Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

"Bodoh Punya Pakcik, Mata Tengok Tek Aku!" - Pakcik VS Tudung Singkat, Salah Siapa?

Oleh: LilRose|9-8-2019 02:33 PM Komen: 44
Tidak dinafikan, ada masa mata kita akan tersasar daripada wajah lawan cakap kita.

Tidak kira sama ada lelaki mahupun wanita, ada kala pasti mata tersasar melihat ke arah aset yang menonjol.


Hiasan

Tapi, jika terus melihat tanpa melepaskan pandangan, pasti menimbulkan rasa tidak selesa dan mungkin boleh bawa gaduh!

Namun, salah siapa jika seorang wanita mengundang pandangan lelaki ke arah asetnya dengan memakai tudung yang singkat?

Terbaru, seorang pengguna Twitter menghamburkan makian terhadap seorang lelaki tua kerana memandang dadanya ketika bercakap dengannya.



Dalam pada segelintir warganet menyifatkan pakcik terbabit seorang yang miang, kebanyakan lain mengecam tindakan wanita berkenaan kerana disifatkan sendiri yang 'membuka ruang'.


Sorok-soroklah sikit...



Berikutan itu, ramai menegurnya supaya mengubah penampilan dan melabuhkan tudungnya bagi mengelak dada menjadi persinggahan mata keranjang lelaki.


Kredit foto: Twitter

Pakai telekung pun, kalau tak kena gaya dan perangai tidak semenggah pasti mengundang pandangan serong juga. Tak begitu? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 44
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote merrissa 13-8-2019 07:17 PM
Euuuuwww malunya... konon nak hencap laki, laki pervert konon tp diri sndri takde perasaan malu... ada ke p cter kat sosial media... Ish ish ish

Lain-lain Komen

Quote Kurex 9-8-2019 02:38 PM
Malas la reputs ni.. Asyik ambik cerita twitter je! Cuba ambik cerita pasal tek laki pulak..baru la best
Quote awanysss 9-8-2019 02:44 PM
Kurex replied at 9-8-2019 02:38 PM
Malas la reputs ni.. Asyik ambik cerita twitter je! Cuba ambik cerita pasal tek laki pulak..baru la  ...

kalau perempuan ni sembang ngan kau mesti tak jadik kan camni kan
Quote bellaamsar 9-8-2019 02:45 PM
Kurex replied at 9-8-2019 02:38 PM
Malas la reputs ni.. Asyik ambik cerita twitter je! Cuba ambik cerita pasal tek laki pulak..baru la  ...

Mohon kurex tengok teks sendiri je
Quote prettyuglybabe 9-8-2019 02:53 PM
perlu nak tweet?
entah-entah hasanah nak buat ig review jah..
Quote Kurex 9-8-2019 02:55 PM
awanysss replied at 9-8-2019 02:44 PM
kalau perempuan ni sembang ngan kau mesti tak jadik kan camni kan

Ye.. Bagai hembusan angin je.. Nak tengok pun sekadar carut di hati je
Quote Kurex 9-8-2019 02:56 PM
bellaamsar replied at 9-8-2019 02:45 PM
Mohon kurex tengok teks sendiri je

tek kurex tak membusung macam abg sado lagi..
Quote bellaamsar 9-8-2019 02:58 PM
Kurex replied at 9-8-2019 02:56 PM
tek kurex tak membusung macam abg sado lagi..

Boleh dah g gym kurex. Sambil exercise, dapat la kurex usha2 abg sado gitu
Quote KIM.K 9-8-2019 02:58 PM
Teringat prof psikologi aku kat uni, dia kata masa kuliah dia pernah jumpa sorang VVIP, VVIP tu bercakap dengan tek dia adoyai

Quote fliphair8 9-8-2019 03:03 PM
ko nak cakap tek ko cam tek acik ziela ke hape ni dek?
Quote kualibesi 9-8-2019 03:04 PM
dh kau pakai tudunggggg ikat dileher dekk, memang laa tgk dah nampakkk. cuba kau pki jilbab besar.
Quote Kurex 9-8-2019 03:09 PM
bellaamsar replied at 9-8-2019 02:58 PM
Boleh dah g gym kurex. Sambil exercise, dapat la kurex usha2 abg sado gitu

Dalm usaha nak badan gini.. Tak dapat badan gini, dapat orang berbadan gini pun ok!
Quote Cpkay 9-8-2019 03:11 PM
memang ada sejenis lelaki yang begini.. tak kira kita pakai tudung labuh ke pendek
ke memang mata mereka automatik akan kedada perempuan kalau bercakap.
bukan semua lelaki lah..tapi 2 dari 3 boss aku begitulah perangai .

Quote cikatilia 9-8-2019 03:50 PM
nak ckp yg
tetek dia besar ke apa nih
Quote palmolive 9-8-2019 03:58 PM
ini bukan soal gatal..
tp demand n supply
Quote dubuk 9-8-2019 04:00 PM
boleh pakai dengan mini skirt..
Quote natrahn 9-8-2019 04:35 PM
Kurex replied at 9-8-2019 02:38 PM
Malas la reputs ni.. Asyik ambik cerita twitter je! Cuba ambik cerita pasal tek laki pulak..baru la  ...

kah kah kah @kurex
Quote me_nns 9-8-2019 05:04 PM
vongokkkkkssss tahap dewa
Quote Skuau 9-8-2019 05:42 PM
Antara kau dan aku....siapakah yg patut MALU...Aku yg tengok ko bogel ke...atau ko yg berbogel patut MALU???
Quote diggerr 9-8-2019 06:44 PM
Jaga pandangan

Lihat semua komen(44)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.229199s Gzip On
To Top