Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Ciuman Tragis! Pasangan Kekasih Maut Jatuh Jambatan

8-8-2019 01:37 PM Komen: 56
Sepasang kekasih dirakam berpelukan mesra di penghadang jambatan sebelum terjatuh dari ketinggian 50 kaki di Peru.



Maybeth Espinoz dan Hector Vidal dilaporkan dalam perjalanan pulang dari sebuah kelab malam di Cusco sebelum maut dengan tragis selepas terjatuh di Jambatan Bethlehem, kira-kira jam 1 pagi, Sabtu lalu.

Memetik Daily Mail, rakaman kamera litar tertutup (CCTV) menunjukkan Maybeth, 34, dan Hector bersandar pada penghadang jambatan berkenaan sambil berpelukan dan bercumbuan.



Maybeth, 34, bagaimanapun gagal mengimbangi tubuh dan cuba berpaut pada Hector.

Malangnya, Hector, 36, yang cuba menarik kekasihnya itu terjatuh sama.


Foto: Daily Mail

Difahamkan, Maybeth meninggal dunia di lokasi kejadian, manakala Hector yang menghembuskan nafas terakhir di hospital akibat parah di kepala.

Menurut agensi berita Panamerica, pasangan kekasih yang juga pendaki gunung itu berhijrah ke wilayah Cusco untuk menjadi pemandu pelancong. - CARI



Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
3
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 56
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Supersirap 9-8-2019 06:14 PM
Jadikan perkara ini sebagai pengajaran

Lain-lain Komen

Quote SuriNate 8-8-2019 01:52 PM
Alahai kesiannyer...tapi mmg nampak sangat menempah maut..takziah
Quote Mfzg89 8-8-2019 01:56 PM
sengaja cari maut...
Quote whadda 8-8-2019 01:56 PM
carik la tempat yg selamat sikit klo nak bercium pon
Quote kemaruk 8-8-2019 02:01 PM
Teringat cerita zaman sekolah dulu kat kuching sarawak..

Couple budak sekolah beromen dalam mesin pengisar.. tetiba mesin tu hidup, couple tu kena kisar hidup hidup

Tak tau la sekadar urban legend semata mata nak elak budak beromen merata rata.. korang pernah dengar tak?
Quote sukacactus 8-8-2019 02:05 PM
Bersama ke akhirnya
Quote Boomibulat 8-8-2019 02:06 PM
Mati dlm kesedapan...
Quote Kurex 8-8-2019 02:07 PM
Tengok fizikal gf dia macam besar badanya..kesian bf dia
Quote chicozinn 8-8-2019 02:19 PM
kemaruk replied at 8-8-2019 02:01 PM
Teringat cerita zaman sekolah dulu kat kuching sarawak..

Couple budak sekolah beromen dalam mesin ...

dah xde tempat lain ke nak ngesek weyh?siyes la tu?
Quote Modngengade 8-8-2019 02:19 PM
cash la kan
Quote mieymiey 8-8-2019 02:24 PM
Mabuk la tu sampai tak dapat berfikir dengan jelas.
Quote fushimi 8-8-2019 02:26 PM
tengah ting tong ler tu

pastu gelojoh nak beromen

ujung ujung terjelepuk hina
Quote CiliPadiSedap 8-8-2019 02:28 PM
chicozinn: dah xde tempat lain ke nak ngesek weyh?siyes la tu?

Dulu urben legend kt tempat kaka orang make love dalam mesin dryer posisi kamasutra muka surat pertama bahagian mukadimah
Quote JunkMail 8-8-2019 02:30 PM
Yang kau bercumbu kat jambatan tu kenapa dek...kan dah terus ke alam barzakh jadinya.
Quote bbbebeh 8-8-2019 02:31 PM
dh mcm jongkang jonket main sebelah pihak ajork plak...
Quote diggerr 8-8-2019 02:33 PM
Cari ler tempat selamat sikit
Quote RatuDunia94 8-8-2019 02:53 PM
Ni namanya KISS OF DEATH
Quote yuki812 8-8-2019 02:55 PM
termakbul juga nak sehidup semati
Quote awanysss 8-8-2019 02:59 PM
salah pilih tempat.. tak pasal2 jatuh..
Quote chicozinn 8-8-2019 03:00 PM
CiliPadiSedap replied at 8-8-2019 02:28 PM
Dulu urben legend kt tempat kaka orang make love dalam mesin dryer posisi kamasutra muka surat per ...

SIYES LA??gilbabi tol kemaghin kemaruk nak ngesek smpai lumat..yiihhhh

Lihat semua komen(56)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.232901s Gzip On
To Top