Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

'Buat Tahi' Atas Kereta Baru

4-9-2019 02:41 PM Komen: 27
Sepasang suami isteri terkejut apabila mendapati selonggok najis di atas bumbung kereta mereka pada 1 September lalu, lapor METRO.



Berikutan itu, Kirk Petrakis, 42, dan isterinya, Hannah, 35, memeriksa rakaman kamera litar tertutup (CCTV) yang memaparkan seorang lelaki membuang air besar di atas bumbung Honda Jazz mereka yang baru dibeli.

Menerusi rakaman jam 5 pagi itu, kelihatan seorang lelaki memanjat bumbung kenderaan berkenaan, manakala seorang lagi merakam tindakannya itu.


Foto: METRO

Kirk mendakwa, kereta berkenaan baru dibeli sebulan lalu dan dia tidak tahu motif dua lelaki terbabit melakukan perbuatan tidak bermoral itu.

Lebih membimbangkan, anak perempuan mereka mendakwa melihat seseorang berdiri di luar bilik tidurnya, namun tidak menemui sesiapa apabila diperiksa.

Keeseokan paginya, Petrakis dan Hannah menemui longgokan najis di atas kereta mereka yang diparkir bersebelahan bilik tidur kanak-kanak itu yang kini trauma untuk tidur bersendirian di dalam biliknya sendiri.

Petrakis berkata, rakaman CCTV juga menunjukkan mereka mengencingkan keretanya.



Difahamkan, mereka telah menyerahkan rakaman berkenaan kepada polis Devon & Cornwall untuk tindakan lanjut.

Dia juga mahu identiti individu terbabit didedahkan selain menggesa mereka tampil untuk memohon maaf serta membayar segala kos untuk membaik pulih kereta barunya itu. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
2
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 27
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote che-cikL 5-9-2019 08:37 PM
sfrnna replied at 5-9-2019 09:43 AM
Berita dari negara mana ni woi.

Tu lah... Puas baca turun naik turun naik cari lokasi kejadian

Lain-lain Komen

Quote clarizsa 4-9-2019 02:43 PM
Dengki kot
Mana2 pun ada manusia dengki
Quote Artemesiaa 4-9-2019 02:55 PM
Dendam atau ambik parking space dia selalu guna kehapa
Quote Kurex 4-9-2019 02:59 PM
Banyak tu je taiknya?? Ni budak2 nakal ni
Quote ketambangkang 4-9-2019 03:34 PM
indon klu nak pukau mmg guna cara mcm tu..rmh makcik aku pernah kena pecah ngan indon, dia tinggalkan taik kt longkang rumah
Quote tikusmontok 4-9-2019 03:34 PM
Kokesen pun perangai sama ngan china prc berak merata.
Quote biskutraya 4-9-2019 03:55 PM
Boleh ek nak berak tu teran je kuar taik.. Bukan kalau nak berak tu tunggu rase nak berak ke? Haha
Quote hatikudus 4-9-2019 04:03 PM
tikusmontok replied at 4-9-2019 03:34 PM
Kokesen pun perangai sama ngan china prc berak merata.

kokesen pprt kekdahnya
Quote baghal_bortuqal 4-9-2019 04:06 PM
ini susur galur jowo dlm sub-culture anglo saxon eh?

mendonieeeee
Quote harkktuih 4-9-2019 04:08 PM
Koyak daun pisang buat selet jubo ke
Quote sukacactus 4-9-2019 04:29 PM
Kete aku selalu gak kena berak & kencing tp angkara burung dgn kucing sj la
Manusia perangai binatang camni minta dijauhkan
Quote BlueRose99 4-9-2019 04:47 PM
Orang nak 'test' ilmu tu..
Quote nono86 4-9-2019 06:04 PM
Geli yarkkkkk
Quote nono86 4-9-2019 06:05 PM
Tak tulis pun kat negara mana
Quote giyomi 4-9-2019 07:18 PM
euwww, kawan dia siap berdiri kat belakang rakam kawan dia kuarkan wekkk dia.
Quote Xim 4-9-2019 07:26 PM
Mcm mabuk je . Mcm isap gam pn ade
Quote CiliPadiSedap 4-9-2019 08:01 PM
ketambangkang replied at 4-9-2019 03:34 PM
indon klu nak pukau mmg guna cara mcm tu..rmh makcik aku pernah kena pecah ngan indon, dia tinggalka ...

pukau indon tu balik, berak atas tahi dia, lepas tu letak ubat julap. baca ayat ni :

hye mambang vokuru mambang malaysia.doom mambang tepi longkang
aku seru nama mu
hye mambang gst mambang sst mambang pun kena tipulah
Quote nusaraya 4-9-2019 08:04 PM
Hahaha....SOP Bomoh Melayu memakai Tahii manusia...beza betol dengan bomoh di mana-mana tempat di luar Tanah Melayu...
Quote diss69 4-9-2019 08:54 PM
Xsenonoh...
Quote sfrnna 5-9-2019 09:43 AM
Berita dari negara mana ni woi.

Lihat semua komen(27)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.353194s Gzip On
To Top