Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

"Dia Dalam Pemantauan Kami" - Himpunan Siswazah Kelantan Masih Tak Puas Hati Dengan Caprice

Oleh: LilRose|21-8-2019 01:57 PM Komen: 61
Timbalan Presiden Himpunan Siswazah Kelantan, Datuk Aizuddin Ghazali mendesak penyanyi rap Caprice menjelaskan tujuan sebenarnya memuat naik video berbaur kenegerian di Instagram, baru-baru ini.

Katanya, laporan polis terhadap Caprice telah dibuat dan penyanyi itu kini dalam permerhatian mereka.


Kredit foto: IG Caprice

Kami memerhati secara dekat perkembangan dan tindakannya.

Selepas laporan polis dibuat, individu berkenaan dilihat meminta maaf.

Bagaimanapun, kami melihat dia tidak ikhlas kerana telah menuduh pihak lain pula yang membuat salah dengan memaparkan video tidak penuh, katanya dalam satu kenyataan media seperti dipetik dari Utusan.



Kenyataan Caprice sebelum ini yang menuduh orang Kelantan 'tiba-tiba saja pandai berbahasa Inggeris' ketika sesi bersama pendakwah terkenal Dr Zakir Naik, baru-baru ini disifatkan boleh mengganggu-gugat keharmonian dan ketenteraman masyarakat.

Jika beliau berada pada pihak benar, kami mendesak dan mendedahkan video sebenar dan menjawab apa sebenarnya tujuan beliau berbuat demikian.

Penghinaan dan menghasut kebencian pada orang Kelantan amatlah kami kesali dan tidak boleh diterima, katanya.




Sementara itu, beberapa kemas kini di IG Caprice yang cenderung ke arah keagamaan turut mendapat reaksi negatif orang ramai hingga ada yang melabelnya 'penunggang agama sebenar'!





Kredit foto: IG Caprice

Apa pula reaksi Caprice terhadap kenyataan Datuk Aizuddin Ghazali nanti ya? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
2
Terkejut
2
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
4
Komen: 61
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote bakingsoda 23-8-2019 02:29 PM
semoga topi nasi bertemu jodoh dgn botol budu

Lain-lain Komen

Quote annadonna 21-8-2019 02:23 PM
sek kito jange pecohhhhhhh
Quote prizadane 21-8-2019 02:25 PM
Tak habis habis lagi ke?
Quote jin_lampu 21-8-2019 02:36 PM
padan muka caprice
Quote diggerr 21-8-2019 02:38 PM
Kan dah mendappatt
Quote abbyhoney 21-8-2019 02:40 PM
dia ingat dia sorg je kot pandai BI....ingat Org kelantan ni semua bodoh kot ....
Quote sok_suci 21-8-2019 02:41 PM
Ajet2 mr.knows it all. Poyo.la kepriss
Quote epuepy 21-8-2019 02:45 PM
to me, kalo ko x suka org kelantan pn, senyap2 je la caprice ooi. .. x ya bunyik sgt.
Respect  others bro
Quote RatuDunia94 21-8-2019 02:47 PM
Heols ni semua benda nk masuk campur..
Quote NazRysha 21-8-2019 04:44 PM
cepat sentap ummah budu ni
Quote namieamuro 21-8-2019 04:47 PM
Set set kito jange pecoh
Quote awanysss 21-8-2019 04:58 PM
tak semua dia ckp tu tak betul.. ade betulnye jugak.. cuma meleis mana boleh outspoken sgt. byk hati perlu dijaga.
Quote jijilaaa 21-8-2019 05:10 PM
tula sape suh cari pasal dgn sek kito jange pecoh...

Aku oghang kedah.sekian
Quote unguaurora 21-8-2019 05:15 PM
Balik2 mention apps islamic. Dh xde modal ke nk tunjuk "sumbangan besar" heols tu dlm ketamadunan dunia islam???
Quote tulanglampai 21-8-2019 05:21 PM
dia ni retis kategori atau level apa ?
Quote CiliPadiSedap 21-8-2019 07:18 PM
army budu jangan main2 abe, mereka ni power. nampak je gitu tapi kalau sek2 kelate bersatu macam sek2 aceh. kat mana2 pelosok malaysia ada kedai aceh. begitu juga sek2 kelate.

xperlu nak royak hina kelate abe. ore kelate ramai saeng2 ambo. cubit peha kelate peha ambo terasa jugo.
Quote Lalalili66778 21-8-2019 08:00 PM
CiliPadiSedap replied at 21-8-2019 07:18 PM
army budu jangan main2 abe, mereka ni power. nampak je gitu tapi kalau sek2 kelate bersatu macam sek ...

Betul weh aku setuju.. tp asabiah diorg tinggi tau
Quote CiliPadiSedap 21-8-2019 08:06 PM
Lalalili66778 replied at 21-8-2019 08:00 PM
Betul weh aku setuju.. tp asabiah diorg tinggi tau

xjuga ok je, cuma kalau sep2 dia org jumpa kaka kena pinggir lah jd tiang tnb lah jawabnya. kalau kawan biasa ok je. tp kalau dh boleh royak kecek kelate mereka mula saeng dengan kaka. kaka selalu panggil saeng kaka nate beruk gorilla.
Quote Lalalili66778 21-8-2019 08:09 PM
CiliPadiSedap replied at 21-8-2019 08:06 PM
xjuga ok je, cuma kalau sep2 dia org jumpa kaka kena pinggir lah jd tiang tnb lah jawabnya. kalau  ...

Apa benda jadah nak langil org gorilla .. x ke kecik ati dia
Quote monsterwife 21-8-2019 08:45 PM
Edited by monsterwife at 21-8-2019 09:05 PM

Si bangang tu ingat semua peminat kpop tg dok tengok konsert tu faham ke Korean?

Lihat semua komen(61)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.323129s Gzip On
To Top