Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Bekas Guru Agama Direman Cabul Pelajar Lelaki

7-8-2019 11:07 AM Komen: 8
Polis menahan seorang lelaki kerana disyaki melakukan gangguan seksual terhadap pelajar lelaki di sebuah sekolah madrasah di Putatan, Penampang.

Harian Metro melaporkan, polis menahan suspek berusia lingkungan 20-an itu susulan laporan dibuat mangsa di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Penampang pada 1.48 pagi semalam.


Gambar Hiasan

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Penampang Deputi Superintendan Mohd Haris Ibrahim mengesahkan penangkapan itu berkata, mangsa yang merupakan pelajar tingkatan empat mendakwa suspek yang juga bekas guru agama menyentuh bahagian kemaluannya pada 1.30 pagi, Ahad lalu.

Ketika kejadian, mangsa sedang tidur di dalam rumah ibadat sebelum suspek tiba-tiba meraba bahagian kemaluan mangsa.

Mangsa yang terjaga terus melarikan diri dan hanya membuat laporan polis pagi tadi kerana berasa malu serta takut, katanya.

Suspek direman bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 14(a) Akta Kesalahan Seksual Terhadap Kanak-Kanak 2017. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 8
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote sitiselangor 7-8-2019 01:00 PM
tt bodoh sial tang ni dia percaya

tang jemin siap video bagai, dia tak caya

malah sanggup jadi babi barua pertahankan liwat terkutuk ahli neraka tuan dia tuuuuu

Lain-lain Komen

Quote Xim 7-8-2019 11:13 AM
adoi la setan eh bekas setat oi . pegi la lookaround dlm wicet , kat fb pn brlambak manatau leh jmpe ke . jijik tol prangai .
Quote diggerr 7-8-2019 11:16 AM
Dalam sekolah yang sepatutnya kawasan selamat pun dah tak selamat
Quote Vokuro 7-8-2019 11:30 AM
pusat penternakan bapok
Quote nononcrux 7-8-2019 11:48 AM
kenapa ustaz -ustaz ramai sgt mcm ni ye
Quote Kurex 7-8-2019 12:22 PM
Nak tengok muka budak tu sampai ostad pun tak dpat menahan napsu
Quote Noraniza_Iblis 7-8-2019 12:38 PM
student tu kenduu sgt la kot..
Quote Asdan 7-8-2019 12:58 PM

golongan ini tak banyak nak fikir, aktiviti pun terhad, jadi bila kosong benda asing senang masuk
Quote sitiselangor 7-8-2019 01:00 PM
tt bodoh sial tang ni dia percaya

tang jemin siap video bagai, dia tak caya

malah sanggup jadi babi barua pertahankan liwat terkutuk ahli neraka tuan dia tuuuuu

Lihat semua komen(8)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.227850s Gzip On
To Top