Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Jangan Kacau Hidup Akulah Mokcik Bertudung!" - Rita Rudaini Marah Siapa Tu?

5-9-2019 10:21 AM|Oleh: HakirRahman| Komen: 70

Pelakon cantik Rita Rudaini baru-baru ini, meluahkan perasaan geramnya terhadap seorang individu yang suka mengata kehidupannya. 

Di Instagramnya, Rita mempersoalkan mengapa individu itu sibuk ingin mengambil tahu kehidupannya sedangkan dia tidak pernah mengacau kehidupan individu terbabit. 



"Cuba teka dalam gambar tu dia pakai tudung ke costume witch? Asyik menyucuk dan cerita keburukan orang je. Aku tak kacau hidup hang pun. Yang tukang dengar tu pulak sama busuk. Nak cakap artis ni dungu?

"Kemon makcik lebih baik dungu dari hati busuk. Huduh perangai," tulisnya.
Jangan kacau hidup aku!
Foto: Instagram


Rita menuduh individu itu tidak berpuas hati dengan kegembirannya sampai sanggup menganggunya. 



"Orang macam ni tak ada kehidupan. Hati tak bahagia. Ada yang hari-hari pi kuliah agama sana sini, belum tentu hati bak malaikat.

"Ruginya alahai kalau belajar agama tapi hati tetap meronta-ronta nak mengata orang itu ini. Lebih baik memiliki otak yang bodoh dan dungu dari memiliki hati yang hitam dan bernanah," tulisnya lagi.

Itulah kisah artis, sentiasa ada orang hasad dengki. Tetapi, siapakah yang dimarah Rita tu? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 70
Komen

Previous : Anak Kembar Zizie Izette Disamakan Dengan Bintang Cilik Korea, Gunhoo

Next       : "Perkenalkan, Ini Pelengkap Hidup Saya" - Issey

Komen Terbaru

Quote cikatilia 12-9-2019 10:24 AM
dia pon entah2 lagi tua dari makcik yg dikata nya tuh

mulut hangsuang xsudah2

Lain-lain Komen

Quote Shinichikudo 5-9-2019 10:24 AM
Mengata diri sendiri ke???
Quote manehnya 5-9-2019 10:28 AM
Shinichikudo replied at 5-9-2019 10:24 AM
Mengata diri sendiri ke???

Hahaha kan.. nak ckp bender yg sama... Makin tua, angin menopos Makin kuat rentua Ni Kan?
Quote SherryZass 5-9-2019 10:30 AM
Asal berita dio je mesti merempan Tak de kesszah lain ke acik ritaa
Quote Fazzbulous 5-9-2019 10:32 AM
Kezzaaahh la rota hoii
Quote kikuri 5-9-2019 10:36 AM
acik rita keje merempan je... tak penat ke acik oiii
Quote MatDeghem 5-9-2019 10:38 AM
dia marah korang lahhhh......


Quote kaseh80 5-9-2019 10:40 AM
Asyek nak buat cerita nak up diri sendiri ke sbb takde cerita baru
So sendu
Quote ketambangkang 5-9-2019 10:43 AM
zarema ke tu
Quote ais_kosong 5-9-2019 10:43 AM
agak bosan juga la. asyik kisah merempan ja kalau kak rita ni.
xboleh simpan sendiri ka.
kot xpuas hati sangat pe kata hang jumpa mokcik tabuh sedas dua.
Quote Atata 5-9-2019 10:45 AM
SherryZass replied at 5-9-2019 10:30 AM
Asal berita dio je mesti merempan  Tak de kesszah lain ke acik ritaa

Entah??? Punyalah tak claasy minah ni, harap muka je lawa
Quote luluaurora 5-9-2019 10:49 AM
Asyik marohh jee.. Angin puting beliung ka apa?
Quote mahalnya 5-9-2019 10:52 AM
nak menopos dah tu...
Quote ekinzzz 5-9-2019 10:52 AM
apisod meroyan kembali lagi ..
Quote keys 5-9-2019 10:54 AM
Mak J semua ni susah nak redha. Kalau dah berlaki semula barulah diorang ok rasanya. Macamsi  Gaby
Quote mieymiey 5-9-2019 11:22 AM
ORANG YANG SUKA MENGATA ORANG LAIN MENUNJUKKAN KEBURUKAN HATI DIA SENDIRI


Takyah nak mengata orang hati busuk la Rota oi.
Ko kalau menyindir pun sama busuk jer ayat-ayat ko.
Quote iza.moha 5-9-2019 11:29 AM
Dlm hidup aku ada 2 org yg jenis mcm rita ni..xtau la napa dia rasa org slalu dengki dgn dia..
Quote diss69 5-9-2019 11:47 AM
iza.moha replied at 5-9-2019 11:29 AM
Dlm hidup aku ada 2 org yg jenis mcm rita ni..xtau la napa dia rasa org slalu dengki dgn dia..

Akk pon prnh jumpa org mcm gini...
Quote awexgaban7 5-9-2019 12:01 PM
tak habis2 la dia ni.... too loud sgt....
Quote Aunty_Acid 5-9-2019 12:40 PM
dia ni patut kwin dgn dik.sha
sepadan sgt

Lihat semua komen(70)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.090974s Gzip On
To Top