Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

"Anak Guam Dia Bukan Sorang"- Peguam Cik Epal Dikecam Beli Kereta Mewah

HakirRahman|20-8-2019 12:43 PM Komen: 63
Populariti penulis blog suka bergaya Cik Epal rupa-rupanya turut tempias kepada peguamnya, Abdul Hakeem Aiman. 

Ia bermula apabila Hakeem memuat naik sekeping gambar menunjukkan dia memberikan hadiah sebuah kereta mewah baharu kepada isterinya, Aiynaa Zainal.

Hadiah untuk isteri tercinta. Foto: Instagram

Di Instagramnya, Hakeem menulis: "Hadiah ini untuk awak. Untuk sokongan awak, untuk semua malam yang tinggalkan awak bersendirian, untuk masa saya habiskan bersama pelanggan di luar, untuk semua makan malam dan cuti yang tak jadi, dan yang paling penting untuk cinta tidak berbelah bahagi awak. I hope you like your new ride, baby," tulisnya. Amboi, romantik sangat ni!

Pasangan bahagia. Foto: Instagram

Malangnya, seperti biasa ada netizen yang menyelar momen romantis itu, menganggap patutlah Hakeem sanggup mengambil Cik Epal sebagai pelanggannya, rupa-rupanya hendak beri kereta baharu kepada isteri. 

Patutlah...Foto: Twitter

Mungkin disebabkan panas hati suaminya diserang, Aiynaa menulis "anak guam suami saya bukan Cik Epal sorang ya! Jangan nak membenci sangat!"

Jangan membenci sangat! Foto: Twitter

Dia turut menulis lagi: "Menghina orang lain sebab nak dapat perhatian, pengiktirafan, kebahagian menunjukkan awak insecure dengan apa yang dimiliki orang lain." 

Hina orang sebab diri sendiri tak bahagia. Foto: Twitter

Ramai juga netizen yang mempertahankan Aiynaa ni, menyifatkan netizen hanya cemburu dan tidak ada kehidupan. 

"Anak Guam Dia Bukan Sorang!"- Isteri Peguam Cik Epal Marah Netizen

Kuat juga penangan populariti Cik Epal ya, sampai kehidupan peguam pun terkena sekali.  Jangan dapat surat saman sudah la ya. - CARI 



Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 63
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Loloq89 27-8-2019 12:22 PM
Mrs_barn replied at 24-8-2019 02:46 AM
Pengalaman camne mksd ko?

pengalaman amik dia jd lawyer

Lain-lain Komen

Quote friedfishsoup 20-8-2019 12:45 PM
Gitu.. sampai ke loyer ce pun ada thread.penangan CE
Quote virgo19 20-8-2019 01:05 PM
Netizen tu tak tulis cik epal pun. Dia tulis si kepam. Maksudnya aina ni mengakui yg cikepal adalah kepam?
Quote Kurex 20-8-2019 01:08 PM
Bosan la pasal orang kaya yg baru nak menjadi ni..
Quote Kurex 20-8-2019 01:09 PM
Tapi peguam dia ni tinggi kurus.. Sedap mata memandang
Quote RatuDunia94 20-8-2019 01:17 PM
Another cite cedok dr twitter... bosannnnn
Quote luluaurora 20-8-2019 01:58 PM
Huhuu.. Smpai ke lawyer dikorek... Huu
Quote ruffboyz 20-8-2019 02:09 PM
lawyer pon hipster ek skrg ni? dasat2..
Quote KIM.K 20-8-2019 02:09 PM
Menghina orang lain sebab nak dapat perhatian, pengiktirafan, kebahagian menunjukkan awak insecure dengan apa yang dimiliki orang lain."
Belambak stok kepam ni kat forum
Quote seller6183 20-8-2019 02:19 PM
lawyer ni pun bukan calang calang. cuma terlebih publisiti sebab dapat client buah tu je.
Quote bitterchoc 20-8-2019 02:20 PM


Apalaaa salahnya dia atau orang lain yg takde kena-mengena dengan CIK EPAL nak beli kereta ke, kereta lembu ke, kapcai ke apa ke? OMG ingatkan kat Bod Personality Med Soc je ada org camni. Hatred tak habis2.
Quote Itzy 20-8-2019 02:32 PM
Beraninyaaa kecam peguam. Tak takut kena saman ke, tak pasal2 nak kena buat surat permohonan maaf nanti.  
Quote NazRysha 20-8-2019 02:38 PM
kenapa mcm budak tak sihat pakaian si peguam ni?
Quote cintakalin 20-8-2019 02:41 PM
hmm tunjuk ape yg bole ditunjuk giteww
Quote lifeline 20-8-2019 03:01 PM
NazRysha replied at 20-8-2019 02:38 PM
kenapa mcm budak tak sihat pakaian si peguam ni?

masa i tgk gmbar ni memula i mcm uih singkatnya hipster sgt
pastu bila baca komen uols ni iols tergelak kecil smbil scroll balik tgk lg skli gmbar hekeem tu
terus tergelak besar hahahahahahahaahhaahahahahhaahahha
betul la mcm budam tak sihat
dah bukan hipster lg dh 😂😂😂😂😂
Quote umbut 20-8-2019 03:23 PM
Eeeeewwwww.. nak cakap puji bagai cakap ler dpn mata bini ko.. koserrr tayang kat scomed nak suruh org puji..  bweekkkk
Quote NazRysha 20-8-2019 03:38 PM
lifeline replied at 20-8-2019 03:01 PM
masa i tgk gmbar ni memula i mcm uih singkatnya hipster sgt
pastu bila baca komen uols ni iols te ...

hahahhaa ntah apa2 fesyen kan

Quote ketambangkang 20-8-2019 03:50 PM
NazRysha replied at 20-8-2019 02:38 PM
kenapa mcm budak tak sihat pakaian si peguam ni?

bahahaha bongok arrr
Quote mawar_mustika 20-8-2019 03:55 PM
adoi bende camni pun nk pertikai...xpaham nitezen skrg...melampau pun ade....ckp xske cik epal tu tp semua bende psl ce tu ambk tau...xpaham xpaham
Quote tombolpintu 20-8-2019 03:57 PM
rezeki orang...untung la muda-muda jadi loyer boleh bagi bini kereta mewah....tak semua loyer ni kaye raye. syabas

Lihat semua komen(63)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.199429s Gzip On
To Top