Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Lutut Lupa Nak Berus Ke" - Habis Gambar Haneesya Hanee Kena Kecam

9-8-2019 12:32 PM|Oleh: SakuraJo| Komen: 177

Si cantik manis Haneesya Hanee sememangnya memiliki kecantikan dan keunikan yang tersendiri.

Lari dari perspektif 'putih itu cantik', Haneesya dilihat berjaya membawa dirinya dengan dimensi berbeza, jika dibandingkan dengan model mahupun selebriti lain. 

Kulitnya yang hitam manis menyerlahkan lagi karakter diri, malah menjadi inspirasi kepada ramai pengikutnya. 



Namun, gambar terbaharu yang dimuat naik di laman IG miliknya nampaknya turut mendapat kecaman. 

Maklum saja, dia menunjukkan bahagian peha dan juga lututnya sekaligus membuatkan mata sesetengah orang 'terjojol' melihatnya.  Anda boleh tengok sendiri seperti di bawah;




Haneesya berkata menerusi kapsyen gambar itu, sebagai manusia dia juga mempunyai perasaan 'insecure' dengan diri sendiri terutama bahagian badan tertentu. 

Ini termasuklah bahagian lututnya yang dirasakan membuatkan rasa keyakinannya sedikit gugup.

"Saya juga manusia walaupun anda melihat saya mempunyai keyakinan," katanya. 

Sudah pastinya ramai yang mula mengecam dan memberikan ayat berbentuk penghinaan. 

"Tu kaki ke kulit batang pokok durian?"


Namun, masih ada yang menyatakan rasa kagum dengan keberanian dan keyakinan yang ditunjukkan oleh Haneesya. 


Apa pula pendapat anda? - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
2
Terkejut
3
Sedih
2
Lawak
7
Bosan
3
Komen: 177
Komen

Previous : "Semoga Kau Berubah Dan Insaf" - Rebecca Jaga Aib Pencuri

Next       : "Si Korea? Kurang Ajar La" - Khai Bahar Dihentam Rasis Pada Peserta Big Stage, Jang Hanbyul

Komen Terbaru

Quote supernaturalee 5-11-2019 11:40 PM
theflash replied at 14-8-2019 12:02 PM
dia buta kaler

Eh eh
Tibe kt sini plk die jengah
Xde story br ke kt mps

Tp sndri pun dh lm xpi sn
Hehe
Pyh nk tdoq klu duk bertenggek sn lm2



Lain-lain Komen

Quote LadyCarefree 9-8-2019 12:39 PM
Dia ni mmang kaki bnyk kudis. Pelik zaman skrng klau nk jd model, kulit xyah bersih mulus.

Also, klau kaki xelok, tutup je la. Dh tayang, harus kena hadap komen. Komen xkan expect pujian semata.
Quote Kurex 9-8-2019 12:41 PM
Aku nampak bintik2 hitam..
Quote September14 9-8-2019 12:41 PM
Mmg bkerak btul lutut dia.. klu itam skit2 tu ok lg
Quote friedfishsoup 9-8-2019 12:44 PM
Tak kisah sis.. kena ada keyakinan.. tgk je akak Queen Hanis kesayangan acik onions. Tak gitu @miracle_forever
Quote lasagna 9-8-2019 12:47 PM
ohh my...
dh ada duit buat laa rawatan sket..
Quote awanysss 9-8-2019 12:49 PM
LadyCarefree replied at 9-8-2019 12:39 PM
Dia ni mmang kaki bnyk kudis. Pelik zaman skrng klau nk jd model, kulit xyah bersih mulus.

Also,  ...

dah tahu buruk nak tayang jugak
Quote mixed 9-8-2019 12:49 PM
LadyCarefree replied at 9-8-2019 12:39 PM
Dia ni mmang kaki bnyk kudis. Pelik zaman skrng klau nk jd model, kulit xyah bersih mulus.

Also,  ...

minah ni sejenis amoi cina
yg selalu pg mall duk pakai suar pendek
peha & kaki penuh bekas gigit nyamuk hitam2
selamba berjln di mall penuh keyakinan gitew
Quote lasagna 9-8-2019 12:51 PM
mixed replied at 9-8-2019 12:49 PM
minah ni sejenis amoi cina
yg selalu pg mall duk pakai suar pendek
peha & kaki penuh bekas gigi ...

iols tak prnh trserempak lg laa dgn dia..

kalau trjmp iols nk tgk gak laa head should knee and toe, knee and toe..
Quote fliphair8 9-8-2019 12:52 PM
dek, lutut ko ngape dek? hakak bukan kesah ko nak menyeksi, tapi biarla yg perfect dipandangan. kalau dah berkeladak berdaki gitu mohon carik berus sabut ye sental lutut.
Quote nono86 9-8-2019 12:52 PM
Tinggi sgt kain skirt dia tu. Bukan mak dia selalu pantau ke. Hmmm
Quote prettyuglybabe 9-8-2019 12:54 PM
ooomakkgadddd lutut..
mesti ada yang terpikir kalau lutut dah rupa gitu, celah bedah cam mana la pulak rupanya..
Quote LadyCarefree 9-8-2019 01:02 PM
prettyuglybabe replied at 9-8-2019 12:54 PM
ooomakkgadddd lutut..
mesti ada yang terpikir kalau lutut dah rupa gitu, celah bedah cam mana la p ...

Hadoiiiii jgn la sentuh bab tu. Geli dh iols
Quote JiEunTak 9-8-2019 01:08 PM
xkena laa hang nak pakai2 tayang2 camni dok sini dik oi... org mesia nih abih satu badan dari ataih ke bawah depa kelebet.... hehehee...ketika hitam ka putih pun depa kelebet baq hang... harap2 hang x depressed plak noh dengan kecaman lutut hitam ni.... berani buat, berani tanggung la ...
Quote prettyuglybabe 9-8-2019 01:08 PM
LadyCarefree replied at 9-8-2019 01:02 PM
Hadoiiiii jgn la sentuh bab tu. Geli dh iols

macam tu la i geli tengok lutut dia..
sekali imbas macam ada muka orang bertepek pun ye..
dah alang-alang mekap muka, mekap la sekali lutut tu..
cukup modal nanti pi la repair kulit lutut tu..

Quote LemakPetai 9-8-2019 01:12 PM
Ishhh...mmg berkerak pun lutut. Mmg mengundang kecaman betul.
Quote selyusi 9-8-2019 01:19 PM
Pelik betul orang yang overconfident camni.. memang tak malu langsung ke
Quote LadyCarefree 9-8-2019 01:20 PM
Iols ghaser dia ni mmang jenis suka kontrolbasi la. Pastu acah2 kene cyber bully, acah2 kena kecam tp hebat tabah konfiden itu ini. Klau x, xsiapa sebut nama dia. Femes kalangan gang2 model dan photog serta mua yg jenis tahap sndiri organise majlis dn pertandingan, sndiri crown title.
Quote blekkep 9-8-2019 01:21 PM
byk 'melutut' ker dik smpai lebam camtu?
Quote chooper 9-8-2019 01:22 PM
Dia bersedia utk di kecam. Sbb tu berani

Lihat semua komen(177)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.094031s Gzip On
To Top