Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Wanita Buta Disimbah Asid Oleh 'Kekasih Gelap Gay' Teman Lelaki

9-8-2019 12:20 PM Komen: 41
Seorang wanita mengalami detik hitam dalam hidupnya selepas disimbah asid oleh 'kekasih gelap gay' teman lelakinya.


Kredit foto: The Sun/Viral Press

Memetik The Sun, kejadian tragis di Pasay, Filipina pada 20 Julai itu menyebabkan Glory Cuerda, 27, buta di kedua-dua matanya.

Glory yang bercinta dengan John Rey Garay, 30, langsung tidak mengetahui lelaki itu bermain kayu tiga di belakangnya dengan Ramon 'Mona' Colada, 30.

Garay yang sebelum ini kantoi 'bernafsu dua alam' meyakinkan mangsa bahawa dia sudah memutuskan hubungan dengan teman lelakinya itu, tetapi masih bertemu sebagai teman biasa.

Namun, apabila Ramon mengetahui Garay mempunyai teman wanita, suspek pergi ke pusat beli-belah di mana pasangan itu bekerja sebagai pembantu kedai dan pengawal keselamatan, sebelum menyimbah asid ke wajah mangsa.


Ramon 'Mona' Colada
Kredit foto: The Sun/Viral Press

Menurut mangsa, itu kali pertama dia bertemu 'teman lelaki' Garay walaupun sebelum ini pernah mendengar khabar angin mengenai hubungan songsang teman lelakinya.

Glory yang kecewa dengan kecurangan teman lelakinya itu berkata, Garay mendakwa sudah memutuskan hubungan dengan Ramon beberapa minggu sebelum mereka mula menjalin hubungan.

Mangsa berkata, dia bertemu dengan Ramon di pintu masuk sebelah belakang pusat beli-belah berkenaan kerana lelaki itu mendakwa membawa barangan milik Garay.


Kredit foto: The Sun/Viral Press

"Dia menangis sambil mengatakan dia sangat mencintai John Rey dan mendedahkan tidak pernah memutuskan hubungan mereka," ujarnya.

Bagaimanapun, ketika ingin mengambil beg berkenaan (barang Garay), mangsa melihat suspek mengeluarkan sesuatu dari begnya sebelum dibaling ke muka wanita terbabit.

Ramon yang ditahan polis di kampung halamannya di wilayah Bicol mendakwa menyesal dengan tindakannya itu.


Kredit foto: The Sun/Viral Press

Sementara itu, doktor memaklumkan Glory ada peluang melihat semula jika mendapatkan rawatan intensif. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
2
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 41
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote rosannazmia 12-8-2019 12:54 AM
Mana jantan yg depa rebut kan tuh?? Berbaloi kah?? Better be muka echo rosales gaytuhh!

Lain-lain Komen

Quote Kurex 9-8-2019 12:28 PM
Ingatkan mona ni jenis drag..
Nak tengok muka teman lelaki dorang ni
Quote nono86 9-8-2019 12:50 PM
Kesiannya.. asid tak kuat ke. Selalu tengok kesan teruk kat muka
Quote awanysss 9-8-2019 12:53 PM
Kurex replied at 9-8-2019 12:28 PM
Ingatkan mona ni jenis drag..
Nak tengok muka teman lelaki dorang ni

kau nanti hati2 sikit. jgn nak acah bisex pulak..
Quote Artemesiaa 9-8-2019 01:03 PM
Nasib masih ada peluang untuk pulih
Quote Kurex 9-8-2019 01:05 PM
awanysss replied at 9-8-2019 12:53 PM
kau nanti hati2 sikit. jgn nak acah bisex pulak..

Baru hari tu ada laki org msg aku.. Siap bagi gambar bogel dia. Tak kesian ke dekat anak dia tu
Quote Pink_Purple 9-8-2019 01:07 PM
siannya kalau buta..
Quote sukacactus 9-8-2019 01:07 PM
Nak sgt tgk rupa mona td, skali hah amekau!
Lps ni nak tgk rupa ramon plak
Quote Xim 9-8-2019 01:17 PM
naharom mona katenye . nk jugak tgk muke jantan tu . ensem nau ke sampai brebut2 tu ?
yg pasti mona adelah gundu ye . hakhak
Quote gummiebear 9-8-2019 01:24 PM
Mana gamba si garay
Quote awanysss 9-8-2019 01:46 PM
Kurex replied at 9-8-2019 01:05 PM
Baru hari tu ada laki org msg aku.. Siap bagi gambar bogel dia. Tak kesian ke dekat anak dia tu

forward kat bini dia..
Quote Kurex 9-8-2019 02:05 PM
awanysss replied at 9-8-2019 01:46 PM
forward kat bini dia..

Tak boleh jugak, sebab aku yg mintak gambar tu..tak sangka la dia bagi
Quote kualibesi 9-8-2019 02:05 PM
erkkk mona gendut nyaaa..
Quote awanysss 9-8-2019 02:08 PM
Kurex replied at 9-8-2019 02:05 PM
Tak boleh jugak, sebab aku yg mintak gambar tu..tak sangka la dia bagi

hahahahaha siot la...
Quote ikanmasin 9-8-2019 02:20 PM
mengalahkan perempuan pl si gay tu..
dah buat mcm tu baru menyesal abis tu
ko bagilah mata ko kat perempuan tu..tgk
mcm mana..
Quote jazaa100 9-8-2019 02:26 PM
Eeee....geli le aku gay sekor kat sini....

Sama mcm gay bugis....
Kulu kilir bangga jaja menjubor....

Quote mieymiey 9-8-2019 02:31 PM
Mona gittewwww. Tapi orangnya tak seindah nama
Quote Bedah.Cun 9-8-2019 02:51 PM
Euw gay bonciitttt!!!
Quote lily_downey 9-8-2019 03:05 PM
Huduhnya gay itu.Kuat cemburu pulak tu
Quote scorpionkiki 9-8-2019 03:19 PM
Kurex replied at 9-8-2019 01:05 PM
Baru hari tu ada laki org msg aku.. Siap bagi gambar bogel dia. Tak kesian ke dekat anak dia tu

Kurex....yg jd bottom ni dpt climax ka...ini mmg soalan ingin tahu

Lihat semua komen(41)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.132888s Gzip On
To Top