Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Buah Kecik Pun Nak Tayang" - Netizen 'Membawang' Lihat Foto Seksi Ainul Aishah Di Bali

5-8-2019 08:41 AM|Oleh: Myeonir| Komen: 92

Sudah lama kita tidak melihat pelakon Ainul Aishah membintangi drama di kaca televisyen. Mungkin memberi ruang dan peluang kepada pelakon baru, tak pun kerana dia sibuk menguruskan perniagaan yang diusahakannya iaitu Ainul Cookies & Co serta Kara Food.

Terbaru, artis wanita berkulit hitam manis itu dilihat telah menghabiskan masa dengan bercuti di Bali, Indonesia.

Banyak foto dikongsikan Ainul di laman Instagramnya untuk tatapan peminat kesayangan.




Kredit foto: Instagram

Pun begitu, netizen yang melihat foto-foto tersebut kebanyakannya mula 'membawang' kerana pemilihan pakaian Ainul yang seksi.


Kredit foto: Facebook

Netizen bagaimanapun sempat meninggalkan hencapan di laman Facebook kerana ruangan komen Ainul bagi foto-foto berkenaan di Instagramnya telah ditutup.

Mulalah sesi membawang mengenai imej seksi artis. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
3
Bosan
2
Komen: 92
Komen

Previous : "Dahlah Tengah Mengandung Pula" - Pergi Haji Tanpa Suami, Warganet Kagum Dengan Shahida Dherbs

Next       : 'Sweet Dan Bersemut..' Ucapan Isteri Aidil Zafuan Bikin Netizen Cair

Komen Terbaru

Quote lola_manja 7-8-2019 10:09 AM
hahaha tayang dada flat org mengata.. tayang buah mekar org kecam. Kesimpulannya jangan tayang

Lain-lain Komen

Quote Kurex 5-8-2019 08:50 AM
Drama yg takde siapa nak ingat
Quote rainbowrainz 5-8-2019 08:52 AM
Kejamnya netizen membawang fuhhh
Quote Shayang 5-8-2019 08:56 AM
Ok je sik lemak dia tu besar2 satgi bila ngandung n beranak akn jd berat sgt dan mudah londeh sampai pusat.
So biar kecik asalkn tak melendut mcm buah betik ranum tunggu masa nk jatuh berdebuk.
Quote paz 5-8-2019 09:00 AM
Dia rajin exercise sekarang. Ok lah tu, at least bukan artist yang kurus makan or minum ubat kurus.
Quote kakyungpilah85 5-8-2019 09:06 AM
Orang xlawa ni cara dy nak tunjuk mcm dy lawa buat mcm dy ni la.. Pakai seksi2.. Pastu post gedik2.. Padahal xcantik ponnn
Quote AbukRokok 5-8-2019 09:15 AM
itu bukan buah dada.... itu namanya chest
Quote deenos 5-8-2019 09:16 AM
layut sangat tu
Quote kikuri 5-8-2019 09:23 AM
besar besar pun nak bawak gi mana?
Quote mohdcrow 5-8-2019 09:24 AM
Sejenis tibaiunta ke ni?
Quote nyra 5-8-2019 09:24 AM
paz replied at 5-8-2019 09:00 AM
Dia rajin exercise sekarang. Ok lah tu, at least bukan artist yang kurus makan or minum ubat kurus.

bagus la selalu exercise without those pills.
Quote Xim 5-8-2019 10:33 AM
berkerak bak kate makcik kepoh . betul gak kan . kuikui
Quote KhoSayWei 5-8-2019 11:06 AM
Kalau hisap tak rasa sgt tu
Quote kaklong32 5-8-2019 11:08 AM
seronok menayang
Quote meow_tompok 5-8-2019 11:13 AM
tak bawa apa-apa impak pada industri
Quote naz.wani 5-8-2019 11:22 AM
Lean badannya..mesti rajin workout ni
Quote binipopeye 5-8-2019 11:27 AM
xleh nak brain org cenggini
Quote Vanilla_lette 5-8-2019 11:27 AM
masalahnya sapa yg tolong ambilkan gambar dia ni?.mesti bf dia yg muka  kacukan mat saleh tu...dia rela gambar seksi gf dia dipertontoni org..
Quote ReginaGeorge 5-8-2019 11:36 AM
Cantiknya dia..
Quote boojaat 5-8-2019 11:44 AM
Asal keluar cita hal dia ni kompom hal seksi.. xda cerita lakonan yg melekat d kepala i kalau pasal dia ni

Lihat semua komen(92)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.096389s Gzip On
To Top