Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Sadisnya...Tengah Sarat Hamil Anak Ketiga, Kena Cerai Pula!

7-8-2019 12:42 PM|Oleh: Saiful| Komen: 244

Tahun 2019 menyaksikan banyak kes penceraian artis. Terkejut peminat di Malaysia mendengar lepas satu, satu lagi bercerai.

Nak kata apa, sudah takdirnya begitu. Jodoh tidak panjang.

Ada satu lagi khabar angin yang menyedihkan sebab katanya, ada seorang lagi artis wanita diceraikan ketika sedang hamil anak ketiga.

Sumber Miss K dari Astro Gempak berkata, kawannya ada ke salah sebuah mahkamah Syariah di negeri Selangor.



Nak dijadikan cerita, satu kamar pula dengan artis wanita tersebut.

Mukanya pasrah depan hakim, tapi tak tahulah dalam hati macam mana mengenangkan nasib bakal bergelar janda.

Artis wanita itu memberitahu hakim yang dia sudah tawar hati dan tidak mahu lagi bersama dengan suaminya.

Dengar cerita, memang si suami mata keranjang. Tapi masalahnya si suami tak nak melepaskan isterinya itu dengan alasan masih sayang dan cinta lagi.

Talak itu pula dilepaskan sebab sedang marah dan ada berlakunya provokasi.

Tengok di Instagram pasangan ini, memang nampak ada yang tidak kena.

Harap-harapnya berakhir dengan baiklah ya. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 244
Komen

Previous : Zizi Kirana Mahu Kahwin Lelaki Kelakar, Tidak Kira Tua Muda

Next       : "Dia Menyalak Semula" - Kemelut Nina Iskandar, Bekas Isteri Lan Bersambung?

Komen Terbaru

Quote -Suri- 17-8-2019 01:58 AM
Kesiannya tgh sarat hamil kena cerai pulak

Lain-lain Komen

Quote hzln 7-8-2019 12:51 PM
Alaaa...teka teki teka tekuk pulak...hakak punya sel otak tak berapa berfungsi sgt waktu ni
Quote pavlovachoc 7-8-2019 12:53 PM
Adira ke??
Quote Biabetik 7-8-2019 12:55 PM
Adira ko??? Tgh hamil ank ke 3 kan?
Quote prettyuglybabe 7-8-2019 12:56 PM
i parking tunggu group csi..
Quote laksmanabentan 7-8-2019 12:57 PM
uikkkk mengandung anak ketiga....
adira ler kan....

ker ada artis lain yg tgh mengandung anak ketiga ekkk...
Quote Ailebiu 7-8-2019 12:58 PM
Bermadu
Mengandung ank ke 3
Adira la kan?
Quote Biabetik 7-8-2019 01:01 PM
Laki sapa lg mata keranjang
Quote khairina07 7-8-2019 01:02 PM
Calon2
1Adira....next
Quote mieymiey 7-8-2019 01:03 PM
Kalau betul Adira, takyah la nak risau sangat hidup sebagai janda/ibu tunggal. Sah-sah lagi aman hidup dengan anak-anak banding makan hati berlakikan si buRED tu!
Quote noell 7-8-2019 01:07 PM
wawa pun tgh ngandong anak ketiga haaaaaaaaaaaa
Quote Mokni 7-8-2019 01:07 PM
Klu mcm adira laki boya
Quote suterabiru123 7-8-2019 01:08 PM
i pon voted  for adira .... klu sheols bepatah balik pada dato buRED tu memang mudah cair jelah..ngan si madu pon xpernah nmpk nk berdamai.. silakan la beredar dr laki mata keranjang
Quote shernazz 7-8-2019 01:13 PM
Alahai..
Senaseb dgn kawan iols
Entah apa la pengakhirannya..
Bertabah la.retis bakal anak tiga
Sedih iols dengornya
Iols paham betapa payah nak besarkan anak sesorang wei...
Xkannsama masa ada.laki...
Adira ek..sian dia..anak dia nama anggerik kan..
Iols slalu terpikir cengkerik
Quote msdummy.2018 7-8-2019 01:15 PM
i pun rasa mcm adira jerrrr..uhuhuhuhuh...hampunnnn
Quote barfi 7-8-2019 01:16 PM
Kalau adira tu dah betol2 tunggu hari nak beranak kan
Quote cik_kuntum36 7-8-2019 01:16 PM
sape ye... gtau jek la...
Quote fushimi 7-8-2019 01:17 PM
Adira kah

klu kat atas tu cakap laki si retis miang
Quote lylea 7-8-2019 01:21 PM
Siannya adira klau betul..to x Kira la Sapa pun tengah sarat klau diberi talk mmg kesian sangt
Quote vee_zara 7-8-2019 01:22 PM
Sapa lg kalau bukan adira...

Lihat semua komen(244)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.129968s Gzip On
To Top