 5-9-2019 12:03 PM
TERTEKAN dipercayai kerana isteri merajuk dan keluar meninggalkannya, seorang lelaki maut selepas nekad terjun dari tingkat 19 rumahnya..
.
.
Kesiannn..
Quote Boomibulat 5-9-2019 12:09 PM
Edited by FanTasyCreaTioN at 28-10-2019 09:57 PM

X mgkn india sbb nmpk kulit cerah...
Quote Artemesiaa 5-9-2019 12:12 PM
Bila tak fikir panjang ikutkan perasaan tak hairan kalau jalan itu yang dipilih
Quote yuki812 5-9-2019 12:17 PM
dah tua bangka tuh..
merajuk ngn bini..sampai gini skali..
andropause ke apa ko ni...
Quote CiliPadiSedap 5-9-2019 12:21 PM
kasihan motor biru kena hempap
Quote alaa 5-9-2019 12:30 PM
hmmm.. tak tau le nak cakap apa.

takziah je lah.
Quote Skuau 5-9-2019 12:41 PM
CiliPadiSedap replied at 5-9-2019 12:21 PM
kasihan motor biru kena hempap

syukur..bkn berpunca drp kempen...#BMF...tu..
Quote MFR_IN 5-9-2019 12:55 PM
tengok tempat bukit mertajam bnyk jinjang, but the iols xnk main speku, g google tgk china press.

yurp berita tulis chinese male jumped suicide.

so, jawapannya jinjang. RIP
Quote Miawlover 5-9-2019 01:00 PM
Apa pun turut bersimpati. Mereka ttp manusia.
Quote luluaurora 5-9-2019 01:09 PM
Depression?  Mental?
Quote kualibesi 5-9-2019 01:19 PM
stressed kot
Quote matchstick 5-9-2019 01:53 PM
Edited by FanTasyCreaTioN at 28-10-2019 09:59 PM

yakin nya sister bahawa yg bunuh diri ni sama ada india atau cina aje..skrg melayu pun dh mula berjinak-jinak dgn kes bunuh diri.

cuma teknik yg menjadi pilihan utk bunuh diri je yg berlainan mengikut kaum. geng india biasa minum racun or bakar diri, melayu gantung diri kt kipas or pokok durian atau terjun lombong, kalau terjun tiruk gini biasa nya cina lah. teknik lain seperti tembak or kelar diri sendiri agak sekata semua kaum ada buat
Quote Dewa19XKangen 5-9-2019 02:08 PM
matchstick replied at 5-9-2019 01:53 PM
yakin nya sister bahawa yg bunuh diri ni sama ada peria atau jinjang aje..skrg melayu kangkung pun d ...

melayu kangkung bunuh diri bajet konon depresi.. depresi pun sebab marka upload gambo zina kat tumblr..
Quote hyie 5-9-2019 02:46 PM
yang ni memang dah sahih lelaki cina sis...dah keluar kat fb penangkini pun
Quote Cpkay 5-9-2019 02:49 PM
RIP brother..
Quote Modngengade 5-9-2019 03:17 PM
Dewa19XKangen replied at 5-9-2019 02:08 PM
melayu kangkung bunuh diri bajet konon depresi.. depresi pun sebab marka upload gambo zina kat tum ...

dah kompom cina jinjang berak x cebok sister....why bother kan?

Quote CatMiow 5-9-2019 03:34 PM
Adeh..  Tinggal la isteri.  Fikir tak panjang.
Quote AbukRokok 5-9-2019 04:25 PM
kalau ramai lelaki mcm ni mesti heaven,,,,,
laki buat salah..merajuk... nti laki bunuh diri..... boleh cari anak ikan
Quote diss69 5-9-2019 10:58 PM
Kesian kt ank, bapakcabut nyawa sendiri

Lihat semua komen(29)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.303331s Gzip On
To Top