Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Pasangan Lelaki Kelantan Dan Wanita Korea Selamat Diijabkabul

21-8-2019 10:20 AM Komen: 20
Jika ada yang tidak tahu, jejaka dari Kelantan (Nik Muhammad Ryzal) dan Wanita dari Korea Selatan (YouNarae) ini sudah mendapat liputan media yang meluas beberapa bulan lalu apabila dua bangsa berbeza dan berlainan negara boleh bersatu.


Foto BH Online

Memetik BH Online, Nik Muhammad Ryzal telah selamat bernikah dengan YouNarae petang semalam di Masjid Itaewon, Seoul. Pasangan yang berusia 27 tahun ini bernikah secara ringkas dan kebetulan ada rombongan pelancong dari Kelantan yang datang ke masjid berkenaan untuk menunaikan solat.


Foto BH Online


"Upacara akad nikah agak ringkas, namun apa yang menariknya, secara kebetulan ada satu rombongan pelancong dari Kelantan yang datang ke masjid berkenaan untuk solat.

"Kumpulan rombongan itu bertanyakan kepada saya adakah kisah kami berdua yang pernah mendapat liputan dalam media massa sebelum ini dan sebaik mengiyakan, mereka sangat teruja.


Foto BH Online

"Tanpa membuang masa, mereka terus mengambil peluang merakamkan gambar kenangan," kata Ryzal yang berasal dari Kota Bharu, Kelantan.




Semoga pasangan pengantin baru ini berbahagia sehingga ke anak cucu. Tahniah buat mereka berdua, lepas ni bolehlah bagi isterinya makan budu. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
2
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 20
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Zeatyisaac 27-8-2019 06:35 PM
I lebih tertarik dengan family Kelantan tu. Mereka bergambar dengan orang Kelantan atau orang Arab?

Lain-lain Komen

Quote Kurex 21-8-2019 10:43 AM
Pahal muka laki tu macam sesuatu.. Gaydar aku berdenting sambil ada petir dekat background bila tengok muka dia..
Quote ajinomotonosuga 21-8-2019 10:43 AM
Sapa yg mekap kan amoi korea tu...yg biasa mekapkan orang mati ke? Aku tgk cam mayat pompuan korea ni..wat cite hantu korea baguiih gak ni..Hantu Mek Korea Kembali !!
Quote Foxey 21-8-2019 10:50 AM
Nasib masa kawen rambut dia dah kembali warna asal. Kepam der kalau rambut karatz

Baideway, selamat pengantin baru. Tahniah
Quote Loloq89 21-8-2019 11:45 AM
rajin2 la tlg cukurkan
Quote crazybeach 21-8-2019 11:56 AM
panjangkan sikit lagi rambut karat kau tuh bakalan serupa marilyn monroe dah kau nok
Quote Miss.Rara 21-8-2019 12:28 PM
speking korea ke malay ker english...
Quote RatuDunia94 21-8-2019 12:42 PM
Ko suruh je mana2 amoi kat plaza lowyat tu bertudung pastu nikah kat korea..  xde beza kan?
Quote Artemesiaa 21-8-2019 12:42 PM
Tahniah ler semoga berkekalan
Quote hasniey 21-8-2019 01:14 PM
ajinomotonosuga replied at 21-8-2019 10:43 AM
Sapa yg mekap kan amoi korea tu...yg biasa mekapkan orang mati ke? Aku tgk cam mayat pompuan korea n ...

Korea mmg suka makeup ala2 mayat tu
Quote sfrnna 21-8-2019 04:53 PM
macam kawen dgn amoi cina. dak laki tu rambut karat dah kenapa. ambil vibe kpop kaa.
Quote ikanmasin 21-8-2019 05:53 PM
pengantin lelaki tu dah jd kpop
slmt pengantin baru..
Quote diggerr 21-8-2019 09:15 PM
Selamat pengantin baru
Quote eizarz 21-8-2019 09:32 PM
ni cerita lama la bodo
Quote HannahMontana 21-8-2019 09:49 PM
buh penampar ke muka pengantin perempuan mau jerebu satu Korea  
Quote gideoncross 22-8-2019 01:46 AM
HannahMontana replied at 21-8-2019 09:49 PM
buh penampar ke muka pengantin perempuan mau jerebu satu Korea

Astaga.
Quote haifawehbe 22-8-2019 05:31 AM
x paham aku org msia ni kadang taksub sgt dgn perempuan korea padahal muka sama jer mcm amoi cina dekat msia ni.
Quote mieymiey 22-8-2019 11:03 AM
Kepamnya ko dekk dengan rambut karat cenggitu. Nasib sedar diri kembalikan warna rambut asal.
Quote ReginaGeorge 24-8-2019 09:13 PM
I am sailing.. I am sailing..
Quote MarryPottet 27-8-2019 01:20 AM
Supo anok rajo demo. Tokse tino lokal darul budu. Taste international blako walao sekadar tino darul kimchi.
Nanti bulih bukak storen makane fusion letak budu campur kimchi

Lihat semua komen(20)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.133231s Gzip On
To Top