Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Kenapa Pakai Tudung? Berdosa Tu" - Emma Maembong Dikecam Bertudung Dalam Drama

5-8-2019 03:47 PM|Oleh: LilRose| Komen: 52

Kredit foto: IG

Emma Maembong yang pernah dicemuh suatu ketika dahulu kerana keputusannya 'mencabut tudung' dipandang serong kerana bertudung litup dalam sebuah drama.

Dalam beberapa kemas kini di Instagramnya, aktres itu memuat naik sedutan drama Kerana Dia Manusia Biasa yang memaparkan dirinya ayu menutup aurat.

Rata-rata warganet terutama peminat meluahkan rasa rindu melihat Emma kembali bertudung.





Dalam pada menerima pujian cantik bertudung, segelintir pengguna IG mengutuk tindakan Emma yang seolah-olah mempersendakan ajaran Islam.

Malah, Finas turut dikecam kerana tidak menapis filem itu terlebih dahulu sebelum disiarkan.

Bagaimanapun, warganet tampil menjelaskan bahawa kepetusan Emma meninggalkan tudung dilakukan selepas selesai penggambaran drama berkenaan.


Kredit foto: IG

Nasiblah Emma, bila warganet dah mula buka mulut susahlah nak senyap. - CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
5
Bosan
6
Komen: 52
Komen

Previous : Samseng Pernah Diupah Cacatkan Muka Allahyarham Tan Sri P.Ramlee

Next       : Patutlah Langsing! Tidur Malam Pun Ameera Khan Pakai Korset

Komen Terbaru

Quote Itzy 2-9-2019 04:05 PM
Jangan la kecam dia. Doakan baik2 semoga emma maembong insaf dan kembali ke jalan Allah semula. Aamiin.Takut kecam teruk sangat nanti hati dia jadi keras dan tak mau kembali ke jalan islam. Kita juga dapat dosa.

Lain-lain Komen

Quote kualibesi 5-8-2019 03:52 PM
xmencapai piawaian lg nk tgk. NEXT
Quote jijilaaa 5-8-2019 03:58 PM
xpernah minat nak tgk cite y si kembong ni berlakon. Ak kalu dgr si kembong, si mira berlakon. mmg awal2 ak reject tak nak tgk
Quote Boomibulat 5-8-2019 03:58 PM
Hero paling lembik peringkat kebangsaan
Quote kaseh80 5-8-2019 04:07 PM
Next please
Quote mizruncing 5-8-2019 04:13 PM
elok la boikot dia ni. tak yah tgk la citer dia. makin riak menunjuk rambut tak hbs2. pas tu rmai plak memuji2. so dia pn rasa comfort zone laa
Quote seller6183 5-8-2019 04:16 PM
kenapa la hero nampak lemau sangat dalam ni. appearance touch up sikit please
Quote fushimi 5-8-2019 04:28 PM
mizruncing replied at 5-8-2019 04:13 PM
elok la boikot dia ni. tak yah tgk la citer dia. makin riak menunjuk rambut tak hbs2. pas tu rmai pl ...

iols ok je sheols tunjuk rambut

dah rambut lawa orang pun lawa walau tak berapa cerdik

tapi perangai bohsia tu kurangkan sikit
Quote buapakperut 5-8-2019 04:29 PM
selalu kalau drama maembong mesti cerita ringan2 cliche sjo. boring .. tapi netizen yang kecam bab2 tudung mesti gigih berlakon ustaz,perli2 pempuan,hakikatnya lau ade awek habis dah diuli2
Quote aemon 5-8-2019 05:01 PM
biarlah dia.at least kurang bersaing dengan kita ni untuk ke syurga. (aku ulang ayat forumer haritu)

Quote fliphair8 5-8-2019 05:07 PM
risonya netizen ngan retis ye,
Quote sigur/ros 5-8-2019 05:14 PM
kikikikiki. org tu komen sarkastik kat emma kembongggg sibuk jugakk pembaris nak reply...
Quote MariaClara 5-8-2019 05:20 PM
fliphair8 replied at 5-8-2019 05:07 PM
risonya netizen ngan retis ye,

kannnnnn
pelik juga tu....aku klau tgk drama ke ape ke aku tgk ja..xde libatkan hal reality depa..buat ape fikir berat2...cpt tua kang

Quote Kurex 5-8-2019 08:05 PM
Semoga dapat terlelap dikepit lengan syukri
Quote diggerr 5-8-2019 08:15 PM
Kurex replied at 5-8-2019 08:05 PM
Semoga dapat terlelap dikepit lengan syukri

Mimpi indahhhhhh
Quote diggerr 5-8-2019 08:20 PM
Drama apa niiii. Sendu sajork
Quote b_n_c 5-8-2019 09:49 PM
muntah aku sgn si syukri hashim ni..bluwerrkk
Quote annadonna 5-8-2019 11:54 PM
Cerita tak best
Quote beta_carotene 5-8-2019 11:57 PM
wow uniknya plot cerita ni..
Quote AmandaRollins 6-8-2019 12:09 AM
Hero n heroin cite ni dua2 kepam busuk..dah elok citer mimpi sabrina kt slot samarinda,boleh2 plak tukar ngn drama si kembong kepam ni..kuasa la nk tgk!

Lihat semua komen(52)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.124622s Gzip On
To Top