Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

"Mustahil Dia Jalan Sendiri" - Datuk Nora Anne

16-8-2019 03:16 PM Komen: 192
Dia (Nora Anne) tidak berada di sana sebelum ini dan seseorang telah meletakkan dia di sana dengan tujuan untuk menghilangkannya."

Datuk Nora Anne Quoirin, 15, percaya ada orang meletakkan mayat cucunya di lokasi dia ditemukan.

Menurut Utusan yang memetik laporan The Irish Times, Sylvain Quoirin mendakwa dia percaya kematian cucunya terdapat unsur jenayah memandangkan lokasi mayat ditemui sudah beberapa kali diperiksa.


Foto: The Irish Times

Datuk Bandar di Perancis itu juga menegaskan bahawa cucunya tidak mungkin berjalan sendiri, sekali gus menolak teori mangsa berada di luar secara sendiri atau dibawa oleh seseorang.

Bolehkah kamu bayangkan dia berjalan sejauh 2.5 kilometer dalam keadaan tidak berpakaian dan berkaki ayam di tengah-tengah malam? Bagi saya, itu tidak masuk akal, persoalnya.

Tegasnya, Nora rapat dengan ibu bapa dan adik beradiknya selain seorang yang penakut.

Sementara itu, Belfast Telegraph melaporkan peguam yang mewakili keluarga mangsa, Charles Morell ketika ditemu bual memaklumkan ke-luarga mangsa berpuas hati dengan tugas dijalankan pihak berkuasa Malaysia. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
2
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 192
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote mek_kiah 11-9-2019 09:21 AM
Boomibulat replied at 16-8-2019 03:42 PM
Dah bosan bela anak oku ke...?

kan....
rasa sesuatu sgt...

Lain-lain Komen

Quote armin 16-8-2019 03:30 PM
Baru tak jadi nak musykil tiba2 atuknya buat kenyataan mcm ni pulak. Fishy
Quote guesswho09 16-8-2019 03:34 PM
Mmg tak masuk akal
Kaki dia pun tak da cedera sgt
luka2 kecik je
Quote KIM.K 16-8-2019 03:34 PM
Dah jadi kes antarabangsa. Apapun semoga bertemu jawapan yang jelas
Quote dess402 16-8-2019 03:35 PM
mmg la polis kita mudah diperlekehkan .  sedangkan kapal sebesar kapal terbang pun yg terserempak dgn pesawat tudm pun boleh hilang tak boleh dicari .  inikan orang .
Quote shi_jewel 16-8-2019 03:38 PM
mohon anne hasanah buka case on behalf atuk dia...

anne hasanah tu lawyer kan?
Quote dess402 16-8-2019 03:42 PM
mmg misteri .  berhari2 polis pusing2 ditempat yg sama ..  siang malam .  awatt tak boleh jumpa  ??
Quote Boomibulat 16-8-2019 03:42 PM
Dah bosan bela anak oku ke...?
Quote matryoshka 16-8-2019 03:50 PM
Kiranya atuk dia somebody jgk le di france sana ye...
Quote SWORKS27 16-8-2019 03:50 PM
hebat datuk dia ni......
Quote diggerr 16-8-2019 04:02 PM
Mysterious
Quote tikusmontok 16-8-2019 04:12 PM
Tunggu insurance claim.
Quote TOPwind 16-8-2019 04:12 PM
kena soal makpak dia ni

nap pilih resort ini
Quote kualibesi 16-8-2019 04:13 PM
now org point out her parent. something wrong somewhere. very fishy
Quote Fleur81 16-8-2019 04:16 PM
Datuknya pun datuk bandar kat perancis rupanya
Quote najib888 16-8-2019 04:31 PM
Aku tertarik dengan cincin atuk ni.. Freemason punya ring ka?
Quote RumiMenari 16-8-2019 04:37 PM
Muke atok dia mcm menahan marah, kecewa, sedih, terkilan.. boleh rase perasaannya..sementara gambar2 mak nora pulak, i tak dpt rase ape2 perasaan sedih atau sayu..
Quote eLiaD 16-8-2019 04:39 PM
Polis msia kna tawar kn rm500k utk pemberi maklumat for sure ada la makhluk yg tampil nt
Quote kemaruk 16-8-2019 04:39 PM
Sebab tu la ramai percaya najib bunuh altantuya
Quote RumiMenari 16-8-2019 04:41 PM
Datuk Nora Anne Quoirin, 15, percaya ada orang meletakkan mayat cucunya di lokasi dia ditemukan


Pening bace ayat reputs...datuk dia umo 15 atau nora anne telah mendapat pangkat datuk.. minta maaf ye kl i yg x pandai

Lihat semua komen(192)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.320715s Gzip On
To Top