Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Gambar Bogel Pelakon Indonesia Kelahiran Malaysia Pula Tersebar!

5-9-2019 10:40 AM|Oleh: Saiful| Komen: 102

Tak habis-habis gambar bogel artis tersebar! Tak tahulah siapa sebenarnya dalang di sebalik semua ini.

Penyebaran foto seumpama ini dah menjadi umpama wabak dalam industri hiburan nampaknya.

Terbaru, menurut Hangat.com, gambar bogel seorang pelakon lelaki popular di Indonesia pula menjadi bualan hangat.


Kredit foto: Hangat.com

Menurut sumber, pelakon popular di negara seberang itu adalah pelakon kelahiran Malaysia.

Ada dua gambar bogel, mirip sangat dengan aktor tersebut.


Kredit foto: Hangat.com

Dapat dilihat, dia sedang berdiri tanpa seurat benang dan dipercayai mengambil gambar menggunakan telefon bimbit sendiri.

Tak pastilah sama ada gambar tersebut asli atau disunting pihak tidak bertanggungjawab. Yang pasti, ianya dah menimbulkan kekecohan. 

Persoalannya, siapakah pelakon lelaki yang dimaksudkan itu? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 100
Komen

Previous : Sering Dituduh Kononnya Gila, Tasha Shilla Kembali Aktif Dalam Industri

Next       : "Saya Jamin Bukan Baran Puncanya, Semoga Bahagia Dunia Akhirat" - Sharnaaz Ahmad

Komen Terbaru

Quote black_rose 14-9-2019 03:53 AM
takdak jawapan lg

Lain-lain Komen

Quote kualibesi 5-9-2019 10:57 AM
tunggu csi porum siasat
Quote Lelli 5-9-2019 11:08 AM
Dr gmbr yg d censored tu ada iras wajah Ashraf Sinclair..
Kita tunggu siapa yg kena kali ni..
Quote miemiecha 5-9-2019 11:08 AM
SERAPSINKI???
jengjengjeng..
xckup mkn ke dok yendonesia??
kuruih
p/s: adekah kurex akan mengangankan bertepek di celah bebed pelakon yitew??
Quote Sazida 5-9-2019 11:12 AM
Lelli replied at 5-9-2019 11:08 AM
Dr gmbr yg d censored tu ada iras wajah Ashraf Sinclair..
Kita tunggu siapa yg kena kali ni..

Mcm bukan ashraf je. Ashraff kan agk tegap sikit bdn dia n putih mat salleh. Ni mcm bkn putih mat salleh je. Tp xtau la kan.
Quote kualibesi 5-9-2019 11:14 AM
xkn la ashraf sic uolls; rse mcm badan die tinggi n tegap skit
Quote unguaurora 5-9-2019 11:15 AM
Teringat dulu zain saidin merajuk nak gi berlakon kat indon. Nasib baik kawin cpt dgn che ta.
Quote Mleeen82 5-9-2019 11:17 AM
Ni Model dlm Video Clip rudung raya  Lopa dulu kan?
kot la...
Quote prettyuglybabe 5-9-2019 11:18 AM
sila jalankan siasatan team CSI..
Quote tulanglampai 5-9-2019 11:18 AM
mane korang selalu jumpa gambr/video gini . teringin nak tgok haha
Quote sambal_kicap 5-9-2019 11:18 AM
Bukan lakinya be che el ke
Quote edoraixora 5-9-2019 11:20 AM
ashraff, miller ???keith foo dah keluar senarai
Quote ekinzzz 5-9-2019 11:21 AM
pastikan tk berimbun..
Quote fadz84 5-9-2019 11:22 AM
tulanglampai replied at 5-9-2019 11:18 AM
mane korang selalu jumpa gambr/video gini . teringin nak tgok haha

selalunya burung2 ni berterbangan di twitteraya..
Quote JDT 5-9-2019 11:25 AM
Mleeen82 replied at 5-9-2019 11:17 AM
Ni Model dlm Video Clip rudung raya  Lopa dulu kan?
kot la...

Rasanya bukan Miller Khan sebab badan dia bertattoo. Mungkin adik dia Isa Khan, agaknya.
Quote manehnya 5-9-2019 11:31 AM
Sapooo kahh
Quote fliphair8 5-9-2019 11:39 AM
sembang2 jek, mana pic? mana? walopun hakak tak kenal sapo, tapi hakak nak tengok jugak, acaner?
Quote Mleeen82 5-9-2019 11:41 AM
JDT replied at 5-9-2019 11:25 AM
Rasanya bukan Miller Khan sebab badan dia bertattoo. Mungkin adik dia Isa Khan, agaknya.


ada kemungkinan jugak
Quote cammie1711 5-9-2019 11:44 AM
tak macam AS pun..kalau ada darah mat salleh takdenye puting tek kaler gelap gitu..
Quote kiah_mai_pulak 5-9-2019 11:45 AM
Acap ke??      

Lihat semua komen(102)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.083774s Gzip On
To Top