Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Sharnaaz Ahmad Tak Nak Cakap Banyak Isu Cerai, Terlalu Sayangkan Nabila

30-8-2019 05:15 PM|Oleh: top5complete| Komen: 55

Bukan mudah mahu hidup sebagai suami isteri sekiranya tiada sefahaman dan bertolak ansur. Terkini, Sharnaaz Ahmad enggan mengulas lanjut mengenai foto yang dimuat naik isterinya di Instagram.


Foto IG Nabila

Sharnaaz membisukan diri kerana tidak mahu mengeruhkan lagi keadaan apabila ditanya wartawan Gempak.

"Buat masa ini, saya belum bersedia untuk bercerita tentang hal ini. Sebab hanya andaian. Jadi, tak berani nak cakap, takut memudaratkan lagi keadaan," katanya kepada Gempak.



Umum mengetahui Sharnaaz adalah seorang yang lantang bersuara, tetapi jika melibatkan keluarga dia memilih untuk tidak keterlaluan dan tahu batasnya sebagai seorang suami.

"Hari ini, bersepah orang telefon dan bercakap mengenai hal ini, Saya tahu, saya banyak bercakap tentang benda-benda begini. Tapi, ini soal keluarga, saya tak mahu cakap lebih. 

"Apa yang saya boleh cakap satu perkara sahaja, lagi 30 minit hari lahir anak saya. Selamat hari lahir untuk anak lelaki saya," tambahnya lagi




Nabila, semalam telah memuat naik sekeping foto di Instagram Story dipercayai di Kompleks Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Jalan Duta. 

Sharnaaz dan Nabila berkahwin pada 31 Mac 2017 dan dikurniakan seorang cahaya mata lelaki, Jebat Jayden pada Ogos tahun lalu. 

Semoga semuanya dipermudahkan untuk mereka berdua dan seboleh-bolehnya, janganlah berlaku perceraian. Kasihan Jebat - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 55
Komen

Previous : Samseng Pernah Diupah Cacatkan Muka Allahyarham Tan Sri P.Ramlee

Next       : Budak-budak Bodoh, Puk*mak! - Iqram Dinzly Pegang Kalimah Allah Sambil Mencarut

Komen Terbaru

Quote MadameOnion 4-9-2019 08:30 AM
kaklimahcomot replied at 2-9-2019 08:41 AM
Dia trlalu hepi. Super duper hepi. Fire Rock tu. Tggu la jodoh dia dgn sp nti.

i tak rasa dia akan kawin pun..mesti end up mcm kakak angkat dia si papau tu

Lain-lain Komen

Quote Kurex 30-8-2019 05:30 PM
Bukan dia rajin ke ngata orang lain???
Quote Ms.Mangga 30-8-2019 05:32 PM
Cuma nak tau je, kes dia maki hamun designer poster yg konon salah eja nama dia tu dia dh minta maaf ke belum? Serious sis cuma nk tau je...
Quote honeythebee 30-8-2019 05:48 PM
Kalau pasal org laju je ko komen ea nanas walau x dek sape mintak pendapat ko.. sekali bila kene batang hidung senyap x berkutik~
Quote diggerr 30-8-2019 06:21 PM
Cinta saja tak cukup. Fulusss
Quote kiah_mai_pulak 30-8-2019 06:29 PM
Cash la adik sha...
Quote limesherbet 30-8-2019 06:41 PM
bosannnnnn
Quote Sachacha 30-8-2019 06:41 PM
So lepas ni shanaz takyah komen pasal hidup org..hidup ko pun terumbang ambing gituhhh
Quote Oroi8887 30-8-2019 06:41 PM
Kesian juga kat nnaaz..
Quote damian_lee 30-8-2019 06:42 PM
Kurex: Bukan dia rajin ke ngata orang lain???


On point ya komen chuolsss

Bila kena batanh idung sendiri baru tau menikus
Lepas tu pumpang2 lagi sibuk hal orang

X koseee yaaaa
Quote apedehal 30-8-2019 06:46 PM
dia ni mmg gengster taik kucin ken..kes org yg xda kna ngene ngn dia hansuang giler sibuk nk gak komen walau org xmnx pndapat..bila kna btg hidung sndiri ayat acah2 lindungan kaabah sgt..sekufu naw ko n nabila.. sanaz ko mmg baca porem kn..meh sini cek nak habaq hang ni poyo nak mampus. elok la si jebat tu bg bini hang ja bela..kalau x mbesar dayus cam bapaknya
Quote diya_az 30-8-2019 06:52 PM
Apo banyak sangat thread pasal depa dua ni
Quote keds 30-8-2019 09:02 PM
Tahu la pulak diam ye dia..!! HAL keluarga katanya! Lol. ..Bila kena dekat orang lain laju je dia Berkata-kata....
Quote pumpkingirl 30-8-2019 09:04 PM
Tapi biasanya lelaki yg konon2 gengster dekat luar ni memang kebykannya takut bini n syg bini sgt2
Quote Carcosa 30-8-2019 09:44 PM
Kau kalau tgh aman damai dgn Nabila, kemainnnn molot kau. Mengata org, menyumpah org, maki org, ikut suka gigi karat kau je kan? Bila bergaduh dgn Nabila, tiberrrrr nak berdiam.... Hanjing jugak pe'el kau ni Sanas.
Quote Aunty_Acid 30-8-2019 09:50 PM
Edited by Aunty_Acid at 30-8-2019 01:54 PM

Kahkah cakap x serupa bikin ini parpu
Aku menyampah nak mampus tgk muka dia, kena skroll laju atau tutup dgn kertas kalau nmpk muka dia ni, xtau nk ckp mcm mn sejenis aura jht
Quote Kakak_cun 30-8-2019 09:51 PM
Dahtu mana ayat yg kata terlalu syg nabila nyaa??
Quote Fazzbulous 30-8-2019 09:53 PM
Ms.Mangga replied at 30-8-2019 05:32 PM
Cuma nak tau je, kes dia maki hamun designer poster yg konon salah eja nama dia tu dia dh minta maaf ...

Yg paling utama..bamtah dia da mntk maap blom?kikikiki....
Quote ratuiphone 30-8-2019 09:54 PM
apsal lofa mcm happy je meka dua bcerai? perasan satu komen tu yg doakan nabila peknen lagi..lofa siap reply gelak..xperlu kot reply. bkn ig ko pun..
Quote sukacactus 30-8-2019 09:54 PM
Tu kukubesi menganjing

Lihat semua komen(55)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.172711s Gzip On
To Top