Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Kesian Tunang Dia!" - Idris Khan Dukung Intan Najuwa, Tangan Pegang Mana Tu?

4-9-2019 01:34 PM|Oleh: Saiful| Komen: 57

Siapa layan drama Tuan Danial di TV3? Drama ini dibintangi dua pelakon hebat iaitu Idris khan dan Intan Najuwa.

Sebelum ini, nama Intan Najuwa menjadi hangat selepas pertunangannya bersama seorang jejaka yang jauh lebih tua dari umurnya dikeji warganet.


Foto: IG

Mereka kata, Intan hanya mahukan harta sahaja. Buktinya, siap tayang Lamborghini tunang di Instagram!




Baru-baru ini, namanya 'naik' lagi bila memuat naik gambar bersama Idris Khan.

Amboi, main dukung-dukung pula ya! Disebabkan gambar ini, bertubi-tubi Intan kena hentam.


Foto: IG



Ramai yang tidak berpuas hati dengan cara mereka berdua bergambar.

"Kalau diperhatikan, tangan Idris seolah-olah dah terkena payudara Intan," antara komen yang ditinggalkan.



Tak cukup dengan itu, ada juga yang kesian dengan tunang Najuwa sebab dapat 'sisa' kerana dah disentuh lelaki lain.

Alahai macam-macam, mungkin ini antara gimik nak melariskan drama agaknya? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
2
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 57
Komen

Previous : Sering Dituduh Kononnya Gila, Tasha Shilla Kembali Aktif Dalam Industri

Next       : Video Tak Senonoh Lelaki Mirip Ben Amir Tersebar

Komen Terbaru

Quote Afie13 8-9-2019 03:29 AM
Lakonan dlm tv pun dh x jaga batas skrg mybe xde teguran drp pihak agamawan kot

Lain-lain Komen

Quote Kurex 4-9-2019 01:48 PM
Kan dah ada cerita ni..
Kan bagus dapat didukung idris berkali-kali
Quote RatuDunia94 4-9-2019 01:57 PM
Kurex: Kan dah ada cerita ni..Kan bagus dapat didukung idris berkali-kali



Diangkat dr meja ruang tamu, bawa ke meja makan, bawa ke kabinet dapur, bawa ke mesin basuh sampai klimaks di tangki flush jamban..
Fantasi sangat kannnn..
Quote dineo 4-9-2019 02:07 PM
bukan ke semua scene lakonan ni before diorg bertunang ?
Quote Kurex 4-9-2019 02:09 PM
RatuDunia94: Diangkat dr meja ruang tamu, bawa ke meja makan, bawa ke kabinet dapur, bawa ke mesin basuh sampai klimaks di tangki flush jamban..Fantasi sangat kann ...


Kabinet dgn meja je yg tahan lasak.. Takut ganas.. @RatuDunia94
Quote Boomibulat 4-9-2019 02:11 PM
Sedap la deris pegang sini pegang situ...
Quote Pink_Purple 4-9-2019 02:12 PM
apa nak kesah dengan artis...

kalau nak molek2 suci semua xkan depa nak jadi artis..baik masuk sekolah pondok la..
Quote virgo19 4-9-2019 02:14 PM
Masalahnya ada payudara ke pun?
Quote laksmanabentan 4-9-2019 02:19 PM
besok2 si intan di nikah..
masa sarung cincin.. ala2 nervous gitu kan...
so sweet...
Quote auntyonion 4-9-2019 02:20 PM
virgo19: Masalahnya ada payudara ke pun?

{:question HAHAHHAHAHA EXACTLY ! {:laugh
Quote bbalik 4-9-2019 02:31 PM
tp dia meme comei pong

selagi xde bantal feluk kunin kepam
bukan lah taraf gosip derih
Quote buapakperut 4-9-2019 02:33 PM
nak buat macam mana... tunang dengan orang biasa pun tak lari dari dipegang lelaki lain ni kannpulak pelakon katik nan tonggek
Quote awanysss 4-9-2019 02:33 PM
virgo19 replied at 4-9-2019 02:14 PM
Masalahnya ada payudara ke pun?

hahahaahahhahahaha
Quote AbukRokok 4-9-2019 02:35 PM
aku lebih tertarik apa perasaan atikoh berganding semula dengan kontolbesi lama?
sedap la deris.... tikoh dpt... intan pun usahakan dpt ya
Quote AbukRokok 4-9-2019 02:36 PM
virgo19 replied at 4-9-2019 02:14 PM
Masalahnya ada payudara ke pun?

benda hidup harus disemai dan dibajai selalu

Quote AbukRokok 4-9-2019 02:38 PM
ouuuu yeahhhh
Quote ikanmasin 4-9-2019 02:40 PM
Kurex replied at 4-9-2019 01:48 PM
Kan dah ada cerita ni..
Kan bagus dapat didukung idris berkali-kali

akk gelak lah kalau ko komen kurex ooi
Quote ketambangkang 4-9-2019 03:36 PM
jgn kelak jd atikah suhaime dek oiii
Quote Lelli 4-9-2019 04:02 PM
Alahaiiii...dh mmg itu yg dia cari(artis),maka itulah yg dia dpt(future wife yg boleh dipegang oleh sesiapa shj,dgn alasan kerja..huhuhu)
Quote tukul 4-9-2019 04:52 PM
AbukRokok replied at 4-9-2019 02:35 PM
aku lebih tertarik apa perasaan atikoh berganding semula dengan kontolbesi lama?
sedap la deris... ...

Kihkih....kira ni drama baru.lg kan.... profesional tikah kata

Lihat semua komen(57)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.122210s Gzip On
To Top