Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

"Minyak Dagu, Minyak Pengasih Semua Ada.." Produk Sihir Kini Boleh Dibeli Online, Takutnya!

Oleh: intan|15-8-2019 10:47 AM Komen: 47
Zaman sekarang, nak beli barang apa-apa pun dah tak perlu keluar sebab semuanya di hujung jari sahaja. Membeli barang di atas talian memang mudah dan menjimatkan masa terutamanya kepada mereka yang sering kesuntukan masa menguruskan hal peribadi, kerja dan keluarga.

Namun, mungkin kerana arus peredaran zaman yang semakin pantas dari hari ke hari, ada juga barang yang boleh diklasifikasikan sebagai mistik dan syirik boleh didapati di atas talian.

Dalam banyak-banyak barang pelik yang dijual, ada juga pihak tidak bertanggungjawab menjual produk sihir secara online. Antara barang sihir yang dijual adalah minyak dagu, minyak pengasih, minyak pelaris dan sebagainya..pelik betul!

Yang menakutkan apabila barang tersebut mudah didapati di laman laman sesawang perniagaan atas talian seperti shopee, lazada dan sebagainya.

Harganya boleh tahan mahal, malah e-book ilmu kedukunan pun ada tau! Ada ke yang nak beli?


Tapi kalau dah beli online ni kadang-kadang tipu saja lebih, lagipula barang-barang pendinding dan sihir ini sangatlah dilarang penggunaannya dalam kehidupan seharian kerana bercanggah dengan pegangan agama Islam. 

Zaman dah maju, masih ada lagi yang percaya dengan perkara karut ini. Insaf-insaflah ya! - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
1
Komen: 47
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote sharlenetexas 2-9-2019 11:06 PM
Kokesen pun ada minyak pengasih bagai ni.

Lain-lain Komen

Quote luluaurora 15-8-2019 10:58 AM
Takotnya.. {:laugh{:laugh{:laugh
Quote Mfzg89 15-8-2019 11:19 AM
Bomoh2 dah upgrade..semuanya dihujung jari..zaman bakar kemenyan dah beralalu..{:hooray
Quote aurorayasmeen 15-8-2019 11:21 AM
Haha..bersepah iklan ok..kt fb pon pnh dpt iklan from bomoh..scary btul..
Quote Mina2215 15-8-2019 11:59 AM
Kadang2 cara bomoh nak buang khadam diorang kepada pembeli
Quote Kurex 15-8-2019 12:01 PM
Member gay penah beli minyak dagu, busuk amat.. Faham, dia tak laku, tapi kenapa la pergi buat benda khurafat ni
Quote ezacbee 15-8-2019 12:02 PM
Jangan buh air longkang tp claim minyak pengasih haru laa haha
Quote dua_chzy 15-8-2019 12:05 PM
Hahaha. Menda ni dah lama orang jual online. Bukan tahun 2019 baru nak setat. Sedangkan kokesen negara maju first world country pon gigih jual menda2 sihir witchcraft online sedari dulu.
.
Quote Boomibulat 15-8-2019 12:14 PM
Kurex replied at 15-8-2019 12:01 PM
Member gay penah beli minyak dagu, busuk amat.. Faham, dia tak laku, tapi kenapa la pergi buat benda ...


Dia calit kat lelaki ke pompuan?
Quote R2D2 15-8-2019 12:23 PM
iklan TOY pun byk jugak ditampal di jalan2
Quote Beautifulliar. 15-8-2019 12:24 PM
Kurex replied at 15-8-2019 12:01 PM
Member gay penah beli minyak dagu, busuk amat.. Faham, dia tak laku, tapi kenapa la pergi buat benda ...

Busuk la kot sbb minyak dagu deme pi ambik kt mayat baru mati tu. Klu mayat tu anak sulung dr psgn yg sulung lg mujarab. So deme korek kbur tetengah mlm bute gali kluarkn myt bukak kain kapan kt bhgn muka pehtu layur dagu myat tu dgn api lilin smbil bc ayat2 khusus. Bila dagu myt tu dh pnas mmg terbit la minyak or mungkin tu peluh deme tadah msuk botol kecik.Tapi kene ade yg betol2 berani la utk buat. Elok tgh buat, antu lain plk duk cak cak kt blkg.
Quote violetungu 15-8-2019 12:26 PM
kat shopee byk nampak..bukan tu je hantu toyol dari siam pn ada jual.baca review ada ja melayu yg beli..ingat dah zaman maju tp org tetap x jgk maju.
Quote sehirkedi 15-8-2019 12:49 PM
Edited by sehirkedi at 15-8-2019 12:51 PM

Makin menjadi benda syirik ni.. Bukan minyak dagu je yg mereka jual di Lazada. Kulit harimau pun ada. Macam mana nak repot kat pihak berkuasa ya?
Screenshot_20190810-212848.png
Screenshot_20190810-212909.png
Screenshot_20190810-212930.png
Quote kualibesi 15-8-2019 01:16 PM
scary nye.
Quote Kurex 15-8-2019 01:30 PM
Boomibulat replied at 15-8-2019 12:14 PM
Dia calit kat lelaki ke pompuan?

Kalau gay tu dah tentu la dekat laki..
Quote Kurex 15-8-2019 01:31 PM
Beautifulliar. replied at 15-8-2019 12:24 PM
Busuk la kot sbb minyak dagu deme pi ambik kt mayat baru mati tu. Klu mayat tu anak sulung dr psgn ...

Takut pulak mayat tu tetiba hidup. Tapi org yg kena minyak dagu ni sampai mati dia tak boleh lupa kan?
Quote Nt-ViruS 15-8-2019 02:20 PM
akhirnya cita2 nak kawen neelopak tercapai dengan adanya minyak senyonyong ni.
Quote ifanonline 15-8-2019 02:22 PM
adakah manusia sekarang ni menjual jin dan syaitan pula?
Quote ifanonline 15-8-2019 02:23 PM
kalau wanita, lelaki dan kanak-kanak pun boleh di jual...apa la sangat jin dan iblis...
Quote nipskacang 15-8-2019 02:26 PM
Dahsyat nya,  aku kalau shopee tu duk browse pampers,  toys anak dgn groceries je.  Teringat plak ade org pos ular ke perak dlu tu,  mst sbb beli online jugak kan aduhaiii gile btol

Lihat semua komen(47)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.135569s Gzip On
To Top