Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Memalukan Saja! Pemandu Bas Cabul Pelancong Jepun

13-8-2019 12:10 PM Komen: 14
Memalukan sahaja! Seorang pemandu bas mini di Kota Kinabalu didakwa mencabul pelancong wanita Jepun yang baru pulang dari mengunjungi sebuah masjid.

Memetik laporan Harian Metro, mangsa, 40 tahun sebelum itu diminta duduk di bahagian depan penumpang. 

Suspek kemudiannya memegang bahagian sensitif dan memeluk wanita itu ketika melalui Bukit Bendera jam 2 petang. 

Foto hiasan: Carian internet
Mangsa meronta-ronta cuba melepaskan diri, namun suspek terus mencabul mangsa, kata ketua polis daerah Kota Kinabalu.

Menurut ACP Habibi Majinji, suspek sekali lagi mencabul mangsa ketika dia memberhentikan bas di tepi jalan. 

Mangsa kemudiannya ditinggalkan di Jalan Dewan di Kota Kinabalu. 

Suspek kemudian meninggalkan mangsa sebelum mangsa meminta pertolongan orang awam untuk membuat laporan polis," katanya lagi.

Suspek kini ditahan untuk siasatan lanjut. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
2
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 12
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote awanysss 14-8-2019 10:38 AM
memalukan malaysia je.

Lain-lain Komen

Quote OmJualGas 13-8-2019 12:12 PM
Ish...ish...ish...orang mana ni ?
Quote sitiselangor 13-8-2019 12:14 PM
sabah

cabul

@peterpan  sabahan gak, skodeng bulu puki adik ipar dia sendiri

pencabul adik bini sendiri mamat sial tu

Quote delsmomm 13-8-2019 12:14 PM
apesal la jahat sgt...
Quote fliphair8 13-8-2019 12:40 PM
nak jadik india dah mesia ni
Quote namieamuro 13-8-2019 12:44 PM
keji..hrp meringkuk dlm penjara
Quote jofizo 13-8-2019 12:47 PM
byk sgt layan video jopun....ingat semua ppuan jopun camtu la
Quote farishaziqi 13-8-2019 01:12 PM
banyak sangat tengok JAV kot pastu di ingat semua tu real punya
Quote VioletsAre_Blue 13-8-2019 02:19 PM
Mesti masuk news kat sana.. Memalukan negara
Quote Victorioussss 13-8-2019 06:48 PM
Pengaruh movie ikek ikek kimochi sgt kau ni bah
Quote diggerr 13-8-2019 07:29 PM
Sialan kamu
Quote elastico 14-8-2019 10:14 AM
Jangan la jadi macam di india.. Memalukan
Quote awanysss 14-8-2019 10:38 AM
memalukan malaysia je.

Lihat semua komen(14)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.156028s Gzip On
To Top