Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

'Teringin Nak Fu*k Student Sendiri' - Kerana Tweet Lucah, Guru Tuisyen Dikecam Netizen

20-8-2019 10:32 AM Komen: 57
Seorang guru tuisyen dikecam beramai-ramai oleh netizen kerana memuat naik sebuah status keji dan tidak senonoh. 

Perbuatan keji guru tersebut berjaya didedahkan seorang lelaki bernama LC apabila guru itu memuat naik gambar seorang pelajar perempuannya yang ditutupi emoticon dengan kapsyen 'teringin nak f*ck murid sendiri'.


Kredit foto: Twitter

Guru tuisyen yang mengajar mata pelajaran matematik tambahan itu dipercayai menggunakan nama akaun @puteragelap91. Akibat pendedahan LC, ramai netizen mendesak beliau untuk mendedahkan identit sebenar guru di sebalik nama samara @puteragelap91 itu.


Kredit foto: Twitter

Berikutan itu, segelintir netizen berkata akan melaporkan kenyataan kurang senonoh guru terbabit. 

'Saya akan membuat laporan polis mengenai isu ini, esok,' kata salah seorang daripadanya. 

Dipercayai, pelajar yang dimuat naik gambarnya itu baharu berumur 16 tahun menyebabkan netizen mendakwa guru itu seorang pedofilia.


Kredit foto: Twitter

Akhirnya, hasil risikan lanjut warganet, mereka berjaya mendedahkan gambar guru itu. Takut kerana identitinya bakal didedahkan, guru berkenaan menukar nama akaunnya dari @puteragelap91 kepada @Saya_insaf_dah kemudian kepada @Sanasitubro.


Kredit foto: Twitter

Kredit foto: Twitter

Kredit foto: Twitter

Masih tidak berpuas hati dengan permohonan maaf beliau, ramai mendesak sesiapa yang mengenali lelaki itu untuk mendedahkan identitinya supaya tindakan tegas dapat diambil.


Kredit foto: Twitter
Kredit foto: Twitter

Semoga guru itu mendapat pengajaran sepadan dengan tindakannya oleh Kementerian berkaitan agar keselamatan anak muridnya dapat dijaga sebelum apa-apa perkara buruk berlaku. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
9
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
4
Bosan
2
Komen: 57
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote orgsepang 2-9-2019 12:05 PM
duri_durians replied at 20-8-2019 11:43 AM
pebenda la dalam kepala otak kau ni, bodoh semacam ..

yg kata nak buat repot polis tu harap betul ...

Harap2 begitulah. Cikgu tu...

Lain-lain Komen

Quote ruffboyz 20-8-2019 10:40 AM
bodo punya jantan keparat..  
Quote kualibesi 20-8-2019 10:42 AM
begini laa merosakkan bangsa
Quote Sang_Pencinta 20-8-2019 10:42 AM
Gila punya cikgu tuisyen
Quote MissVixen 20-8-2019 11:04 AM
Bahayanya. Kalau dia dah terangsang sangat, mahu kena rogol budak tu.
Dedahkan identiti. Ada sesiapa yang kenal ke? Kalau di luar negara paedo dan perogol ni dikenali supaya orang boleh berjaga2.
Quote duri_durians 20-8-2019 11:43 AM
pebenda la dalam kepala otak kau ni, bodoh semacam ..

yg kata nak buat repot polis tu harap betul2 buat jgn sembang je lebih
Quote saviour_09 20-8-2019 11:45 AM
walk the talk
report je terus

pedo jangan dibiar
sial
Quote duradanis 20-8-2019 11:57 AM
bila nk report dan2 insaf..
Quote Carcosa 20-8-2019 12:14 PM
Babinya jantan ni. Mampos taknak. Kalau napsu tu dah mcm setan gila, kau pegilah duduk serumah dgn blow up doll tu. Hanjing betul jantan yg mcm gini
Quote mirandanicky1 20-8-2019 12:16 PM
Viralkan gambar tu biar parents2 alert lokasi kat mana tu bilik anak siapa tu
Quote LipasComel 20-8-2019 12:31 PM
banyak naw layan filem biru, mcm tu la jadinya. bahaya wei. kang naya anak org
Quote awanearisu 20-8-2019 12:40 PM
Bangga semacam kongsi niat buruk nak rosakkan manusia lain. Berani buat berani tanggung lah.
Quote Artemesiaa 20-8-2019 12:51 PM
Sendiri yang buat kenyataan mengundang maka mendapatlah
Quote batmana 20-8-2019 01:02 PM
dia byk akaun,
penuh ngn klip sex, group sex
aku rasa acct ni org sama, format muka petaknya sama, ngn rambut

ada kalkulator skali

https://twitter.com/WilShenanigan/media
Quote Sang_Pencinta 20-8-2019 01:04 PM
batmana replied at 20-8-2019 01:02 PM
dia byk akaun,
penuh ngn klip sex, group sex
aku rasa acct ni org sama, format muka petaknya sama ...

Yes. orang yg sama ni
Quote HujanBatuTiga 20-8-2019 01:12 PM
Org mcm ni x layak jadi pendidik.
Quote aleesyasofia 20-8-2019 02:17 PM
bodohnya.. keji btul peragai..
Quote Foxey 20-8-2019 02:25 PM
Keji betul perangai. Takde benda lain agaknya dalam otak dia
Quote notsospecial007 20-8-2019 02:33 PM
bahayaaanyaaa
Quote bitterchoc 20-8-2019 02:46 PM


Dah kena tangkap ke? Uishh bahaya betul.

Lihat semua komen(57)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.295353s Gzip On
To Top