Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Wangi Tayang Hari Ini, Tapi Kenapa Ramai Tak Tahu? Kenapa Pelakon Utama Macam Tak Promote Ja

5-9-2019 01:10 PM|Shimmer Shine| Komen: 54



Tidak seperti filem Dendam Pontianak yang lebih meluas promosinya,  filem Wangi hampir tidak kedengaran desas-desusnya walaupun tayangan filem bermula hari ini.  

Malahan laman media sosial pelakon ternama seperti Erra Fazira dan  Sharnaaz Ahmad ini juga boleh dikatakan sendu dengan sebarang promosi. Masing-masing seolah-olah hadir pada sidang akhbar serta sekali sahaja mempromosinya. 

Seorang lagi teraju utama,  Nabila Huda langsung tidak mempromosikan filem ini.  Sebaliknya lebih banyak bercerita mengenai promosi lain.  Apa dah jadi sebenarnya? 

Foto : Twitter

Disebalik kesenduan itu, tetap filem Wangi dikatakan sangat berbeza dengan tema cliche filem lain. Genre thriller, psiko dan seram ini begitu melekat di hati mereka yang terlebih awal menontonnya.  

Erra Fazira meruntun emosi dengan perkembangan wataknya yang sangat dinanti-nantikan. Sementara Nabila pula cemerlang membawa watak psiko. 
Ig


Dengan jalan cerita yang jarang-jarang dilakukan oleh filem tempatan, adalah sangat merugikan jika ia tidak mendapat sambutan hanya kerana kurangnya promosi.  

Walhal filem Indonesia Makmum yang dikhabarkan gempak tetapi menghampakan pun mendapat banyak tontonan di Malaysia.  Persoalannya mengapa jadi begitu? Adakah pelakon-pelakonnya mempunyai masalah dengan produksi?  Hanya mereka mampu menjawabnya. - CARI 


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 54
Komen

Previous : Anak Kembar Zizie Izette Disamakan Dengan Bintang Cilik Korea, Gunhoo

Next       : Diganggu Sihir Dan Pelesit, Caprice Tawar RM30 Ribu Tangkap Bomoh

Komen Terbaru

Quote irsa 11-9-2019 06:56 PM
WawaRaRa replied at 10-9-2019 07:55 AM
smlm nak gi tgk citer ni... time tgk tu kul 9.45... sekali tayangan kul 10 am... n itu je satu...  ...

X byk tayangan la maknanya nie. Kat tv pon x ada promo. Filem Sangkar tu ada byk kluar iklan promo tp x ada rasa berminat nak tgk pulak

Lain-lain Komen

Quote Kurex 5-9-2019 01:12 PM
Uhhhh? Apa ni??
Quote Boomibulat 5-9-2019 01:24 PM
Ni filem yg x byr production tu kan..tp berangan dpt 10jota..?
Quote BedahBedul 5-9-2019 01:34 PM
Watak pompuan psiko tu nama bella, pelakon utama sharnaaz... hmm sesuatu sgt {:question
Quote hatikudus 5-9-2019 01:39 PM
Tengok trailer mcm best...sayang tak promosi betul2
Quote mieymiey 5-9-2019 01:47 PM
Ko tak bayar, memang tak la pelakon nak tolong ko promote. Biar sama-sama rugi kekdahnya
Quote cicicumel 5-9-2019 01:55 PM
ruminah sidek bila nak pakai tudung? haha
Quote Fly_over 5-9-2019 02:00 PM
tgk kt trailer rasa cite ni cliche jgk.
Quote laksmanabentan 5-9-2019 02:04 PM
nak suruh artis promo filem... bayar la...
nothing free gitu konsepnya...
Quote matchstick 5-9-2019 02:51 PM
naseb baik nek rominah sudi promote..tapi ig beliau ada 753 follower aje
Quote Kadaisaku 5-9-2019 02:51 PM
Macam best. Klu dapat sambutan paling hangat letops la nanaz pasni. Klu berjodoh betul dgn erra pun okay kot hahahah {:cryrun
Quote dekmieDandy 5-9-2019 03:15 PM
ni yang ada kes tak bayar crew tu kan.?
Quote BlueRose99 5-9-2019 03:18 PM
Kannnnn..
Kenapa Hakak pun tak tau!
Quote CatMiow 5-9-2019 03:32 PM
Siapa tak bayar siapa?

Sorry Iols ketinggalan keretapi
Quote biozipstar 5-9-2019 03:41 PM
x tau pun cerita ni wujud.... kesian xde orang tengok kang
Quote Biabetik 5-9-2019 03:43 PM
BedahBedul replied at 5-9-2019 01:34 PM
Watak pompuan psiko tu nama bella, pelakon utama sharnaaz... hmm sesuatu sgt {:question

Kebetulan sangat. Haha..
Quote Biabetik 5-9-2019 03:45 PM
matchstick replied at 5-9-2019 02:51 PM
naseb baik nek rominah sudi promote..tapi ig beliau ada 753 follower aje

Allah kesiannya... 1k pun x smpi followernya.
Quote hasniey 5-9-2019 04:16 PM
Eh bru dgr iklan erra promote.kt radio
Quote Melorqe 5-9-2019 04:42 PM
BedahBedul replied at 5-9-2019 01:34 PM
Watak pompuan psiko tu nama bella, pelakon utama sharnaaz... hmm sesuatu sgt {:question

hahahaha
masa aku dengar iklan kat radio semalam aku dok terpikir benda lain pasal  kes sanaz dan bella hahahaha
Quote Melorqe 5-9-2019 04:44 PM
matchstick replied at 5-9-2019 02:51 PM
naseb baik nek rominah sudi promote..tapi ig beliau ada 753 follower aje

lepas ni ramai la follower kak minah
dah dia sorang je ada info pasal cerita ni

Lihat semua komen(54)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.757753s Gzip On
To Top