Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Bonda Rozita Kecil Hati Dengan Video Sajat Bergelek Sakan Lagu Baru Alif Syukri

21-8-2019 10:47 AM|Oleh: natrahn| Komen: 105

Ibu mana yang tidak sayangkan anak. Walaupun Datuk Seri Aliff Syukri telah bergelar suami dan bapa malah jutawan terkenal, Bonda Rozita Ibrahim sering menasihati anaknya ini yang tidak habis-habis mencetuskan kontroversi. 


Sumber : Instagram Bonda Rozita Ibrahim Dan Dato Aliff Syukri

Umum tahu bahawa Abang Terlajak Laris ini baru sahaja selesai menjalani rakaman lagu baru bersama transgender dari negara seberang, Lucinta Luna. 

Walaupun dikritik hebat kerana masih memilih untuk merakamkan lagu tersebut dengan golongan transgender, Aliff tetap berdegil meneruskannya.

Terbaru, tindakan Aliff memuat naik video Nur Sajat berjoget sakan sambil menyanyikan lagu baru tersebut menerima kecaman hebat daripada netizen. Malah, bonda Rozita turut menyelar tindakan anaknya itu yang seolah-olah tidak peduli dengan nasihat beliau selama ini.




Mak balik nanti, kulibas ko ye!



Susulan itu, bonda Rozita turut memuat naik entri berkecil hati dengan tindakan Aliff tersebut.


Pada akhir entri, bonda turut memohon maaf dan menasihatkan Aliff supaya hanya menyanyi dengan kaum lelaki sahaja.

"Nyanyi boleh untuk lelaki tapi jangan ada makhluk jadian yang Allah laknat..!! 
 Duit tu manfaatkan pada jalan ugama ..Rap nasyid ..Atau apa saja sesuai dinasyidkan bagi motivate org lain. Itu sedekah juga Kri.

"Kri yang boleh ubah mereka!! Jangan benarkan kaum ini tonjolkan tubuh mereka atau suara mereka lepas ni," tulisnya.


Malah, video ini turut mendapat perhatian isteri Aliff, Datin Shahida. Menerusi satu perbualan WhatApp dikongsikan Aliff, isterinya juga turut meluahkan rasa kesal dengan tindakan suaminya itu. Malah, isterinya turut mengatakan niat tidak menghalalkan cara. 



Terdahulu, Aliff Syukir pernah dikecam netizen gara-gara memuat naik tarian untuk lagunya, Semalam Bobo Di mana yang dianggap tidak menghormati sambutan Aidiladha.

Sudah beberapa kali rasanya ibu sendiri dan isteri tegur untuk tidak mencetuskan kontroversi. Apapun diharap selepas ini Aliff lebih berhati-hati sebelum memuat naik sesuatu di media sosial. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
3
Terkejut
2
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
2
Komen: 105
Komen

Previous : "Pergh Mantapnya Biceps, Kalah Dah Hairul Azreen" - Peminat Teruja Badan Sado Saharul Ridzwan

Next       : Dituduh 'Autotune' Bersama Fatin Afeefa, Nazim Othman Balas Komen Warganet

Komen Terbaru

Quote natrahn 1-9-2019 08:48 PM
nini_azmi replied at 1-9-2019 03:37 PM
Dlm video masa buat haji tu tak nmpk tegang pun n mmg nmpk berumur.
Kalu mekap mmg nmpk tgg.
I p ...

bonda penah bgtau pasal ni...katanya keturunan dia mmg pipi tegang mcm tu..ada kat insta dia kalau tak silap

Lain-lain Komen

Quote meow_tompok 21-8-2019 11:05 AM
panggilan bukan main sayang, B bagai
tapi hazab je dgn pasangan masing2

