Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Bakal Tamat Zaman Bujang. Rizman Nordin Dan Nurida Suraya Anjur Parti Bujang

6-8-2019 08:32 AM|Oleh: Myeonir| Komen: 130

Kalau anda nak tahu, pereka fesyen Rizman Nordin bakal menamatkan zaman bujangnya tidak lama lagi bersama ahli perniagaan Nurida Suraya.

Pun begitu, sebelum menamatkan zaman bujangnya, Rizman sempat mengadakan parti bachelor bersama rakan-rakan baiknya di Langkawi.

Pereka fesyen itu dilihat menyewa sebuah bot bagi memeriahkan lagi parti tersebut.





Kredit foto: Instagram

Antara pereka fesyen terkenal dalam industri yang turut menyertai parti itu ialah Ruzaini Jamil, Hatta Dolmat dan juga beberapa nama lain terkenal dalam industri.

Rizman turut menyatakan bahawa dia merindui rakan baiknya, Fazura yang tidak dapat turut serta.




Kredit foto: Instagram

Nampak gayanya, Nurida Suraya turut mengadakan parti bachelorette bagi menyambut hari-hari terakhirnya sebagai seorang bujang.




Tahniah kedua-duanya! - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 130
Komen

Previous : "Dahlah Tengah Mengandung Pula" - Pergi Haji Tanpa Suami, Warganet Kagum Dengan Shahida Dherbs

Next       : "Suami Suka Makan Buah, Tapi Bukan Buah Dada.." - Faye Kusairi Dedah Rahsia Rumah Tangga Bahagia

Komen Terbaru

Quote somaki 16-9-2019 03:40 PM
lulunono replied at 6-8-2019 01:02 PM
aku speku dia ni kahwin hanya untuk coverina saja yachh! tengok lah lepas dua tiga tahun nanti. maca ...

Wow juicy nya gosip ni. Spill it moree pleaseee

Lain-lain Komen

Quote aleesyasofia 6-8-2019 08:34 AM
tahniah.. selamat pengantin baru..
Quote cmf_premierleag 6-8-2019 08:34 AM
rizalman or rizman from rizman ruzaini????
Quote cicicumel 6-8-2019 08:38 AM
awkward couple... hrp2 kekal ke janna..
Quote Andyscenes 6-8-2019 08:38 AM
Rizalman? Rizman nordin la.
Quote Knowlee 6-8-2019 09:00 AM
Yg sorg tu kena penyakit busung ke?
Quote haryatie 6-8-2019 09:01 AM
rambut pjg perut memboyot tu lelaki ke prempuan
Quote Kurex 6-8-2019 09:05 AM
Teringat dia panggil aku adik comel, lepas tu dia kemain suka bila aku terlanggar paha dia..
Dia siap offer aku balik penang.. Main tarik tarik beg aku..
Adoiii baguslah. Semoga perkahwinan ni bukan tujuan utk coverina ye...
Quote Kurex 6-8-2019 09:06 AM
Edited by Kurex at 6-8-2019 10:05 AM
haryatie: rambut pjg perut memboyot tu lelaki ke prempuan

Tu veelicious la...dorang satu diploma..
Quote syadq 6-8-2019 09:10 AM
Kagum jgk lah sebab dia berjaya transform body
Quote deenos 6-8-2019 09:17 AM
adoi...tak jemput
Quote Boomibulat 6-8-2019 09:19 AM
Kurex replied at 6-8-2019 09:05 AM
Teringat dia panggil aku adik comel, lepas tu dia kemain suka bila aku terlanggar paha dia..
Dia si ...

So sweet....
Quote awanysss 6-8-2019 09:31 AM
semoga kurex tak runtuhkan rumah tangga dorang. till jannah
Quote Kurex 6-8-2019 09:47 AM
Edited by Kurex at 6-8-2019 10:06 AM
Boomibulat replied at 6-8-2019 09:19 AM
So sweet....


Eeeeee kau je yg suka.
Rizman ni suka puji diri sendiri muka dia macam siti nurhaliza
Quote bintangct 6-8-2019 09:54 AM
syadq replied at 6-8-2019 09:10 AM
Kagum jgk lah sebab dia berjaya transform body

Kan iolss pun kagum
Tp kenapa la kimk tu tak nak kuruskn badan dia.. buruk bebenor mcm tu.. perut besar
Quote whadda 6-8-2019 09:55 AM
awat squad jantan semua melentik
Quote syadq 6-8-2019 09:57 AM
bintangct replied at 6-8-2019 09:54 AM
Kan iolss pun kagum
Tp kenapa la kimk tu tak nak kuruskn badan dia.. buruk bebenor mcm tu.. perut ...

kimk berada dalam kelasnya yg tersendiri
Quote mizruncing 6-8-2019 10:02 AM
lawa bakal bini dia. adik dia pn bru tunang dgn anak azmin ali
Quote chinta89 6-8-2019 10:13 AM
tercemar pandangan mata aku bila tgk gmbr2 ni.... omg ape ni!
Quote Cpkay 6-8-2019 10:27 AM
moga berpanjangan hingga ke jannah walaupun nampak macam sesuatu sangat rizman ni

Lihat semua komen(130)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.098142s Gzip On
To Top