Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Ada Ke Adik Beradik Suka Cakap Belakang?" - Tanya Anzalna Nasir

15-8-2019 10:37 AM|Oleh: HakirRahman| Komen: 46

Pelakon Anzalna Nasir baru-baru ini di Instagramnya mengucapkan penghargaan kepada keluarganya yang dianggap kunci kejayaannya. 

Dia juga sempat bertanya soalan cepu emas kepada pengikutnya. 

"Sambut hari jadi Ayah semalam. Keluarga saya adalah kehidupan saya. Mereka sentiasa memberi sokongan serta membuatkan saya gembira. Apa yang paling penting mereka tidak akan bercakap di belakang saya.

"Ada ke adik-beradik yang suka cakap belakang? Kita bagi penumbuk kalau ada!" katanya. 



Perkongsian itu turut mendapat ulasan pengikut IG yang berpengalaman memiliki adik beradik yang suka cakap belakang. 



Anzalna mempunyai lima adik-beradik perempuan yang semuanya cantik-cantik belaka. Dua daripada mereka, Afifah dan Mia mengikut jejaknya sebagai pelakon, manakala dua lagi Diana dan Nazirah juga instafamous yang ada pengikutnya tersendiri. 


Anzalna Nasir ketika hamil
Foto: Instagram

Jadi, apa pengalaman anda? Adik-beradik suka cakap belakang atau keluarga bahagia? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 46
Komen

Previous : Zizi Kirana Mahu Kahwin Lelaki Kelakar, Tidak Kira Tua Muda

Next       : Reza Hasbi Mohon Maaf Viral Video Bertumbuk Dengan Pak Guard Hospital

Komen Terbaru

Quote HoneyManjer 22-8-2019 03:59 PM
duh...soalan apo ko tanya ni dek...
realitinya ada...semua maknusia...hati beza2....
lols

Lain-lain Komen

Quote Cpkay 15-8-2019 10:41 AM
ada dik.. mujur akak anak tunggal . live in my own happiness
Quote awanysss 15-8-2019 10:51 AM
ada je.. tp nasib iols semua jejanz je adik beradik.. takde ape nak dikutuk sgt
Quote rospinki 15-8-2019 10:53 AM
kalau mak pun jenis suka cerita belakang
anak pun ikut sama
sebab tu ibubapa kena jaga adab
tapi jenis ni semua nk tayang kebahagiaan kt ig
berak kencing smua ada family kekdahnya ..gitueww
Quote MentariSenja 15-8-2019 11:01 AM
Mestilah ada dik oiiii....
Quote luluaurora 15-8-2019 11:02 AM
Ada je.. Tpi bukanlah mengutuk mengata sampai bermasam muka.. Kdang kita xsetuju dgn tindakan/pilihan adik beradik so kta ckp2 jela belakng tp pd masa yg sma tetap doakn yg terbaik, silaturahim masih terjaga..

Suka tgk anzalna n family, depa sgt rapat,buat besday pn sesama depa ja, xdaknya nk buat besor mcm partyyyy horaaa horeeyy
Quote ketambangkang 15-8-2019 11:25 AM
ko untung xde ipar duai perempuan..selalunya jenis adik beradik ckp blkg ni sbb hasutan bini masing2
Quote mizruncing 15-8-2019 11:26 AM
meols ! haha kdg2 suka ngadu kt mak psl kakak. then kakak meols pn same suka citer buruk2 meols kt mak. tp meols ngn kakak pn kdg2 membawang psl perangai mak jgk tp takde la obvious sgt. biasa2 jela bawang anak beranak. takde sentap2 pn. raya mntk maaf balik
Quote chandrahusin 15-8-2019 11:34 AM
of cors la hadee
asalkan bukan hasad dengki
normal je
Quote fushimi 15-8-2019 11:43 AM
mana bf pipah

Quote ezacbee 15-8-2019 12:05 PM
Mestilah ada siap bergroup wassap bagai..
Quote VirusDetected 15-8-2019 12:45 PM
asal lak xde...
Quote MadameOnion 15-8-2019 12:47 PM
ada je anzalna oiii...ko tau ke adik beradik ko mmg kompom tak ngata ko kat belakang? dah sah la semua adik beradik pompuan..lagi mengata berkandaq..siap ada watsapp grup tanpa ko lagi nak ngata ko kat belakang..ni lumrah kehidupan
Quote aemon 15-8-2019 01:24 PM
Ot.adiknya afifah tu muka maid sangat..mcm mana boleh jd pelakon tah.anzalna je lawo antara semua.
Quote virgo19 15-8-2019 01:42 PM
Dah nama pun mengata belakang, mana kita nak tau kan? jangan cakap besar la adik beradik tak mengata belakang.
Quote biozipstar 15-8-2019 01:42 PM
ada wehhh. dah kalau pangai hakak tak boleh diharap acamano
Quote RatuDunia94 15-8-2019 02:03 PM
Adaaaa.. tp iols jenis x suka masuk campur.. kalau tgh berswmbang tetiba ada yg mengumpat iols dengar je.. tp malas nk masuk campur cucuk2.. ingat adik beradik yg lahir de lobang yg same hati suci murni ke? Dh nama pon manusia..
Quote dramaking007 15-8-2019 02:57 PM
cakap belakang ade je dik non uikkkkkkkkk.....kadang punca dr org tua yg banyak.....kalau org tua x ngadu bab anak menantu kt yg lain terus terang x pias hati ape depan2 x jadi lagu tuuu.......
Quote crazybeach 15-8-2019 03:28 PM
cakap belakang depan kiri kanan semua ada nok. tengok jah adik beradik jemin jemburit cakap belakang main belakang elok jahh deme
Quote diggerr 15-8-2019 03:49 PM
Rezeki dapat keluarga bahgia

Lihat semua komen(46)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.129613s Gzip On
To Top