Quote laksmanabentan 21-8-2019 11:07 AM
akhirnya toklip keluar dari lemari...
nak cari cowo ler tu kan...
maklum ler isteri kat tanah suci kan...
time ni la cari cowo baru gitu...
hahahhaha...
Quote ketambangkang 21-8-2019 11:13 AM
bonda pon ckp ko tu jantan jat..ko tetap jgk nak berperempuan fuhh berkhunsa bagai
Quote kucingitam 21-8-2019 11:18 AM
secara tak langsung, bonda dah kompemkan sajt tu tiruan, bukan tulen bang!
Quote Khadeeja07 21-8-2019 11:23 AM
adoii aii..bila nak berubah. marketing...marketing...
Quote kikuri 21-8-2019 11:30 AM
ko fokus bisnes jelah top alip oii.. tayah la menyanyi... tu bukan bakat terpendam.. tu bakat terendam dalam air kembang semangkuk dah...
Quote bintangcinta 21-8-2019 11:35 AM
marketing keluarga ke namanya ni?
Quote kaseh80 21-8-2019 11:37 AM
Tok Alip ni buat gedik gedik nyanyi dgn ponen
Masok ig LEPAS TU MINTA MAAF KAT MAK KAT BINI

lepas tu buat balik itulah modus operandi dia buat minta maaf and then REPEAT

JANJI AMBIL PERHATIAN NETIZEN
Quote natrahn 21-8-2019 11:41 AM
kaseh80 replied at 21-8-2019 11:37 AM
Tok Alip ni buat gedik gedik nyanyi dgn ponen
Masok ig LEPAS TU MINTA MAAF KAT MAK KAT BINI

lepas ni buat lagi report ig dia..baru dia tau erti penyesalan... 3 kali dah termasuk kali nih guna modus operandi yang sama...mak n wife dia pon kecewa sangat dah kan..kalau ya pun nak tunjuk bakat terpendam elok je dia nyanyi dengan penyanyi tak tun tuang tu dari menyanyi dengan golongan trans..
Quote mixed 21-8-2019 11:42 AM
ketambangkang replied at 21-8-2019 11:13 AM
bonda pon ckp ko tu jantan jat..ko tetap jgk nak berperempuan fuhh berkhunsa bagai

lps kena marah dgn bonda
mlm nya sajat menari sambil buka towel
Quote Cyempaka 21-8-2019 11:42 AM
drama nya 1 keluarga
Quote msdummy.2018 21-8-2019 11:44 AM
aku syak...bini si alipp tuh pun bnyk bersabar dgn prgi dia tuh...tahniah lah datinnnn..saya salute datinnn
Quote Boomibulat 21-8-2019 11:45 AM
Nk nyanyi x sape larang..yg jd masalah pondan tgedik2 blkg kau tu
Quote sukabacaje 21-8-2019 11:49 AM
jangan pecaya sangat dengan keluarga senteng ni. Balik haji nanti buat video gelak2. korang tak caya boleh selak semula ig si toklep ni yang dulu2. SATU JE, JANTAN NORMAL TAK SUKA KAWAN DENGAN PONDAN. PONDAN PUN TAK SUKA KAWAN DENGAN PEREMPUAN TULEN/JANTAN TULEN.

korang pikir2 je la ye siapa je kawan toklep tu (selain dari staff dia, rakan bisnes yg sekejap2 je jumpe)......

pastu korang cuba la servey jantanjantan lain dalam ig tu, selain gay dengan PONDAN, JANTAN NORMAL TETAP CARI JANTAN NORMAL UNTUK KAWAN.
Quote sharlenetexas 21-8-2019 11:53 AM
Alip ni anak belum baligh tak pakai tudung dia marah. Tapi heols bergedik sakan dgn pondan takpe pulak. Ini ke contoh ayah yg baik?
Quote NazRysha 21-8-2019 12:03 PM
bila la nak jadi miskin papa kedana mamat ni
Quote mohdcrow 21-8-2019 12:08 PM
Mak dia takleh msg dia direct ke?
Quote newyork 21-8-2019 12:10 PM
Boleh lg tin syida sabar ye tgk perangai laki dgn laki jadian mcm ni.. tak paham lah..
Quote crazybeach 21-8-2019 12:13 PM
lelaki jadian ke pompuan jadian?

Lihat semua komen(105)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.100832s Gzip On
To Top