Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Berita Leonardi Dicaprio Mati Kemalangan Di Indonesia Rupanya Benar Tapi...

Sang_Pencinta|1-9-2019 08:51 AM Komen: 29
Gempar beberapa hari lepas apabila Leonardo Dicaprio diberitakan mati dalam sebuah kemalangan ngeri yang berlaku di Riau, Indonesia pada 23 Ogos lalu.. Malah polis negara itu juga mengesahkan salah saorang daripada kemalangan ngeri yang berlaku di persimpangan lebuhraya Riau dan Sumatera Selatan itu adalah Leonardo. 


Kredit foto: Carian Google / Nusantara TV



Berita kematian Leonardo juga turut menjadi tajuk utama beberapa akhbar di negara tersebut.


Kredit foto: Coconut.co


Bagaimanapun, tidak ada sebarang pengumuman daripada pihak pelakon terkenal Hollywood itu. Yang lebih menghairankan, Leonardo DiCaprio,44 juga dilihat menghadiri beberapa majlis hiburan selepas tarikh tragedi tersebut.


Apa yang berlaku sebenarnya?

Rupanya, mangsa kemalangan tersebut bukanlah actor pemenang Oscar itu tetapi seorang remaja berumur 19 tahun yang memiliki nama yang sama. Yang membezakan, nama remaja penuntut kolej itu dieja Dicaprio, dengan huruf 'c' kecil. 

Bagaimanapun, tragedi itu sempat digunakan oleh pelbagai penerbitan akhbar di negara itu untuk menarik pembaca.

Kredit foto: Coconut.co


Ramai peminat aktor itu yang menarik nafas lega berikutan penjelasan terkini kemudian mengzahirkan rasa bersalah. 

'Kenapa saya mesti lega kerana bukan Leo yang mati eksiden, sedangkan remaja itu juga sama manusia?' kata seorang netizan. 



Kredit foto: Twitter


Berikutan semakin ramai ibu bapa yang cenderung menamakan anak mereka seperti bintang filem dan orang terkenal, tidak hairan jika kes sedemikian akan berlaku lagi di masa depan.- CARI 


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
2
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 29
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote ImNotHere 6-9-2019 09:11 PM
Adeh.. sama nama

Lain-lain Komen

Quote makneng 1-9-2019 09:06 AM
Lakkkkkk...
Quote Artemesiaa 1-9-2019 09:09 AM
Pastinya bukan beliau seorang je guna nama tu atas dunia ni pasti ada orang lain yang guna nama yang sama juga jadi tak perlu nak keliru
Quote Kurex 1-9-2019 09:11 AM
Nak tengok muka remaja 19 tahun tu.. Mana tau sedap mata memandang..
Quote Tinot7 1-9-2019 09:13 AM
Hmm.. tipah tertipu
Quote Lengkong 1-9-2019 09:54 AM
Mak ayah minat Leonardo DiCaprio agaknya


Quote prizadane 1-9-2019 10:08 AM
Indonesia mendunia...fuh...
Quote hungryhenry 1-9-2019 10:19 AM
Aku suka baca twitter indonesian, sarcasm and lawak in another level
Quote Mary_jane 1-9-2019 10:22 AM


Quote Sang_Pencinta 1-9-2019 11:03 AM
Fuh lega, tp kenapa lega? Masih nyawa manusia...
Quote Sang_Pencinta 1-9-2019 11:04 AM
Kurex: Nak tengok muka remaja 19 tahun tu.. Mana tau sedap mata memandang..


Dah arwah sis {:dot
Quote RatuDunia94 1-9-2019 11:57 AM
Kurex: Nak tengok muka remaja 19 tahun tu.. Mana tau sedap mata memandang..


Ala wajah leluhur jawa jah..
Quote Malaysia.Doom 1-9-2019 12:08 PM
RatuDunia94 replied at 1-9-2019 11:57 AM
Ala wajah leluhur jawa jah..

Macam uols???
Quote Miss.H 1-9-2019 12:21 PM
Media tak nak kalah
Quote najib888 1-9-2019 12:33 PM
Booooo.. media indon terencat.. sensasi konon..
Quote Kurex 1-9-2019 04:16 PM
RatuDunia94 replied at 1-9-2019 11:57 AM
Ala wajah leluhur jawa jah..


Leluhur jawa tapi badn sedap barang pun meriah, boleh dimaafkan
Quote eizarz 1-9-2019 05:20 PM
Bodo nye wartawan indon ni..{:yameteh
Quote HYSB 1-9-2019 06:48 PM
Pun boleh la hahah
Quote aijinmisaki 1-9-2019 08:44 PM
Kurex: Nak tengok muka remaja 19 tahun tu.. Mana tau sedap mata memandang..


Pedo ke sis?
Quote ReginaGeorge 1-9-2019 08:52 PM
Wouh, Yindon...

Lihat semua komen(29)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.367387s Gzip On
To Top