Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Kes Syed Danial Masih Panas, Lelaki Mabuk Sungai Udang Pula Buat Hal

Oleh: LilRose|13-8-2019 12:38 PM Komen: 19
Belum reda bahang kes Syed Muhammad Danial Syed Syakir, kini tular pula video lelaki berbangsa Cina mencari gaduh dengan pemandu bas.

Menerusi perkongsian Joe Runner KL di Facebook, kejadian dipercayai berlaku berhampiran Sekolah Rendah Sungai Star, Sungai Udang.



Difahamkan, lelaki yang didakwa mabuk itu cuba memotong sebuah bas yang sedang mengambil penumpang di hadapan sebuah stesen minyak.

Bagaimanapun, cubaannya memotong gagal kerana ada kereta dari arah bertentangan.



Mungkin bengang tidak dapat memotong, lelaki terbabit menahan bas berkenaan sebelum menyuruh pemandu bas turun selain mengugut mahu membakar bas itu.


Video: FB Joe Runner KL

Namun, lelaki terbabit ketar lutut' apabila melihat ramai orang Melayu datang ke tempat kejadian sebelum cabut lari.


Video: FB Joe Runner KL

Video itu mencetuskan rasa marah di kalangan orang Melayu terutama apabila kes Syed Muhammad Danial Syed Syakir yang masih belum selesai.



Kredit foto: FB

Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan bila kejadian ini berlaku.

Sarang tebuan jangan dijolok. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
5
Terkejut
2
Sedih
2
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 19
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote saviour_09 14-8-2019 01:04 PM
video lama ni

joe runner ni kalo kena angkut saje je nayaaa

Lain-lain Komen

Quote LemakPetai 13-8-2019 12:57 PM
Mmg mabuk teruk la tu...dia nak potong tak lps, blh salahkan bas berhenti ambil penumpang. Seb baik ada  ramai org (read Melayu) yg ada disitu. Kita tak mahu ada syed danial 2 sedangkan kes pertama blm pun settle
Quote PristineOne 13-8-2019 01:18 PM
Sg Udang ke Sg Petani? ..... dah tenguk video ni pada Raya Puasa ke 7 syawal.

Agak agak la nak bakar perkauman pun ... buat story line dulu...pastu pi provoke mana mana Cina atau India kat market ka....potong que tol ka....langgar manja keta Cina ka...Bab provoke jgn rakam...bab Cina maki hamun balik baru rakam..

Pastu buat la hashtag #ketuananmulayu dan jangan lupa plot twist kat semua ig dan fesbuk..

Quote Kurex 13-8-2019 01:54 PM
Memang bawak cam hanat pun kaum ni..
Jalan yg jem pun seboleh nak bawak secara bahaya..
Quote Gumball 13-8-2019 02:07 PM
Kaum "cha ya nun alip" niy makin menjadi pangai hazabedahnya..
Makin menunjukkan pangai sebenar..
Klw puak depa niy dapat kuasai Malaysia, xtaula apa jadi..
Pasai xboleh nak potong bas pun boleh dia nak carik gaduh..
Quote mohdcrow 13-8-2019 02:09 PM
Keja pengikut najib (baca umno) la tu
Quote Cpkay 13-8-2019 03:15 PM
please no rasis guys..  
Quote TalibanRock 13-8-2019 03:18 PM
ni video lama..jangan claim sebagai info baru..TT please delete.
Quote auntyonion 13-8-2019 06:21 PM
Harap lepasni apa2 kejadian pn yg jadi kalau.nampak kita #rapatkansaf & jgn buat2 xnampak..sedih bila ingat apa yg jadi baru2 ni.. #rapatkansaf please
Quote giyomi 13-8-2019 06:34 PM
TT stop this...jgn cuba bakar isu perkauman dlm site ni...@admin sila pantau and amik tindakan sewajarnya. TQ
Quote Victorioussss 13-8-2019 06:44 PM
See..melayu bersatu mmg berterabur wing chun dorg

U asked for rain, u gotta handle the mud too
Quote Victorioussss 13-8-2019 06:46 PM
Cpkay: please no rasis guys..

{:stress

Bangsa C dan bangsa I racist xpe
Kene kat bangsa M, siap pesanan "no racist"

Ppfft
Quote Victorioussss 13-8-2019 06:47 PM
TalibanRock: ni video lama..jangan claim sebagai info baru..TT please delete.



Lama? Bagi date video ni diamik kalu lama..tks
Quote diggerr 13-8-2019 06:57 PM
makin berani yer deme
Quote nordin84 13-8-2019 10:15 PM
dorg ni dpt lesen terbang ke?mana2 pun buat jalan tu mcm bapak dia punye,dia ingat dia sorg byr roadtac
Quote shamsadis 14-8-2019 02:15 AM
kasik panas







Quote pokaibanktokyo 14-8-2019 07:59 AM
Ini bideo lama sebelum syed danial. Dua ekor bahalol lembik  lari mencirit tapi kereta mereka sempat ditendang sampai kemek
Quote pokaibanktokyo 14-8-2019 08:05 AM
LemakPetai replied at 13-8-2019 04:57 AM
Mmg mabuk teruk la tu...dia nak potong tak lps, blh salahkan bas berhenti ambil penumpang. Seb baik  ...

Aritu sekor cibai  kena pukul terus dalam bas Rapid Penang kemudian kena kurung dalam bas untuk diserah kepada polis di stesen sebab dia nak serang pemandu bas yang tak benarkan dia naik di tempat bukan hentian
Quote awanysss 14-8-2019 10:34 AM
tak habis2.. lepas ni siapa gaduh kat jalan raya suruh tarik balik lesen dorang..
Quote saviour_09 14-8-2019 01:04 PM
video lama ni

joe runner ni kalo kena angkut saje je nayaaa

Lihat semua komen(19)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.160062s Gzip On
To Top