Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Patutlah Masa Sanding Muka Nampak Berisi" - Nina Iskandar Hamil!

24-8-2019 10:18 AM|Oleh: Myeonir| Komen: 15

Nina Iskandar dan Lan Lebah yang mengadakan resepsi secara besar-besaran pada 4 Ogos lepas telah merungkai khabar angin yang mengatakan bahawa dia telah berkahwin secara senyap-senyap.

Walaupun baru hampir sebulah berita perkahwinannya dihebahkan, Nina dan Lan sebenarnya telah bernikah pada April lalu.

Terbaru, Nina berkongsi berita gembira bahawa dia sedang mengandungkan anak pertama hasil daripada perkongsian hidupnnya bersama Lan. Walaupun baru sahaja melalui fasa honeymoon, ternyata takdir Allah itu lebih indah.



Kredit foto: Instagram

Rata-rata netizen mengucapkan tahniah dan ramai terkejut kerana Nina sudah pun mengandung semasa resepsi perkahwinannya baru-baru ini.


Kredit foto: Facebook

Walaupun pada awalnya terdapat banyak komen yang ditinggalkan pada entri ini, bagaimanapun nampaknya Nina telah menutup ruangan komen itu.

Apa-apa pun tahniah! - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 15
Komen

Previous : Samseng Pernah Diupah Cacatkan Muka Allahyarham Tan Sri P.Ramlee

Next       : Sambut Birthday Ibu Sama-sama, Bella Astillah Bercinta Dengan Zizan Razak?

Komen Terbaru

Quote ateam1312 26-8-2019 02:45 PM
Tahniah.. Semoga dipermudahkan

Lain-lain Komen

Quote CardiGans85 24-8-2019 11:05 AM
Alhamdulillah. Tp baik dok dendiam jela tak payah announce lg bagus. Kenapa ye nak bgtau semua org kau mengandung? Tak kisahla artis ke org biasa. Karang ade yg keluarkn calculator, marah.
Quote kakyungpilah85 24-8-2019 11:28 AM
aku nasihat jee...jangan announce cepat sangat...kang jd pape kang meroyan
Quote cicicumel 24-8-2019 01:11 PM
dia ni dr dulu lg berisi
Quote makton 24-8-2019 03:24 PM
Nikah x nak announce. Mngandung announce plak. Padahal nikah tu yg wajar di hebahkan
Quote CatMiow 24-8-2019 03:43 PM
Harus la announce awal,  jika lambat nanti payah pulak netizen nak hitung harinya cukup ke tidakb
Quote Carcosa 24-8-2019 06:05 PM
Kalkulatorrrrrrrrrrr {:cryrun {:cryrun {:cryrun {:cryrun
Quote ReginaGeorge 24-8-2019 08:25 PM
Kalau lah kejujuran itu boleh di tunjuk dari raut wajah...
Quote diggerr 24-8-2019 08:51 PM
Congratulations
Quote ketambangkang 25-8-2019 12:13 PM
gigih tol jenis yg mengira tarikh last period bagai tu
Quote bungarose 25-8-2019 01:29 PM
Nikah kena announce sebab tak nak jadi fitnah cengginih ler
Quote miemiecha 25-8-2019 06:28 PM
Mek cuba utk husnudzon juga kat pencaras ini{:love
Quote ahd_naa 25-8-2019 09:14 PM
Dia ni muka dan badan berubah-ubah la.. hampir tak kenal siapa
Quote haryatie 26-8-2019 08:58 AM
biar la dia
jgn bersngka buruk dgn org supaya org pun x bersangka buruk dgn kita
Quote videcloset 26-8-2019 11:31 AM
congratulations
Quote ateam1312 26-8-2019 02:45 PM
Tahniah.. Semoga dipermudahkan

Lihat semua komen(15)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.135705s Gzip On
To Top