Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Demi Cinta, Lelaki Ini Sanggup Ceraikan Isteri Kerana Seorang 'Mak Nyah'

13-8-2019 10:18 AM|Oleh: intan| Komen: 69

Terjadi di Indonesia, seorang lelaki dikatakan sanggup menceraikan isterinya kerana mengejar cinta seorang mak nyah.

Menurut portal Tribun, lelaki yang bernama Sigit itu sebelum ini telah bernikah dengan seorang wanita asli dan mempunyai seorang anak kini lebih selesa menjalinkan hubungan dengan seorang transgender.


Menurutnya lagi, mereka berdua telah merancang untuk berkahwin atas sebab Sigit sudah tak mahu anak di masa hadapan. Transgender yang dikenali sebagai Stasya itu merupakan seorang Youtuber dan mereka berdua sudah lebih 3 tahun saling mengenali antara satu sama lain.

Keputusan Sigit menceraikan isterinya itu kerana pendiriannya untuk tidak mahu memiliki anak lagi dan hanya cukup hanya seorang.


Namun yang mengangumkan, bekas isteri Sigit juga sebenarnya baik dengan Stasya. Mereka berdua bagaikan teman rapat malah pernah bercuti dan menghabiskan masa bersama-sama.

Malah jika Sigit dan Stasya bergaduh, bekas isterinya jugalah yang memulihkan hubungan mereka berdua. 


Pelik tapi benar, tapi tak mustahil berlaku dalam zaman serba moden ini. Benarlah orang kata, cinta itu buta malah bangga pulak menayang di hadapan orang ramai. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
4
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
2
Bosan
4
Komen: 69
Komen

Previous : Usahawan Ini Borong Kesemua Baki Nasi Lemak Pakcik Yang Menyara 6 Orang Anak

Next       : Lelaki OKU Sanggup Merangkak Ke Longkang Besar Selamatkan Kucing

Komen Terbaru

Quote hiswife 4-11-2019 06:43 PM
Aiyoyoooo boleh plak ex wife damaikan bila dua2 jejantz ni gaduh

Lain-lain Komen

Quote Arry 13-8-2019 10:20 AM
muka jantan... tapi hidung dia cantik
Quote kualibesi 13-8-2019 10:26 AM
hermmm. bolehhhh sbb xnk anak. dh kalau ng bini pun, xnk anak, BTL aje la
Quote Cpkay 13-8-2019 10:41 AM
Arry replied at 13-8-2019 10:20 AM
muka jantan... tapi hidung dia cantik

shading tebal .. mostly pondan pondan ni semua mekap mmg tip top .. susah nak cari kekurangan depa ni
Quote awanysss 13-8-2019 10:49 AM
semoga bahagia... tp mcm geli.. rasa gay lg acceptable dr trans ni.. atleast gay nmpk la laki ori nye.. ni mcm hmmm
Quote jofizo 13-8-2019 10:56 AM
cer tepek gambo bini plak
Quote Jiddin 13-8-2019 11:03 AM
Aku hrp Sigit dan bininya takda cruel ploy utk makan duit Stasya. Mak nyah pandai cari duit tp ramai laki just wanna their sex and money.
Quote sitiselangor 13-8-2019 11:08 AM
semburit

kalau kat malaysia boleh jadi menteri tuuuuuuuu

Quote ainashiqa 13-8-2019 11:12 AM
Zaman sekarang ni makin pelik je
Quote chula 13-8-2019 11:15 AM
amboi sebab dah taknak anak trus cari pondan sebagai teman hidup ya..
Quote VirusDetected 13-8-2019 11:18 AM
Quote susukambingbest 13-8-2019 11:25 AM
Kapel dgn nyah sbb alasan xnak anak dah. Pdahal sedap ditoron. Bini pun baik dgn nyah ni,, dlu jer kot. Skrg dah brckaran. Kkau xbrckaran mgkin agenda sbb duit. Nyah ni kan youtuber. Aku tgok youtuber indon, xkisah msak ke, mekap ke, mmg subscriber lbih dr 500k sorng. Mmg masyukkk la
Quote xtahumenahu 13-8-2019 11:26 AM
X lawa langsung
Quote laksmanabentan 13-8-2019 01:35 PM
kat Indonesia macam2 ler... pelik2...

kalau tak silap, Sigit tu da bercerai dulu sebelum jumpa Stasya nih...
lps bercerai baru ler jumpa si Stasya

Stasya ni ex-student perubatan di Russia...
tp skrg jadi youtuber..
Quote fifie_olin 13-8-2019 01:50 PM
abis di alter muka tu
muka asli beliau xda kaa
Quote chicozinn 13-8-2019 03:05 PM
muka cam caprut je nyah tu bukan lawa cm nyah2 siam..euuwww muntah
Quote piep 13-8-2019 03:57 PM
JIJIKNYA.. kalua lawo x pe.. msti pondan tu byk duit. youtuber katanya.. ada channel dia tak nk tgok
Quote ikanmasin 13-8-2019 03:57 PM
dunia akhir zmn skrg ni.yg makin ditegah tu jg lah makin
dibuat tanpa rasa takut dan malu..lg bangga ada
Quote eLiaD 13-8-2019 04:03 PM
sini un rmai kapel semburit mati la nak cuma X exposed je
Quote EleanoreHannah 13-8-2019 04:38 PM
{:laugh{:laugh{:laugh{:laugh

Lihat semua komen(69)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.079397s Gzip On
To Top