Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Eyka Farhana Pegang Rokok Ke Tu?

14-8-2019 05:16 PM|Oleh: Saiful| Komen: 66

Sebelum ini, sudah ramai mengkritik cara pemakaian Eyka Farhana.

Terlampau seksi, katanya! Dedah sana, buka sini! Sakit mata pula bila tengok, kata mereka.


Foto: IG

Kena kecam bertubi-tubi pun, bukan ada beza sebab pelakon ini tetap menjalani kehidupannya macam biasa. Buat penat sahaja netizen 'melalak'.

Sekarang, difahamkan Eyka sedang berada di Bali Indonesia. Dah dua minggu di sana, katanya.




Ada satu gambar dia berada di tepi pantai. Cantik memang cantik, tapi objek di tangannya yang lebih menjadi perhatian.



Pegang NanoStix katanya. Buat yang tak tahu, ia adalah sejenis rokok elektronik.

Tapi, ramai juga yang kata mungkin ianya milik orang lain. Eyka hanya tolong pegangkan saja.

Tak tahulah mana betul. Tunggu sajalah Eyka sahkan. Itupun kalau dia nak layanlah soalan netizen kan? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
2
Lawak
1
Bosan
2
Komen: 66
Komen

Previous : Zizi Kirana Mahu Kahwin Lelaki Kelakar, Tidak Kira Tua Muda

Next       : Boy Iman Dah Lama Bercerai?

Komen Terbaru

Quote NoraAnne 17-8-2019 02:16 AM
Dia ni yg ada tersebar vdeo xxx kan..tak minat la dia ni cam bohsia jer

Lain-lain Komen

Quote mieymiey 14-8-2019 05:18 PM
Lantak dia la nak merokok ker tak. Koserrrr la nak ambil tau!
Quote beatgirlX 14-8-2019 05:20 PM
Dia ni cantik...
Bab personal life tu mmg dedulu liar orgnya..
Aku selalu confius rupa dia dgn sweet qistina ke aoa nama dia..
Quote awanysss 14-8-2019 05:21 PM
cantik sheols. tp lantak la nak merokok ke ape.. paru2 masing2 kan
Quote ainashiqa 14-8-2019 05:30 PM
Lantak pi la dia.. Haha
Quote Nham22 14-8-2019 05:35 PM
Vape tu...
Quote bellaa 14-8-2019 05:39 PM
bumb into her kat butik Firstlady seminggu sebelum raya
comei jer...

terkejut gak, retis pom menyopim kat butik level rakyat marhein  

tapii lantak p la isap vape ke hape
meol pom isap pod. trend what?

batak sungguh yg duk tanya2 tu
Quote kaklong32 14-8-2019 05:44 PM
lantok p kat dia la
Quote fliphair8 14-8-2019 05:49 PM
rokok je pun, bukan koXXX, kosher
Quote Boomibulat 14-8-2019 06:04 PM
Marker pen tu..
#donehusnuzon
Quote Esel768 14-8-2019 06:20 PM
Boomibulat replied at 14-8-2019 06:04 PM
Marker pen tu..
#donehusnuzon

Hahahahahahahahaha.. Another level of husnuzon
Quote kacang^soya 14-8-2019 07:08 PM
Fazura versi remaja..lawaa
Quote deebiz14 14-8-2019 07:14 PM
Nothing new kot. Ramai je retis merokok.
Quote imanda 14-8-2019 07:31 PM
deebiz14 replied at 14-8-2019 07:14 PM
Nothing new kot. Ramai je retis merokok.

tahnye, retis kot. bukan ustazah skolah agama.
Quote merahrose 14-8-2019 07:40 PM
cri la topic menarik skit..tkat merokok tu bnda biasa..
Quote Siti_Mustaqim 14-8-2019 07:41 PM
Dia ni dulu dulu kuar cter anak org susah..entahle
Quote beta_carotene 14-8-2019 07:44 PM
Sheols ni cantik betul.. crush sgt meols dgn sheols..
Quote lily_downey 14-8-2019 07:47 PM
Comel dia ni
Quote dineo 14-8-2019 07:52 PM
bellaa replied at 14-8-2019 05:39 PM
bumb into her kat butik Firstlady seminggu sebelum raya
comei jer...


ntohhnyeee adik aku kata dia nampak alep ajis masuk BO org wat bodo je

nak menyoping pon nyoping ler level2 marhaen
Quote kiah_mai_pulak 14-8-2019 07:53 PM
Tgk bibir n gusi pun dh boleh tahu kuat merokok

Lihat semua komen(66)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.408413s Gzip On
To Top